וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת חן והרבה תקווה

26.2.2005 / 22:47

טל חן הישווה ל-1:1 בתוספת הזמן באשדוד וסגר את השישי ללא הפסד של שלום בהפועל תל אביב. שייע: "היה לנו משחק גדול"

אפשר להתווכח על יכולותיו כמאמן, אבל אי אפשר להתווכח עם המזל שהביא עימו שלום תקווה למועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. מאז הצטרף שלום לקבוצה כעוזרו של שייע, רשמה הקבוצה שישה משחקים ללא הפסד, ניצחה שלושה משחקים וביניהם גם את הדרבי. הערב זה הלך לה קשה מאוד מול מ.ס אשדוד, עם שער דרמטי של טל חן שהובקע בתוספת הזמן. קצת אחרי משחק הגביע מול רמת השרון מהלאומית, מחכה לשייע ושלום מוקש ושמו איווניר. באשדוד, שגם כך הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים למשחק, לא מחכים בקוצר רוח לקבוצה החדשה של לופא קדוש. המקום השני כבר נראה כמו זיכרון רחוק מהנמל.

מהלך המשחק

דקה 1 - אובוקה מרים מצד שמאל והולצמן נוגח גבוה מעל השער.

דקה 16 - אסי רחמים יוצא מצוין אחרי שאג'יאפור לא הצליח למנוע מ-וסיליוק לקבל כדור עומק.

דקה 26 - דוד רביבו בועט מ-20 מטר, אבל אלימלך יורד היטב לכדור וקולט.

דקה 45 - ג'ון פנטסיל מקבל כדור מ-וסיליוק, נכנס לרחבה ובועט פצצה לקורה השמאלית של אסי רחמים.

דקה 50 - וסיליוק משתחרר בקצה הרחבה, בועט שטוח ורחמים קולט.

דקה 54 - הולצמן נותן קטנה, אוביידה נכנס במהירות לרחבה, חולף על פני המגנים של הפעול ומול שביט אלימלך לא מתבלבל. 0:1 לאשדוד.

דקה 71 - אג'יאפור מנסה להרחיק אבל נוגח בטעות לאחור ואוגבונה נכנס לרחבה ובועט לידיו של אסי רחמים.

דקה 79 - אוגבונה מתרומם גבוה גבוה ונוגח מצוין לשערו של אסי רחמים שהודף לקרן.

דקה 81 - פליקס אובוקה מוצא את עצמו לבדו מול אלימלך שהודף את הבעיטה לגובה ורץ אחורה כדי להציל מקו השער את הכדור התועה.

דקה 91 - צרפתי מרים קרן וטל חן נוגח את הכדור פנימה בין כל מגיני אשדוד, קובע 1:1 ומוסיף עוד אחד לרשימת השערים שספג רחמים מכדורי גובה.

שייע: "היה לנו משחק גדול"

שייע נראה נרגש אחרי המשחק: "אחרי הדרבי היינו צריכים להוכיח שהקבוצה יציבה. היה לנו משחק גדול מול קבוצה טובה שנמצאת בצמרת. הגיע לנו נקודה. הצדק ניצח ו-1:1 היא תוצאה סבירה ואולי אפילו טובה לאור ההפסד של ב"ש. רצינו לנצח אבל זה כדורגל ויש עוד קבוצה בצד השני, ובסך הכל חיממנו את הלב של הקהל על ידי כך שלא הפסדנו"

יוסי מזרחי, לעומת זאת, היה מאוד מתוסכל: "היה צריך להיות 0:2, אבל כשמחמיצים ככה סופגים בדקה ה-90. כששחקנים נמצאים אחרי שני הפסדים רצופים הם בלחץ. היו לנו מספיק מוליכי כדור כדי להחזיק את הכדור בסבלנות ולתת שקט להגנה, אבל לא עשינו את זה והפסדנו שתי נק' ממצב נייח".


מ.ס. אשדוד: רחמים, סלמן, אג'יפור, פאפו, טובול, אייל אלמושנינו (מאור פרץ 68), אוחיון (ז'אן טלסניקוב 72), דוד רביבו, אביידה, אובוקה, הולצמן (יניב עזרן 78).

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, גרשון, דומב, אנטבי, אבוקסיס (גיא צרפתי 84), טל חן, פנטסיל, אבי כנפו (ביסקוט אמבלה 62), אוגבונה, וסיליוק (ברק בדש 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully