וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש עוד מלחמה ארוכה"

19.2.2005 / 22:36

שייע פייגנבוים לא הסתיר את הריגוש המיוחד שלו מהנצחון 0:3 בדרבי. מכבי שיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של זיתוני

כיף להיות היום אוהד הפועל ת"א. לקום בבוקר של שבת כזט נפלאה, שלא ראינו כבר כמה חודשים טובים ולסגור את היום עם נצחון 0:3 על מכבי ת"א בדרבי, דבר שלא קרה כבר כמה שנים טובות.

הפועל ת"א עשתה היום צעד ענק לקראת הסיבוב השלישי שייפתח בשבת הבאה. אמנם היא עדיין קרובה מאוד להפועל ב"ש שמתחת לקו האדום (מרחק 3 נקודות בלבד), אבל אחרי נצחון כזה ואחרי כדורגל כמו שהיא נתנה היום, באמת קשה להאמין שהיא תצטרך להיאבק נגד הירידה עד למחזור האחרון. נראה שהיום קיבלנו הפועל ת"א חדשה, שתחזור לעצמה מהר מאוד בסיבוב השלישי ובטח שתהיה רעבה מאוד אחרי הדרבי הזה.

מכבי ת"א לעומתה הולכת ומתרחקת מהצמרת, אירופה נראית רחוקה מתמיד וכמו שזה נראה כרגע, ניר קלינגר בדרך הנכונה לעשות סיכומים בשלב מוקדם מאוד העונה.

תיאור המשחק

הדרבי הגדול של תל אביב יכול היה להפוך בקלות למשחק משמים ולא משמעותי, אלמלא ההתעוררות של הפועל ת"א, שהגיעה לשיאה הערב דווקא מול הקבוצה שניצחה במחזור האחרון את מכבי חיפה. וכמו מכבי ת"א במשחק האחרון, אפשר להאשים את האדומים שהם התעוררו מאוחר מדי. רק מה? הם פתחו פער של 3 נקודות על הפועל ב"ש בקו האדום וזה מה שחשוב מבחינתם. 12,000 אלף צופים הגיעו הערב לאיצטדיון בלומפילד.


דקה 20 - הזדמנות משמעותית ראשונה להפועל ת"א. כדור קרן של האדומים מגיע בסופו של דבר לרומן ואסיליוק, שבועט מקרוב מעל לשער.

דקה 30 - רמי חאליס משתחרר יפה ובועט כדור מ-18 מטר - לא מדוייק.

דקה 34 - הזדמנות פז להפועל ת"א. 3 אדומים ברחבה של מכבי ת"א מחכים למסירת רוחב של אוגבונה, שמעדיף להפציץ את השער מזווית קשה ולהחמיץ.

דקה 43 - רומן ואסיליוק מוצא את עצמו חופשי ברחבה, בועט פעם אחת ונבלם על ידי מישאלוף, בועט גם את הריבאונד אבל הכדור פוגע באוגבונה.

דקה 51 - 0:1 להפועל ת"א. כדור קרן של האדומים מגיע לאסי דומב, שבועט מהאוויר לכיוון השער. הכדור עובר דרך ארז מסיקה, שמבקיע שער עצמי. הפועל ת"א קוטעת רצף של 630 דקות ללא כיבוש בדרבי.

דקה 55 - מכבי ת"א נשארת ב-10 שחקנים. אורן זיתוני מפיל את רומן ואסיליוק, שלפי השופט מאיר לוי היה השחקן האחרון. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי לוי טעה מאחר ומישאלוף היה קרוב יותר לשער.

דקה 62 - 0:2 להפועל ת"א. אוגבונה מגביה כדור, גל ניר כבר בדרך לתפוס אותו, אבל תמיר כהן מקדים אותו ובטעות נוראית, נותן בישול עצמי לואסיליוק, שמפציץ מקרוב.


דקה 77 - 0:3 להפועל ת"א. יוסי אבוקסיס שולח כדור לאוגבונה, שמפציץ מאלכסון צד שמאל את השער של גל ניר.

דקה 80 - הזדמנות מצויינת להפועל ת"א. אסי דומב נוגח מקרוב והכדור פוגע במשקוף. ביסקוט מסתער על הריבאונד ובועט החוצה.


הרכב הפועל ת"א: אלימלך, חליס, גרשון, דומב, אנטבי, חן, פנסטיל, אבוקסיס (אילונגו, 88), כנפו, וסילוק, אוגבונה (אבוטבול, 82).

הרכב מכבי ת"א: ניר, מוסא, סטרול (הייס, 40), מישאלוף, אבו סיאם, תמיר כהן, זייתוני, מראקש (דגו, 71), לירן כהן, מסיקה, אמבמבה (פרוחננקובס, 61).

"התגאתי לעמוד היום על הקווים"

מאמנה של הפועל ת"א שייע פייגנבוים רץ בסיום המשחק לחגוג עם האוהדים, שחיכו לנצחון הזה יותר מכל דבר אחר בשנים האחרונות. פייגנבוים הנרגש אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "הגיע לשחקנים, הם עשו תצוגה נפלאה, אני האמנתי בהם. אמרתי את זה גם לפני המשחק. השחקנים החזירו את הכבוד אחרי כל כך הרבה שנים שלא ניצחו בדרבי. מגיע לקהל הענק הזה את המשחק הגדול הזה, התגאתי לעמוד הערב על הקווים".

למרות הכל, פייגנבוים טוען שצריך לצאת מהר מהאופוריה הזאת, כי המצב עדיין קשה מאוד: "בואו לא נשכח. זה אמנם 3 נקודות יקרות אבל אנחנו בתחתית עדיין. צריך מחר לרדת לקרקע. אני מקווה שהשחקנים יבינו שהיום זה דבר בפני עצמו. החזרנו את הקהל ליציעים כשהכדורגל מת, כי אין היום כבר קהל בכדורגל. בכלל לא ניצלנו מירידה. לקחנו נקודות יקרות בתחתית. עשינו תעד יפה אבל במלחמה הזאת צריכים להיות רגועים ושקטים. יש עוד סיבוב שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully