וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "אם הבעיה היתה המאמן, הייתי מתפטר"

שחר פרנהיימר

4.3.2005 / 17:15

מאמנה של הפועל חיפה מודע למצב העגום של קבוצתו אחרי ההפסד הביתי 0:2 לבני יהודה, אבל לא מתכוון להחזיר את המפתחות

נראה כי הפועל חיפה לא היתה יכולה לבקש יריבה נוחה יותר מבני יהודה, כדי לנסות ולצאת מהבוץ. האורחים מהשכונה ממוקמים אי שם באמצע הטבלה, משוחררים מחרדות ירידה או שאיפות לצמרת, מלווים בכ-50 צופים משולהבים. חיפה עם הגב לקיר, לא הצליחה לנצל את האווירה הרגועה כדי לנצח ולהידבק מעט להפועל באר שבע, וחשפה, כרגיל העונה, סף שבירה נמוך.

עם 27 נקודות בקופה, ושמונה נקודות הפרש מהפועל ת"א שנמצאת מעל הקו האדום ותשחק בשבת, המשימה של ניר לוין נראית בלתי אפשרית.

מהלך המשחק

דקה 4: ג'ף טוטואנה פרץ כמעט חופשי לעבר שער בני יהודה, אבל החליט ללכת על בעיטה מרחוק שעברה מעל המשקוף.

דקה 7: התקפה ראשונה של בני יהודה. הכדור הגיע לבטורינה ברחבה במצב מצויין, אבל זה איבד אותו ברשלנות.

דקה 16: גילי ורמוט היה קרוב לעלות את הפועל חיפה ליתרון ראשון, אבל בעט מזוית בלתי אפשרית מעל המשקוף.

דקה 25: טוטואנה הטיפש היה חופשי לחלוטין מול יניב והבה, אבל במקום לסגור עניין החליט לפרגן לשלומי אדרי ושחקן הגנה של בני יהודה הספיק להגיע כדי להציל גול בטוח.

דקה 27: אסי בלדוט נפל ברחבת הפועל חיפה, אבל השופט חכמון לא קנה את הנפילה.

דקה 58: בעיטת עונשין של בטורינה פוגעת בחומה ומטעה את שגיא שטראוס. 0:1 בני יהודה.

דקה 86: בטורינה מוצא את לוז ברחבה, והאחרון מרים את הרשת הגבוהה, 0:2 בני יהודה

הפועל חיפה: שטראוס, עזיז, יובלדיו, אלקיים, בן-מרגי, חסארמה, אנסומבו, לייבוביץ' (ראובן עובד 62), גילי ורמוט (גוטיירס 57), טוטואנה, אדרי.

בני-יהודה: יוסי שקל, עזוז, אדריאן דן גמאן, ברקאי, רוני גפני, דג'אני, מוטי ששון (אביחיל 82), בלדוט, בן לוז, בטורינה, לימה.

לוין: אם הבעיה היתה במאמן, הייתי מתפטר

ניר לוין: "העתיד שלנו תלוי בתוצאות האחרות. ברור שאחרי המשחק של היום המצב רע מאוד. המשחק היום משקף את כל העונה. אחרי משחק טוב אנחנו מקבלים איזה דרדלה, ואז המשחק הולך. החילוף של ורמוט היה משיקולים מקצועיים ובריאותיים. ראובן עובד נגד קריית אתא שיחק חצי שעה אחרי שבוע בלי אימונים בגלל דלקת חניכיים, ולכן היום הוא לא פתח. זה לא סוד שהבאנו את ראובן בשביל לקבל יותר, אבל סיכומים נעשה עד סוף השנה. יכול להיות שמאמן אחר היה עושה פה דברים טובים יותר. אם הייתי חושב שהבעיה היא במאמן הייתי קם ומתפטר, אבל אני משוכנע שיש עוד הרבה בעיות".

ניצן שירזי: "אני רוצה להקדיש את הנצחון לחייל בשם אלעד כהן אותו ביקרנו השבוע בבית חולים שנתן לנו מזל וכוח. בחלק השני של המשחק השחקנים בחלק הקדמי עשו את הפעולות בצורה הנכונה. בטורינה ובן לוז עשו את ההבדל, והם הכריעו את המשחק. ככל שהמשחק התקדם הפועל חיפה הלכה קדימה ולנו היה יותר פשוט. נצרת עילית בגביע זו אופרה אחרת, ואנחנו רוצים להגיע קדימה במסגרת הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully