וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי חזרה לנצח, ליברפול חזרה להפסיד

ספורט 5 בשיתוף

12.2.2005 / 20:38

המוליכה גברה 0:1 על אברטון ופתחה שוב פער דו סיפרתי. ליברפול הפסידה בבירמינגהאם. 90 דק' לבן חיים ב-0:0 מול בורו

הניצחון המינימלי 1:0 על אברטון בגודיסון פארק פתח שוב פער של 12 נק' מהמדורגת השנייה, מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה של אלכס פרגוסון תנסה להישאר במירוץ, עם ניצחון מחר בדרבי מול מנצ'סטר סיטי. ליברפול, שנראתה דווקא לא רע מאז הצטרפותו של מוריינטס, נוצחה בבירמינגהאם 2:0, ומתחילה להתרחק מאירופה.

ביום שני תשלים ארסנל את המחזור במשחק מול קריסטל פאלאס.

אברטון - צ'לסי 1:0

במשחק השני של החבר'ה של מוריניו ללא אריאן רובן שוב ניכר חוסר המחץ של צ'לסי. זה נגמר בעוד 1:0, הפעם מול אברטון בחוץ. שער הניצחון הגיע מרגליו של איידור גודיונסן, שדוחק פנימה כדור שבעט מקאללה למשקוף. השוער הצ'כי, פטר צ'ך, סגר כבר יותר מ-1000 דקות ללא ספיגת שער אחרי המשחק העשירי ברציפות בו שמר על רשת נקיה.

בירמינגהאם - ליברפול 0:2

קבוצתו של רפא בניטז לא ניצלה את ההפסד של אברטון ושמטה בעצמה שלוש נקודות בבירמינגהאם. פנדל מדויק של ולטר פנדיאני (38) העלה את הכחולים ל-0:1. ג'וליאן גריי סיים את הסיפור בדקה ה-45. הפסד נוראי לליברפול, שמתרחקת לאט לאט מליגת האלופות.

פורטסמות' - אסטון וילה 2:1

ניצחון גדול לוילאנס בפראטון פארק. אריאן דה זיוו ההולנדי כבש שער עצמי לזכות וילה כבר בדקה ה-17, אבל אייגביני יעקובו השווה בפנדל (24) לפומפי. הידסלברגר הגרמני כבש את שער הניצחון לוילה בדקה ה-73. וילה עשירית, פומפי במקום ה-14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בולטון - מידלסברו 0:0

הוונדררס אירחו באצטדיון ריבוק את מידלסבורו בקרב בין שתי קבוצות שרוצות להגיע לאירופה בסיום העונה. לאחר שישה ניצחונות רצופים הסתפקה הפעם בולטון בתוצאת תיקו שצימצמה ל-8 נק' את הפער מהמקום הרביעי, ממנו מעפילים לליגת האלופות. בורו נותרה במקום השישי עם נקודה אחת יותר מבולטון.

טל בן חיים פתח בהרכב בולטון ושיחק 90 דקות, כשהמצטיין במשחק היה השוער האוסטרלי של בורו, מארק שווארצר, שבשורה של הצלות מרהיבות הצליח לשמור על שער נקי.

בלקבורן - נוריץ' 0:3

בלקבורן השיגה ניצחון חשוב על נוריץ' וברחה ממאבקי התחתית, 8 נק' יותר מהמקום ממנו יורדים ליגה. פדרסן העלה את המארחים ליתרון ראשון כבר בדקה ה-17. פול דיקוב הסקוטי כבש צמד משלו (39, 62) בדרך לניצחון ולמקום ה-16.

גביע אנגלי

פולהאם - דרבי 2:4 (אחרי הארכה)

פולהאם אירחה את דרבי למשחק חוזר בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, וניזקקה להארכה כדי לנצח בסופו של דבר, 2:4. ראסיאק העלה את האורחים ליתרון מוקדם בדקה ה-4, אבל פאפא בובה דיופ השווה בפנדל לפני המחצית, ובואה מורטה עשה 0:2 בדקה ה-50. דרבי מליגת המשנה חזרה למשחק והשוותה משער של פאסיסולידו בדקה ה-84. פולהאם השיגה את הנצחון משערים של ג'ון קולינס (94) וינסן בדקה ה-105.

טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 1:3 (גביע אנגלי, סיבוב 4)

טוטנהאם אירחה בוויט הארט ליין את ווסט ברומיץ' במשחק חוזר מהסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. את השער הראשון הבקיע נואנו קאנו עבור ווסט ברומיץ', אולם אז הגיעו רובי קין (45 בפנדל) וג'רמיין דפו (50 ו-55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully