וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר פרש

14.2.2005 / 21:48

חודש וחצי לאחר שחתם בנצרת עילית, הודיע הקשר בן ה-34 על ביטול הקאמבק באופן סופי. "אני לא מוכן לסכן את הבריאות"

רק לפני כשבוע, הצהיר איציק זוהר, קשרה של הפועל נצרת עילית: "אני מקווה לעזור למועדון שלי לעשות היסטוריה". בקבוצה הביעו תמיהה על ההתבטאות של השחקן, שרק נחת בצפון וכבר "תפס טרמפ" כביכול, על הגב של הקבוצה. עכשיו, חודש וחצי בלבד לאחר הכרזת הקאמבק המתוקשרת, החליט הכדורגלן/סלב לתלות סופית את הנעליים בגיל 34, בגלל פציעה טורדנית בגב. לזוהר היתה קריירה עשירה שעברה דרך מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, מכבי הרצליה, מכבי נתניה ומ.ס אשדוד בישראל ואף בילה בקריסטל פאלאס האנגלית ואנטוורפן הבלגית. במדי נבחרת ישראל רשם הכדורגלן 31 הופעות בהן כבש תשעה שערים. צמד שעריו במשחק ההפסד 5:2 לאוסטריה, היו הראשונים של ישראל בקמפיין אירופי.

הפרישה המפתיעה, הגיעה לאחר שהכוכב המשיך לסבול מכאבי גב בתקופה האחרונה, שלטענתו גרמו לו להחמיץ לא מעט אימונים. זוהר שותף כמחליף בשלושה משחקים, לאחריהם דאג להזכיר כי הוא יחזור לכושר באיטיות וכי הוא שמח לחזור לשחק. אחרי המשחק מול בני יהודה, זרק זוהר רמז עבה על כך שהגוף מתחיל לבגוד בו: "חסר לי קצת אוויר. רצתי קצת, התאמצתי, היה נחמד. אני אוהב כדורגל, אני רק מקווה שהגוף שלי יחזיק מעמד במאמץ ובנסיעות האלה".

אז הגוף מסתבר, לא החזיק מעמד וזוהר נעדר היום מהאימון ובשעות הערב התקשר למאמן מוטי איווניר והודיע לו על החלטתו הסופית לפרוש מפעילות. "אני לא מוכן לסכן את הבריאות שלי", אמר. בימים הקרובים הוא ייכנס מסיבת עיתונאים, בה יודיע רשמית על פרישתו. איווניר אמר כי הוא מכבד את רצונו של השחקן והוסיף ל"חדשות הספורט": "קיווינו להחזיר את איציק לימים הגדולים, לצערנו הצלחנו ליהנות ממנו רק חודש. איציק היה תוספת כוח חשובה אבל זו פציעה שלא משחקים אתה וזה מנע ממנו לשחק. אני מאחל לו בריאות והצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully