וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק ברמה אירופאית גבוהה"

5.3.2005 / 20:57

ה-2:2 בקרית אליעזר הוכיח שפתח תקוה ראויה למקום השני. למרות ההסחפות של גיא לוזון, לחיפה עדיין יתרון 18 בפסגה

משחק הפכפך וראוי למעמד "משחק העונה" קיבלנו היום וחבל רק, שההפרש בין הראשונה לשניה עומד על 18 נקודות. מכבי חיפה לא ראתה יותר מדי קבוצות שמצליחות לגרום לה להזיע בקרית אליעזר העונה. מכבי פתח תקווה היתה שווה היום יותר מנקודה ב-2:2 והוכיחה שמקומה כקבוצה השניה בטיבה בישראל, מוצדק לגמרי. תתרגלו.

מהלך המשחק

דקה 19: עומר גולן נתן כדור רוחב לרוביל סרסור. אלון חרזי לא הסתדר עם סרסור, שמזווית קשה בעט לקורה. הריקושט פגע ברגל של השוער תום אלמדון וחדר פנימה. 0:1 למכבי פתח תקווה.

דקה 23: עוד טעות של אלמדון, שהפעם יצא גרוע לכדור גובה לא מסוכן ובדרך פגע בראשו של גונסאלבש. דוברובין עט על המציאה ובעט לשער החשוף, אלא שוואליד באדיר הגיע בזמן כדי להציל מהקו. מיד לאחר ההרחקה של באדיר, השופט עצר את המשחק ואיפשר טיפול בראשו של גונסאלבש.

דקה 27: עידן טל בעט חזק, כהן הדף לקרן, שממנה נולד שער השיוויון. ההגנה של מכבי פתח תקווה אמנם הצליחה להרחיק בפעם הראשונה, אבל אלון חרזי נהנה מהריבאונד והקפיץ שוב לרחבה. באדיר הגיע לכדור במספרת וזנדברג נגח מהקו את השיוויון. 1:1.

דקה 28: זנדברג יכול היה להשלים צמד, אך את הפריצה שלו מימין, הוא סיים עם בעיטה שנהדפה על ידי אוהד כהן. 3 דקות מאוחר יותר, יניב קטן הגיע למצב דומה וסיים באותה צורה.

דקה 42: יניב קטן לא ספר אתנת פתח תקווה, הוציא רוחב לזנדברג, שהסתבך עם הכדור והחליט להוריד אחורה לחאבייר דירסאו. הברזילאי בעט מדוייק מ-17 מטר לפינה של אוהד כהן וחגג את שער הבכורה שלו העונה. 1:2 לחיפה.

דקה 61: מיכאל זנדברג, במשחקו הטוב ביותר העונה, התחיל מהלך מסירות עם יניב קטן, שהחזיר לו פס קטן. זנדברג סיים את האיום השישי שלו לעבר שערו של אוהד כהן, בבעיטה החוצה ממצב נוח.

דקה 62: חיפה שילמה את המחיר על ההחמצה של זנדברג. איסמעיל עמאר הגביה כדור חופשי לרחבה, ההגנה הירוקה לא נצליחה להרחיק ועומר גולן דחק מקרוב כדור שנהדף על ידי אלמדון, היישר לרגליו של סטניסלב דוברובין. 2:2.

דקה 74: השליטה של מכבי פתח תקווה במחצית השניה, לא עמדה בספק. אחרי שעומר גולן סיפק כדור עומק מצויין שלא נוצל על ידי דוברובין, סידר חלוץ הנבחרת כדור טוב לאסי משיח. גם משיח הסתבך עם הכדור ופיספס הזדמנות טובה.

דקה 85: נג'ואן גרייב הרים מצויין מצד שמאל, יניב קטן נגח בעוצמה ואוהד כהן הדף בוירטואוזיות לקרן.

"מי שבא נהנה"

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון: "זה היה משחק בין שתי הקבוצות הטובות בארץ, עם כל הצניעות. כל המספידים של הכדורגל הישראלי ראו משחק ברמה אירופאית גבוהה. היה כאן קצב, אגרסיביות, 4 שערים. חיפה היתה טובה בהתחלה, אבל אנחנו שלטנו במחצית השניה ללא עוררין".

מאמן חיפה, רוני לוי: "הצלחנו לחזור, להוביל ואפילו יכולנו להכריע את המשחק. ספגנו שער ממצב נייח שלא מתאים לנו. שיחקנו מול יריבה טובה. מי שבא נהנה". גם מיכאל זנדברג, שהצטיין במשחק, המשיך באותו טון: "היו לנו המון מצבים, גם לי באופן אישי. שיחקנו טוב, ויכולתי להבקיע עוד שני שערים. חבל, אבל נמשיך הלאה".

מכבי חיפה; תום אלמדון, אלון חרזי, ווסלי גונסאלבש, אריק בנאדו, נג'ואן גרייב; חאבייר דירסאו, וואליד באדיר (עדן בן בסט 70), עידן טל, גוסטבו בוקולי (ליאור רפאלוב 89); מיכאל זנדברג, יניב קטן.

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון; גל אלברמן (בני ג'נאח 87), אסי משיח, שי דוד (אלעד ג'אן 40), עומר גולן; רוביל סרסור (כפיר אודי 69), סטניסלב דוברובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully