וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקו-לאוטי

26.2.2005 / 19:42

האוהדים לא מחו על אי צירופו של ברקוביץ', ומכבי חיפה חגגה עוד ניצחון בדרבי, 1:2 על הפועל. קולאוטי כבש צמד

מכבי חיפה ממשיכה לתת בראש לכל יריבותיה העונה, בדרך לאליפות הקלה ביותר שהשיגה בתולדותיה. עובדה זו כנראה מספיקה כדי להשתיק את מחאת האוהדים שתוכננה להערב, על רקע החלטת המועדון שלא לצרף העונה הבאה את איל ברקוביץ'. גם צמד של רוברטו קולאוטי (לא כולל החמצה מול שער ריק), עזר בהשתקת האוהדים והספיק לירוקים כדי לנצח בחצי הילוך 1:2 את היריבה העירונית מהמקום האחרון, כדי לסגור ניצחון שישי רצוף בדרבי. מכבי תארח במחזור הבא את בני יהודה ואילו הפועל תנסה להמשיך לנסות ולהישאר בליגה, עם ביקור באורווה של הלוזונים.

מהלך המשחק

דקה 2 - וואליד באדיר שולח כדור לקורה בבעיטה מרחוק.

דקה 9 - יניב קטן מעביר בין הרגליים של יובלדיו ופורץ מאגף ימין. מול השוער הוא מפרגן לרוברטו קולאוטי שמגלגל פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 25 - ג'ף טוטואנה מנצל רגע של חוסר ריכוז בהגנה של מכבי, מקבל כדור עומק נהדר מגילי ורמוט וחולף על פני השוער בדרך לשער השיוויון. 1:1.

דקה 39 - יניב קטן בועט מרחוק והכדור חולף ליד הקורה.

דקה 40 - גוטיירס מוצא את טוטואנה ברחבה בכדור עומק מצוין, והגנאי משתחרר מהמגנים ושולח טיל מהאוויר למשקוף של תום אלמדון.

דקה 45 - מספר מסירות בקצה השמאלי של הרחבה של הפועל, מסתיימות בהגבהה של עידן טל, הכדור מגיע לבאדיר וזה בועט לידיים של השוער שגיא שטראוס.

דקה 48 - אחרי קרן קצרה של מכבי חיפה קולאוטי נוגע עם העקב לאחור, אבל שגיא שטראוס הודף.

דקה 65 - המחצית השנייה לא מצליחה לייצר יותר מדי מצבים בשני הצדדים ושני המאמנים עורכים חילופים. רוני לוי מכניס את בוקולי במקום זנדברג וניר לוין מהמר על שלומי אדרי במקום גוטיירס.

דקה 74 - חאבייר דירסאו חוטף את הכדור מההגנה של הפועל, בועט כדור שפוגע במגן, משנה כיוון וחולף ליד הקורה השמאלית של שטראוס.

דקה 79 - גוסטבו בוקולי, שכניסתו העירה את המשחק, מהתל בהגנה האדומה ושולח מסירה לקולאוטי, שנמצא בספק נבדל. לשטראוס אין שום סיכוי לעצור את הבעיטה של הארגנטינאי לפינה הימנית הרחוקה ושיתוף פעולה הדרום אמריקאי מסתיים באופן מושלם. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 83 - עידן טל מטייל על קצה הרחבה ומשחרר טיל ברגל שמאל הישר לקורה הפנימית והחוצה.

דקה 86 - חסארמה מאבד כדור ליד הרחבה לנג'ואן גרייב, שמתקדם לעבר השער ומוצא את יניב קטן הפנוי, וזה בועט החוצה ברגל שמאל.

דקה 92 - אנסומבו פורץ לרחבה ואלמדון קולט את הבעיטה השטוחה.

דקה 94 - קולאוטי מקבל מסירת רוחב, אייל צור מתעלם מנבדל, אבל הארגנטיני מצליח, איכשהו, לשלוח את הכדור לשמיים ממטר וחצי ובאותה הזדמנות מוותר על האפשרות להשלים שלושער פרטי.

"כנראה שיכולת בינונית של מכבי חיפה, מספיקה לה לנצח"

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "הקהל הרב שבא ראה את מכבי חיפה משחקת מצויין. יכולנו לגמור את המשחק עוד קודם לכן ובכלל היו לנו הרבה מצבים שלא נוצלו, כמו זה של קולאוטי בדקה ה-90".

ניר לוין, המאמן היריב, מכיר במצבה של קבוצתו: "אם להיות הוגנים אז לא הגיע לנו להוציא נקודה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב ובשניה כמעט ולא יזמנו. רצינו, ניסינו והיה לנו עוד משקוף. זה מאכזב, כי בפעם הראשונה שיצאנו לתקוף, מהריבאונד יצא גול. שני חילופים היו מאולצים. כנראה שיכולת בינונית של מכבי חיפה, מספיקה לה לנצח".

מכבי חיפה: תום אלמדון, אלון חרזי, ווסלי גונסאלבש, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, וואליד באדיר, דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

הפועל חיפה: שגיא שטראוס, רמי עזיז, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, מאיר בן-מרגי, מזואה אנסומבו, שי סיבוני, סלאח חסארמה, גילי ורמוט, ג'ף טוטואנה, דניאל גוטיירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully