וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכבוד שלהם

13.2.2005 / 22:28

מכבי ת"א הצליחה להנחיל למכבי חיפה הפסד ראשון העונה, עם 0:1 משער של תמיר כהן. זה לא יקח מחיפה את האליפות, אבל הצהובים יכולים לפחות לנפח את החזה בגאווה, שבוע לפני הדרבי

מכבי חיפה ומכבי ת"א עלו למשחק היום בבלומפילד כש-25 נקודות מפרידות בינהן. לאור הפער העצום, היה ברור שמכבי ת"א הולכת להילחם רק על הכבוד, במה שהיה עד לא מזמן משחק העונה. קלינגר ערך כמה שינויים בהרכב, ופתח עם לירן כהן ואמיל אמבמבה שהחזיר לו בהרבה מלחמה, ואפילו סחט פנדל אותו שרק תבריזי, אבל התחרט מיד מסיבה לא ברורה. גם הקהל הצהוב, שדאג להפגין את חוסר שביעות רצונו ממצב הקבוצה על ידי החרמת המשחקים, חזר לבלומפילד כדי לדחוף את הקבוצה. למרבה הצער, חלק מהאוהדים המקומיים גם רגמו את האוטובוס של חיפה (ראו ידיעה נפרדת).

מכבי חיפה נראתה אנמית ולא מסוכנת, וחסרה מאוד את ואליד באדיר, שבגלל העדרותו נסוג עידן טל לעמדת הקשר האחורי ונעלם. בוקולי וקולאוטי היו רחוקים מכושרם בפתיחת העונה, כמו גם גונזלבש ומגרלשווילי. לעומתם, תום אלמדון אמנם ספג את שער הליגה הראשון העונה, אבל היה מצוין והציל את חיפה מספיגה נוספת. חיפה תחזור לצפון מאוכזבת קלות משבירת רצף המשחקים ללא הפסד, ומכבי תל אביב תגיע לדרבי בשבת במוראל גבוה, ואולי גם עם האוהדים שיחזרו למגרש.

מהלך המשחק

דקה 3: אמבמבה קיבל כדור ברחבה, הטעה את חרזי ובעט חזק לפינה הקרובה. אלמדון היה במקום.

דקה 13: אמיל אמבמבה מקבל כדור עם הגב לשער, ומוסר למארקש, שבועט לידיים של אלמדון.

דקה 15: מסיקה בועט כדור חזק מ-30 מטר, אלמדון הודף.

דקה 16: בוקולי מהתל בהגנת מכבי בתוך הרחבה, מוריד אחורה לקטן שמאבד. את הריבאונד בועט חזק דירסאו. גל ניר הודף.

דקה 19: כדור עונשין למכבי ת"א. הגנת חיפה מסתבכת, ותמיר כהן דוחק מקרוב, 0:1 מכבי ת"א.

דקה 55: התקפה יוצאת מן הכלל של חיפה עוברת דרך יניב קטן. קטן משאיר בעקב לבירוק, שמ-16 מטרים בועט החוצה.

דקה 62: מארקש מקבל כדור קרוב לשערו של אלמדון, אבל לא מצליח לכבוש.

דקה 63: גונזלבש מפיל את אמבמבה ברחבה, ותבריזי שורק ישר לפנדל. אחרי כמה שניות ביטל תבריזי את החלטתו בגלל הנפת דגל של הקוון. נבדל לא היה, כך שלא ברור מאיזו סיבה הרים הקוון את הדגל.

דקה 77: מארקש מוליך כדור באגף שמאל, חותך למרכז ובועט חזק מרחוק. אלמדון הודף מצוין.

דקה 90: גל ניר יוצא מחוץ לרחבה, זנדברג עובר אותו מרים לרחבה. קולאוטי מתרומם לכדור ונוגח, אבל למזלה של מכבי תל אביב הכדור פוגע בקורה.

הרכבים:

מכבי ת"א: ניר, מוסא, מישאלוב, סטרול, אבו סיאם, לירן כהן, זיתוני, מארקש (ביטון 88), תמיר כהן (רייס 77), מסיקה, אמבמבה (חיים 71)

מכבי חיפה: אלמדון, חרזי, בנאדו, גונזלבש (ברדה 83), מגרלשווילי, בוקולי (בירוק 53), דירסאו (גזל 40), טל, זנדברג, קולאוטי, קטן

שופט: איתן תבריזי

רוני לוי: לא באנו למשחק היום

לוני הרציקוביץ': "להצמיד נצחון לצד נצחון, וזה שיש דרבי זה עוד יותר טוב. היום היה כל מה שרצינו לראות, אנחנו יודעים שיש כשרון אבל היום זה בא לידי ביטוי עם הקרבה ולחימה. תוצאה מוצדקת".

אופיר חיים: "לחזור לנצחון זה הכי כיף שיש. הרגשנו לפני המשחק שאנחנו הולכים לנצחץ כך אנחנו משחקים כשאנחנו עם הגב לקיר. אנחנו צריכים להתכל קדימה"

תמיר כהן: "רואים מה קורה כשמכבי רוצה, נקווה שנמשיך כך. עכשיו אנחנו באים לדרבי אחרי נצחון ויהיה משחק טוב".

ניר קלינגר: "הבעיה היא לא מקצועית אלא בראש וניסינו למצוא פתרון. זה סימפטום שמלווה אותנו מתחילת העונה - במשחקים פחות מאתגרים אנחנו נופלים. חיפה במקום הראשון בזכות ולא בחסד. צריך להישאר עם ראש על הקרקע, כי אם אנחנו רוצים להשיג את המטרות, לא נשיג אותן אם לא נשחק כך כל משחק".

לגבי השמועות על הגעתו של איל ברקוביץ' שיקיים מסיבת עתונאים ביום שישי, אמר קלינגר: "לא נשעשת שום פניה", ולוני הוסיף: "אני לא מבין מאיפה המדיה ממציאה את השטויות האלה".

רוני לוי: "זה הפסד מוזר ומרגיז, ומכעיס - כל המילים של הפסד. אני לא לוקח את זה בצורה קשה, אני לא אוהב להפסיד, אבל לא חשבנו על לסיים עונה בלי הפסד. צריך להמשיך לשחק את הכדורגל ששיחקנו עד עכשיו. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, הם לא הגיעו להרבה מצבים וכבשו ממצב נייח. הפציעה של דירסאו השפיעה על המשחק שלנו. הוא ייבדק בימים הקרובים. בקיצור, לא באנו למשחק היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully