וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איווניר: "היה מי שדאג שהם יבקיעו"

18.2.2005 / 17:06

סכנין הגיעה לנצרת, ניצחה 1:2 והתחילה ביציאה מהמשבר. הטענות של איוניר כלפי תבריזי לא ממש צריכות לעניין אותם

מול אצטדיון מפוצץ ובמזג אויר יפה, סיפקו לנו סכנין ונצרת עילית משחק קצבי ורצוף אירועים. נצרת, שיכלה לטפס היום למקום השלישי, החמיצה 3 מצבים בטוחים במחצית הראשונה מרגלי דוארטה ושילמה על כך במחצית השניה.

סכנין נראתה מאוד לחוצה ומפוחדת בהתחלה, והיה נראה כי היא נתונה במשבר עמוק. למזלה הנחישות ושריקה מפוקפקת מאוד של תבריזי לפנדל, העלתה אותם ליתרון ופתחה מבחינתם את המשחק. לאחר האדום (המפוקפק גם כן) של נכטיילר, סכנין המשיכה לרוץ עד לנצחון הראשון אחרי ארבעה הפסדים.

מהלך המשחק

דקה 3: יואב זיו חולף בקלילות על פני נידאל שלאעטה ומרים מאגף שמאל כדור מדוייק לדוארטה, שממטר בועט לידיו של מאיר כהן.

דקה 20: ישראלביץ' מוסר כדור מפתיעה לדוארטה. הנבדל של סכנין נשבר והברזילאי רץ לעבר השער, במקום למסור או פשוט להבקיע בקלות מעל מאיר כהן, בועט מלך שערי הליגה החוצה.

דקה 27: עוד הזדמנות מצוינת לנצרת. בנון מוסר מסירה אלכסונית מצוינת, דוארטה מקבל את הכדור מול מאיר כהן, מנסה לעבור אותו, אך מאיר כהן קולט את הכדור.

דקה 29: סונה מקבל כדור וחודר לרחבה בנגיעה. מול אושרי לוי הוא בועט החוצה.

דקה 53: אלומיידה יורה כדור מ-16 מטר שפוגע בידו של נכטיילר, תבריזי שורק לפנדל. עבאס סואן בועט את הפנדל לפינה השמאלית הגבוהה, 0:1 סכנין.

דקה 65: מאיר כהן משמיט ברחבה כדור גובה, וסקריפנטי בועט מול שער חשוף מעל המסגרת.

דקה 68: נכטיילר מבצע עבירה על מסודי, ומורחק בצהוב שני.

דקה 77: אלומיידה בורח ממלכודת הנבדל ומגיע מול אושרי לוי, אבל בועט מעל השער. החמצה גדולה.

דקה 83: ההתקפה היפה במשחק. מסודי מגביה, דנן מוריד בראש, וסואן בועט פצצה שאושרי לוי הודף מעל השער.

דקה 88: ישראלביץ' מכדרר על קו הרוחב ולא מבחין באלומיידה שחוטף לו את הכדור ומוסר כדור רוחב אותו מנסה ז'אנו להרחיק, אך בועט את הכדור לשערו, 0:2 סכנין.

דקה 90: זיו מקבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה, ובועט חזק לפינה הרחוקה, 1:2.

נצרת עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, גבריאל ווחין, קובי נכטיילר, דודי פדלון (נדיב סימנטוב 70); חיים בנון, יאלן פוקורן (סקריפנטי 55), שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ', יואב זיו; ז'וזה דוארטה.

בני סכנין: מאיר כהן; נידאל שלאעטה, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים (דנן 65); תומר אליהו, עבאס סואן, נידאל חוג'יראת, עבד ראבח, אנגוי אלומיידה (כיאל 90), קאלי סונה (אלן מסודי 46).

איוניר: נצרת עילית הפסידה קודם כל לעצמה

איל לחמן: "את העבודה הקשה עשינו, והיינו הרבה יותר יומרנים בשטח של היריב. לזכותנו עמדה העובדה שאנחנו מתורגלים בהתקפות מתפרצות וזה היה כלי הנשק העיקרי שלנו. פתחנו עם שני חלוצים, ואליהו וסואן החזיקו יפה את מרכז השדה. קאלי סונה הוא שחקן תעיר שהבאתי אותו כי אני מחזיק ממנו - עקבתי אחריו עוד כשהיה צעיר בויטסה ארנהיים. ראינו היום שהוא מוכשר אבל עדיין לא הסתגל לכדורגל הישראלי".

מוטי איווניר: "לא באנו שאננים ולא חשבנו שהוא הולך להיות קל, כמו של הצהרנו הצהרות - הפסדנו וזה קורה. נצרת עילית לא הפסידה היום לסכנין אלא קודם כל לעצמה. במחצית הראשונה החמצנו 3 מצבים בטוחים מרגלי דוארטה. סכנין לא הגיעו לאף מצב. היה מי שדאג שהם יבקיעו בהחלטה מאוד מאוד תמוהה, כשגם ההחלטה על ההרחקה היתה תמוהה. אנחנו צריכים לחכות לסיום המחזור כדי לדעת מול מי נשחק במחזור השלישי. אני מאמין שבשבוע הבא כבר נדע לאסוף את עצמנו, ואם נשחק רק נגד יריב ולא נגד עוד מישהו, אני מאמין שנחזור".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully