וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק בשקל וחצי

26.2.2005 / 18:28

יום טוב של השוער שקל והבלם ברקאי, הספיקו לבני יהודה ל-1:1 מול מכבי תל אביב המתפוררת. קלינגר: "היינו יותר טובים"

מכבי תל אביב לא מביאה קהל השנה וגם הערב בבלומפילד, לא הצליחה להביא יותר מ-2,500 צופים למשחק ה-1:1 מול בני יהודה. אחרי ההפסד בדרבי ועם יכולת שכזו, נראה כי מכבי לא שווה יותר מחצי שקל. לבני יהודה יש לפחות שקל שלם, עם השוער יוסי שקל, שרשם משחק שלישי ללא הפסד כשהוא בין הקורות. לקראת הסיום מעט האוהדים של מכבי שכן הגיעו לאיצטדיון ביפו, החלו בשירת "להיות איתך". בשבוע הבא הם נוסעים לטדי כדי לבקר את נמני. בני יהודה מתארחת אצל הפועל חיפה.

מהלך המשחק

דקה 8 - הגבהה של לירן כהן ודגו נוח ממרכז הרחבה למשקוף.

דקה 22 - דגו משאיר למראקש ששולח מקצה הרחבה ברגל בעיטה חזקה שחולפת מטר מעל השאר

דקה 25 - אחרי כדור רוחב מצוין של לירן כהן מצד ימין, דגו נופל ברחבה ללא תגובת השופט. הכדור מגיע למראקש בקצה הרחבה, אבל הוא מתמהמה והכדור מורחק.

דקה 37 - מכבי ת"א ממשיכה לתקוף. ברונו רייס מכניס כדור עומק חכם לרחבה, וברוך דגו משתלט ושולח מסירת רוחב לתוך תיבת החמש. פרוחננקובס מועד ומפספס הזדמנות פז להעלות את הצהובים ל0:1.

דקה 48 - עבירה מיותרת של אימורו לוקמן על סלאם אבו סיאם במרכז המגרש גוררת כרטיס צהוב שני מאלון יפת. בני יהודה תשחק את כל המחצית השנייה בעשרה שחקנים.

דקה 50 - אבו סיאם מיישר כדור רוחב מצוין, לירן כהן מגיח מאחור ובועט חזק, רק כדי לראות את השוער יוסי שקל מזנק ובולם את הכדור. כהן עט על הריבאונד וצולל ברחבה בניסיון להשיג פנדל. יפת לא מתבלבל ושולף לו כרטיס צהוב.

דקה 65 - לירן כהן מרים כדור טוב מצד ימין ואבו סיאם בועט שטוח מהאוויר קרוב לקורה השמאלית.

דקה 67 - לירן כהן מכניס כדור עומק למחליף ערן לוי בצד שמאל של הרחבה. לוי מוצא את אופיר חיים - שנכנס במקום פרוחננקובס שלוש דקות קודם לכן - בכדור רוחב, וחיים דוחק משלושה מטרים פנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 72 - הגבהה של אדריאן גמאן מצד שמאל מוצאת את הראש של גבע ברקאי שמשווה את התוצאה בנגיחה מצוינת. 1:1.

דקה 90 - קובי מוסא מרים מאגף ימין, דגו נוגח ושקל מתעופף ושומר על התוצאה.

"פספסנו ניצחון גדול"

כובש השער לזכות מכבי תל אביב, אופיר חיים, לא יכל להנות משער הבכורה שלו יותר מדי. קרוב לסיום ההתמודדות ספג החלוץ, שגם כך היה בספק למשחק, מכה חזקה בקרסול והורד מהמגרש באלונקא. מצבו עדיין לא ברור ובימים הקרובים יוחלט לכמה זמן ייאלץ חיים להיעדר.

מאמן מכבי תל אביב, ניר קלינגר, אמר בסיום: "אני מאוכזב מהתוצאה. פספסנו ניצחון גדול, כי היינו יותר טובים לפני ואחרי ההרחקה. היו לנו המון מצבים, אבל השוער של בני יהודה תפס יום טוב. הגענו להכי הרבה מצבים העונה ואני מתעודד מהיכולת, למרות החיסרון בשחקנים. שיחקנו בסבלנות, למרות ששיחקנו מול קבוצה שמתגוננת. המטרות זה מה שנשאר. מקום שני ושלישי, גביע, לשחק טוב ולהנות מהחיים".

מכבי תל אביב: גל ניר; קובי מוסא, ליאור ג'אן, משה מישאלוף, סאלם אבו סיאם; אדוארדו מראקש, ברונו הייס, ארז מסיקה (אופיר חיים 56), לירן כהן (אלי ביטון 80), ברוך דגו; אנדראס פרוחננקובס (ערן לוי 68).

בני יהודה: יוסי שקל; איציק עזוז (ירון אביחיל 77), אדריאן גמאן, גבע ברקאי, רוני גפני; אימורו לוקמן (הורחק 48), קובי דג'אני (מוטי ששון 46), אסי בלדוט, מטה בטורינה (אלירן עטר 85), בן לוז; גבריאל לימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully