וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ביזיון בטדי

דני בורשבסקי

12.2.2005 / 20:29

הדיסק של ההימנון שוב עשה בעיות, אבל לחרפה האמיתית אחראית בית"ר ירושלים, שפשוט פתחה את הרגליים לנצרת עילית

לא ידוע מה צרם יותר לאוהדי בית"ר ירושלים בטדי: האם זו היתה ההגנה שעשתה לנצרת עילית חיים קלים, חוסר האחריות של מיקי עטיה, שהשאיר את בית"ר בעשרה שחקנים במחצית הראשונה, הייאוש של אלי אוחנה, שהחליף את בנימני חצי שעה לסיום או השכונה באיצטדיון טדי, שלאנשיו שוב לא היה דיסק של "התקווה". הפעם אחד מאנשי האצטדיון היה צריך לשיר את ההימנון.

מה שזה לא יהיה, בית"ר ירושלים הפסידה הערב לנצרת עילית 2:0, הפסד שלישי ברציפות, שמבשר על מאבקי תחתית קרבים ובאים. "אני הולך לעשות חושבים על הכל", אמר בסיום מאמן בית"ר ירושלים אלי אוחנה. כמו שזה נראה כרגע, אין לו יותר מדי פתרונות להמשך הדרך.

נצרת עילית שומרת על המקום החמישי בטבלה, כשהיא צמודה להפועל פ"ת. בסופו של דבר היא עוד תגיע לגביע אופ"א, מפעל שבבית"ר ירושלים פינטזו עליו לפני כחודש.

תיאור המשחק

דקה 12: הזדמנות מצויינת לבית"ר ירושלים. עידן מליחי בועט חזק מ-18 מטר, אושרי לוי מזנק מצויין לפינה הימנית והודף.

דקה 27: בית"ר ירושלים נשארת בעשרה שחקנים, אחרי שמיקי עטיה מורחק בצהוב שני. הצהוב הראשון של עטיה היה בגלל מילים מיותרות לשופט והצהוב השני בגלל עבירה.

דקה 40: יואב זיו פורץ משמאל ומכניס כדור לעברו של דוארטה שנמצא ברחבה. הברזילאי של נצרת עילית לא משתלט על הכדור, שמגיע לידיו של קורנפיין.

דקה 45: התקפת בית"ר משתלטת על איבוד כדור שלומיאלי של נצרת. אופיר עזו מוסר כדור רוחב לברק יחצקי, אלא שזה מפספס את הכדור.

דקה 48: 0:1 לנצרת עילית. ההגנה של בית"ר ירושלים מתבלבלת לגמרי וטל בנין מוסר בטעות לדוארטה, שמקפיץ יפה מעל קורנפיין ודוחק את הכדור לרשת.

דקה 60: מאמן בית"ר ירושלים אלי אוחנה מפתיע ומחליף את אבי נמני במאור מליקסון. 5 דקות לאחר מכן הוא מוציא החוצה גם את טל בנין.

דקה 64: שחקני נצרת עילית חוגגים על החורים בהגנה של בית"ר. דוארטה מעביר עם הראש כדור לישראלביץ' שנוגח מהרחבה, קורנפיין הודף.

דקה 70: 0:2 לנצרת עילית. דוארטה מגיע לרחבה המופקרת של בית"ר, ומגלגל פנימה את השני.

דקה 72 - עידן מליחי מנסה להפתיע את אושרי לוי בבעיטה מקרוב, אבל הכדור יוצא החוצה.

הרכב בית"ר ירושלים:
קורנפיין, דנין, בנטו, פריירה, עטיה, בנין (קלדיירה, 65), מליחי, עזו (בן שושן, 60), נמני (מליקסון, 60), ברוכיאן, יצחקי.

הרכב נצרת עילית:
לוי, פדלון, אזולאי, ווחין, ז'אנו, בנון, פוקורן, זיו (סקריפנטי, 76), סימנטוב, ישראלביץ' (זוהר, 81), דוארטה.

פניג'ל: "בינתיים אוחנה נשאר בבית"'ר"

יו''ר בית"ר ירושלים, מאיר פניג'ל, נותן גיבוי למאמנו, למרות הדרישות ההולכות וגוברות מצד האוהדים לפטר את הסמל הגדול ביותר של הקבוצה מהבירה: "כרגע מעמדו של אוחנה לא מידרדר. הודענו לו ולמנהל אברהם לוי שנשב במהלך השבוע ונחשוב איך לצאת מהתקופה הקשה. בינתיים אלי אוחנה נשאר בית"ר ירושלים"

מאמנה של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, מיהר בסיום המשחק לחדרי ההלבשה, אבל ב"שבת של כדורגל" הספיקו לתפוס אותו לכמה מילים. אוחנה ידוע בדרך כלל באופטימיות שלו, אבל הערב הוא נראה מיואש לחלוטין.

אוחנה: "גם בעשרה שחקנים צריך להיראות טוב יותר. זה בהחלט לא הסיבה להפסד. הרבה שחקני מפתח לא מפיקים מעצמם מה שהפיקו לפני חודש. זה הפסד שלישי וצריך לעשות הרבה חושבים. זה לא קשור למרץ ומוטיבציה. הרבה דברים עוברים בראש שמתפקדים בצורה כזאת. נצרת עילית, לא במשחק גדול, מנצחת אותנו בקלות וזה מראה על בעיה גדולה. יש בהחלט סימנים של לחץ וחוסר ביטחון שחסר לנו בכמויות.

"עושים חושבים על הכל, גם ברמה האישית. אנחנו הולכים הביתה לחשוב. לא למצב הזה ציפיתי ופיללתי. נקבל החלטות במהלך השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully