וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום חמש אדום

28.2.2005 / 21:51

נצרת עילית, עם 0:2 על בני סכנין, רק 5 נקודות מהמקום השני וחולמת על אירופה. היריבה רק 5 נקודות מהקו האדום וחולמת להישאר בליגה

הפועל נצרת עילית גברה הערב 0:2 על בני סכנין במשחק האחרון של המחזור ה-23 בליגת העל. בעקבות משחקי השבוע נותרו המארחים במקום הרביעי בטבלה והתבססו בו, בעוד סכנין נכנסה עמוק עמוק למאבקי התחתית. המשחק היה חם, כיאה למיני דרבי צפוני ובהמשך למשחק הקודם בין שתי הקבוצות (1:2 לסכנין). אבישי ז'אנו וארנסט אטצ'י הורחקו משני צדי המגרש.

מוטי איוניר, מאמן נצרת, סיים לרצות הערב את עונש ההרחקה שלו עד תום, עם מאזן של 4 ניצחונות מ-5 משחקים ומרחק 5 נקודות מהמקום השני (ונקודה מהשלישי). במחזור הבא הוא בטח יבקש עזרה מהסכנינים, על מנת שאלו ינצח את הפועל פתח תקווה ויעזרו לו במאבקי הצמרת. מצד שני, גנאים ולחמן לא יתנגדו אם החבורה האדומה של איווני, תעשה את העבודה עבורה במפגש מול הפועל תל אביב במחזור הבא. סכנין מרוחקת רק 5 נקודות מהפועל באר שבע שמתחת לקו האדום (ונקודה בלבד מהפועל תל אביב).

מהלך המשחק

דקה 14: אחרי בעיטה מרחוק שלא ממש מרשימה את השוער מאיר כהן, מסדר יואב זיו כדור גדול לז'וזה דוארטה, שממצב נוח בועט חזק ליד הקורה.

דקה 19: טיל אדיר ששולח שחר סימנטוב, מרעיד את משקוף שערו של מאיר כהן. סכנין לא במשחק בדקות הראשונות.

דקה 36: תומר אליהו מאבד כדור במרכז המגרש לז'וזה דוארטה. הברזילאי עט קדימה, משחרר כדור קצר לסימנטוב, שתוך כדי תנועה, יורה כדור מסובב ושטוח מ-20 מטר לפינה של מאיר כהן. 0:1 לנצרת עילית.

דקה 50: אבישי ז'אנו שקיבל כרטיס צהוב על הורדת חולצה לאחר השער שכבש סימנטוב, רואה את הצהוב השני ואת האדום, אחרי עבירה על קלבר רודריגז במרכז המגרש.

דקה 70: סכנין שלחה את כמעט את כל שחקניה למעלה ושכחה מההגנה. באחת מהמתפרצות, נשלח יואב זיו לכדור ארוך, כשארנסט אטצ'י הקדים אותו ועל הדרך ביצע עבירה. מאיר לוי היה מהיר עם הצהוב הגבולי, שמשמעותו כרטיס אדום עבור הבלם הקמרוני. אטצ'י הפך להיות השחקן הראשון שמורחק 3 פעמים העונה.

דקה 90: ז'וזה דוארטה מצליח להציל מקו החוץ כדור אבוד, מסדר מסירה קטנה לעוז ברנדוויין. המחליף מטעה את רבאח ומול כהן לא נכשל בדרך ל-0:2 ולהבטחת הניצחון של הנצרתים.

"המטרה שלנו היא מקומות 2-5"

אייל לחמן, מאמן בני סכנין, אמר בסיום: "ראינו היום שוב שבכדורגל קבוצה שתוקפת, לא בהכרח מנצחת. נצרת עילית עשתה עבודת הגנה הירואית. החלק הקדמי שלנו היה פחות טוב מהחלק ההגנתי של נצרת. בסופו של דבר הקהל נהנה כי התקפה רדפה התקפה, אבל אני לא נהניתי כי סכנין צריכה להיות קבוצה מסודרת והרבה יותר רגועה. מה לעשות, ההגנה מנצחת בפעם המי יודע כמה את המשחק. עבאס שחקן חשוב, אבל הבעיה היום היתה בחלקים אחרים אצלנו".

מוטי איווניר, מאמן נצרת עילית, אמר בסיום: "רצינו להחזיר לעצמנו נקודות שהפסדנו במשחק הקודם מולם. ההרחקה של אבישי גרמה קצת לפניקה. גם החילופים של סכנין שינו את צורת המשחק והפכו אות למשהו שכונתי יותר. טענות בטח שאין לי לשחקנים, שגם שיחקו כדורגל יפה וגם נתנו מלחמה. מה עוד אפשר לבקש? צריך לקחת בחשבון שלפני ארבע שנים הקבוצה הזאת היתה בליגה הארצית ואפילו עד המחזור השישי-שביעי לקחו אותנו בתור בדיחה ואני מבין את שמחת הקהל. המטרה שלנו היא מקומות 2-5 וזה מה שאנחנו צריכים לדרוש מעצמנו אחרי תצוגה כזאת. חמישה משחקים הייתי בחוץ וארבעה מתוכם ניצחנו, אבל אם להיות רציני, חשבתי על דברים בזמן שהייתי בחוץ ואני מקווה שזה לא יקרה לי יותר".

נצרת עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, ישראל דרור, עמי אזולאי, דודי פדלון; שחר סימנטוב (עידן גורן, 93), יאלן פוקורן, חיים בנון, יואב זיו (נדיב סימנטוב, 91); ליז'רנו סקריפנטי (עוז ברנדוויין, 68), ז'וזה דוארטה.

בני סכנין: מאיר כהן; נידאל שלעאטה (חמודי כיאל, 67), ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים; תומר אליהו, אבי דנן (חוסין סלאמה, 54), עבד רבאח, אלן מסודי, סוני קאלי (קלבר רודריגז, 46), אנגוי אלומיידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully