וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס-קוו בשרון. ראשון בהיכון

5.3.2005 / 15:39

הפועל כפ"ס ונתניה, שתי המוליכות, סיימו ב-0:0 וראשל"צ תוכל לצמק מהן את הפער ביום שני. ירושלים שוב הפסידה

משחקי המחזור ה-24 בליגה הלאומית נפתחו אתמול עם המשך מומנטום של צפרירים חולון שניצחה את הכח, והפועל רעננה שהביסה את עכו 0:5. היום סיימו מוליכות הטבלה משחק חלש בתיקו מאופס. ירושלים הפסידה ברמה"ש, וקרית שמונה בהרצליה. ביום שני תוכל עירוני ראשון לציון, שתשחק בעילוט מול אחי נצרת, להתקרב לנתניה לכדי 3 נקודות בלבד.

מכבי נתניה - הפועל כפ"ס 0:0

משחק לא טוב של שתי הקבוצות, מלווה בהרבה עבירות כשכפר סבא היתה קרובה לשער בדקה ה-42, אבל ואלרי גאגוע בעט כדור חופשי מ-20 מטר סמוך לקורה. קראבליו מכפר סבא נפצע והוחלף על ידי מוטי קקון ובמחצית השניה, נתניה היתה יכולה להיות זו שגומרת את המשחק, עם בעיטה לקורה של קופרלי. בסיום, בפעם השלישית העונה, הסתיים דרבי השרון בחלוקת נקודות בליגה. אגב, בגביע הטוטו ובגביע המדינה, היתה זו נתניה שחגגה אחרי נצחונות דרמטיים.

עירוני רמה"ש - הפועל ירושלים 1:3

ירושלים גמרה ככל הנראה את חלום העלייה, מוקדם מהצפוי. שתי הקבוצות עפו השבוע מהגביע, אבל רמת השרון הרשימה יותר מול הפועל תל אביב והמשיכה ביכולת הטובה גם היום. דניאל יוז כבש בדקה ה-32 ומושיקו בן סעדון הוסיף עוד אחד בדקה ה-80. ג'ונה סבאיה התכבד בשלישי קרוב לסיום וקובי דיבה הצליח לצמק מיד אחר כך ל-3:1, עמוק בתוך תוספת הזמן.

מכבי הרצליה - הפועל קרית שמונה 0:3

פרדי דוד אוהב את קרית שמונה. היום הוא השיג את הניצחון השני שלו בליגה והשני שלו על אותה קבוצה. מאור ג'נאח כבש צמד בדקת 43 ו-51, אחרי שעמי טיאר פתח טוב בדקה ה-26.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ניצחונות לחולון ורעננה במשחקי יום שישי

צפרירים חולון - הכח ר"ג 0:1
צפרירים, אחרי שהדהימה את הליגה עם הנצחון בקופסא, המשיכה בתנופה גם מול הכח, שלא ידעה להתאושש מהתבוסה שחטפה מול עכו במחזור הקודם. זיו כבדה כבש את שער הניצחון שעה מפתיחת המשחק. חולון, למרות שנשארה במקום האחרון, צברה שלוש נקודות יקרות במאבקי ההישרדות.

הפועל רעננה - הפועל עכו 0:5
שתי הקבוצות רשמו נצחונות נאים במחזור הקודם, אבל היום זה לא היה כוחות. פטר אמולה (8), גיל קופר (40), יניב אופיר (47), תומר שם טוב (65) ואבי סנדור (75) דאגו לניצחון הענק של רעננה. רעננה עלתה למרכז הטבלה והתרחקה ממאבקי התחתית, בעוד עכו פיספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully