וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק החמצה

19.2.2005 / 16:24

בני יהודה והפועל באר שבע סיימו ב-0:0 משחק עמוס בהזדמנויות. אלי כהן עדיין "לא מעכל את גודל ההחמצות" ונשאר לפני אחרון

בני יהודה והפועל באר שבע אמנם סיימו את משחקן היום בבלומפילד ב-0:0, אבל במשחק עצמו הוחמצו מספר מצבים בטוחים לשער. וכך, למרות משחק הגנות חלש, לא הצליחו חלוצי הקבוצות לכבוש. מי יודע, אולי למזג האוויר החמים שנפל עלינו באמצע פברואר, יש חלק בכל העניין.

הפועל באר שבע יכולה היתה לנצח אם מזרחי ואברג'יל היו מצליחים לתרגם את היתרון שהיה לה במחצית הראשונה, לשערים. בני יהודה יכולה היתה לצאת עם 3 נקודות במחצית השניה ובסופו של דבר, שתי הקבוצות חוזרות מאוכזבות על איבוד הנקודות. באר שבע לפחות עצרה רצף של שלושה הפסדים, אך כבר לא תצליח לעבור את הפועל תל אביב - משמע, את המפגשים מול המדורגת עשירית ומול האחרונה, היא תשחק בחוץ.

מהלך המשחק

דקה 3: התקפה יפה של באר שבע מתחילה דרך תומר חליבה, ממשיכה דרך יניב אברג'יל, שמסדר כדור רוחב לאלון מזרחי. האווירון יכול היה להמריא מול שער ריק, אך הסתבך עם הכדור ואיבד את ההזדמנות.

דקה 7: עוד הקפה יפה, הפעם מן העבר השני. לימה פורץ מהאגף, מוריד לבטורינה, שממשיך קטנה לבן לוז. סתיו אלימלך מצליח להדוף ברגלו את הבעיטה שהיתה בדרכה לרשת.

דקה 10: מקבץ ההחמצות נמשך עם התקפה טובה נוספת שמתחילה עם חליבה. מזרחי מקבל ומחליט להחזיר לאברג'יל אסיסט גדול שמעמיד אותו מול יוסי שקל. אברג'יל מפספס ובועט לרגלי השוער.

דקה 30: בן לוז משאיר כדור גדול למטה בטורינה הלא מאופס, שמול שקל בועט בשמאל החוצה.

דקה 43: גבריאל לימה במשחק פעלתני, חולף על פני סאריץ', יפרח ומאטיץ' ומוציא בעיטה טובה שחולפת כמה סנטימטרים מהקורה של אלבז.

דקה 53: בני יהודה פותחת חזק את המחצית השניה. לוקמן בועט פעם אחת ותופס את אלבז מוכן. בן לוז בועט מצב נייח מ-17 מטר מעל לשער ולימה סוגר מתפרצת מהירה עם בעיטה החוצה.

דקה 85: שלוש הזדמנויות נוספות של בני יהודה בחמש דקות, הולכות לאיבוד בקלות רבה מדי. מוטי ששון החמיץ וולה מהאוויר כשהוא לא שמור. בלדוט בעט ממצב נוח ברגל שמאל מעל לשער, אבל הגדיל להחמיץ, גבריאל לימה. הרזילאי קיבל כדור טוב מבטורינה ומול השוער הצליח לבעוט החוצה באמנות.

"השנה הכל הולך קשה"

אלי כהן, מאמן הפועל באר שבע: "יש לנו חלוצים מהמשובחים בארץ. אני עד עכשיו לא מעכל את גודל ההחמצה מ-5 מטר (של מזרחי) ואת יתר ההחמצות. להחטיא שלושה שערים עבור קבוצה שנאבקת בתחתית, זה לוקסוס גדול מדי. ביטלנו את בני יהודה במחצית הראשונה והיו לנו את המצבים שלנו. אם היינו כובשים, זה היה נותן לנו הרבה אוויר. אבל השנה הכל הולך קשה. החל מהדברים הכי פשוטים ועד הדברים הגדולים וזה חבל. חבל".

גם לניצן שירזי, מאמן בני יהודה, היו טענות על ההחמצות של החלוצים שלו: "בטח שאני מאוכזב. כשאתה מגיע לכל כך הרבה אפשרויות הכרעה ומחמיץ, אז אתה יוצא מאוכזב. במחצית השניה יכולנו לגמור את המשחק".

בני יהודה: יוסי שקל; אלי אברבנאל (איציק עזוז 89'), אדריאן גמאן, גבע ברקאי, רוני גפני; אימורו לוקמן, אסי בלדוט, איבן מרוסלאבץ (מוטי ששון 81'), בן לוז (משה ביטון 75'), מטה בטורינה; גבריאל לימה.

הפועל באר שבע: מאור אלבז; תומר חליבה, סטיפה מאטיץ', עוז יפרח, דדי בן דיין; סתיו אלימלך, מרטין סאריץ', רוג'ריו דה אוליביירה (אורן סגרון 67'), אביתר אילוז; יניב אברג'יל, אלון מזרחי (ינון ברדה 75').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully