וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "קשה מאוד לשמוח"

19.2.2005 / 20:26

אלי אוחנה יכול לנשום קצת אוויר אחרי ה-2:3 על אשדוד, אבל יודע שנצחון אחד עדיין לא מוכיח כלום

לפני שבוע בדיוק כבר כולם חשבו שאלי אוחנה בדרך החוצה, אפילו הוא רמז על זה משהו. הרבה ביקורות הופנו כלפי אלי אוחנה במשך כל קריירת האימון שלו, אבל דבר אחד הוא תמיד הוכיח - הוא יודע לצאת ממשברים.

וכל עלתה היום בית"ר ירושלים למשחק הגורלי באשדוד, עם אבי נמני על הספסל ועם ליאור אסולין שנראה רעב מתמיד לשערים וגם כבש את אחד השערים המרהיבים של השנה. אחרי פיגור 1:0 בפתיחה ואחרי שהמצלמות לא הפסיקו להתמקד בפרצופו של אלי אוחנה, הגיע שער השיוויון של קאלדיירה, שעשה את התפנית במשחק. מאותו רגע הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, ליאור אסולין הרעיד את הרשת של אשדוד פעמיים נוספות ורק חבל בשביל בית"ר, שהיא התפרקה בדקות הסיום וכמעט איפשרה לאשדוד להשוות.

עם תום הסיבוב השני אלי אוחנה ובית"ר מתרחקים 8 נקודות מהקו האדום, עכשיו יש להם עוד סיבוב שלם כדי לנסות ולחזור לצמרת, או לנסות לשרוד בתחתית.

תיאור המשחק

דקה 6 - הזדמנות ראשונה במשחק לאשדוד. אוביידה פורץ משמאל ומגביה כדור, קורנפיין יוצא והודף גרוע היישר לעברו של שי הולצמן, שלא מצליח להשתלט על הריבאונד.

דקה 11 - 0:1 לאשדוד. דוד רביבו מסובב כדור חופשי, שמגיע לראשו של עמנואל פאפו. הגנאי של אשדוד נוגח מקרוב מעל לידיו של קורנפיין ומוצא את הרשת.

דקה 22 - 1:1. גם בית"ר ירושלים כובשת ממצב נייח, כשכדור חופשי מגיע לרגליו של קלדיירה שבועט פנימה.

דקה 48 - 1:2 לבית"ר ירושלים. כדור עונשין מ-11 מטר נשרק לזכותה של בית"ר, לאחר שאדיר טובול נוגע בכדור בידו ברחבה. ליאור אסולין מדייק בפנדל.

דקה 62 - 1:3 לבית"ר ירושלים. ליאור אסולין משתלט על כדור שמאבדת הגנת אשדוד, מזהה את בן ישי מחוץ לשער ומקשית מ-30 מטר לתוך השער.

דקה 65 - טל בנין קרוב לכבוש את הרביעי של בית"ר, אבל יניב בן ישי מצליח להדוף בעיטה שלו מ-20 מטר.


דקה 69 - בית"ר ממשיכה לתקוף. הפעם ברק יצחקי מגיע למצב של אחד על אחד מול בן ישי, אבל שוערה של אשדוד עוצר אותו.

דקה 74 - אסולין משתחרר ברחבה ומנסה להקפיץ מעל בן ישי, אבל הכדור יוצא החוצה.

דקה 76 - אשדוד מצמקת ל-3:2. ההגנה של בית"ר נרדמת ומאפשרת טיילת של שחקני אשדוד ברחבה. בסופו של דבר, אוביידה מכניס כדור לתורג'מן, שדחוק ממטר לרשת.

דקה 84 - פליקס אובוקה בועט מרחוק, אבל איציק קורנפיין עוצר.

דקה 90 - הזדמנות מצויינת לדוד רביבו להשוות עבור אשדוד. הוא בועט מסובבת על סף הרחבה לחיבורים, אבל קורנפיין מזנק והודף מצויין.

הרכב מ.ס אשדוד: בן ישי, אלקריף (צגאי, 76), אג'יופור, פאפו, טובול, אופיר (תורג'מן, 66), פרץ, אוביידה, רביבו, הולצמן, אובוקה.

הרכב בית"ר ירושלים: קורנפיין, אמסלם, בנטו, פריירה, בנין, היידמן (טלקר, 15), מליחי, ברוכיאן (ששון, 86), בנין, קלדיירה, יצחקי (דנין, 90).

אוחנה: "תנו לי להירגע ולעשן סיגריה טובה"

מאמנה של בית"ר ירושלים אלי אונה אמר בסיום המשחק ל"שבת של כדורגל": "אני חייב לומר שקשה לשמוח. עכשיו האדרנלין זורם בגוף. אחרי שהקבוצה עוברת תקופה לא נעימה, זה משמח אותי מאוד שבאנו ואחרי שפיגרנו 1:0 חזרנו. היה היום כדורגל טוב אבל בעיקר נחישות ואחריות. בית"ר היא קבוצה טובה כל הזמן, פשוט לפעמים הדברים הולכים לא כמו שמתכננים, השחקנים תמיד רוצים. מה שחשוב זה פשוט לנצח ולשחק בנחישות. קשה לי להתבטא עכשיו. אני צריך להירגע ולעשן סיגריה טובה".

על אי שיתופו של אבי נמני במשחק אמר אוחנה: "אבי נמני יחזור לכושר שאנחנו מכירים ממנו ויתן לנו מנהיגות, גולים ואת הכדורגל שהוא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully