וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עולה

6.2.2005 / 22:40

שער של אוגבונה אחרי 64 דקות של מלחמה, חילץ את הפועל ת"א מעל הקו האדום אחרי שישה שבועות, והוריד לשם את הפועל באר שבע

זה הלך קשה, אבל בסוף זה קרה. הפועל ת"א משיגה נצחון שני רצוף, ועולה מעל לקו האדום, תחתיו בילתה 6 שבועות. הפועל ב"ש, ששיחקה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אביתר אילוז בדקה ה-64, תופסת את הכסא הבוער שפינתה לה יריבתה.

מול קהל חם ואדום במיוחד, נלחמה הפועל של שייע על חייה ורצה עד שהשיגה את מה שביקשה. יוסי אבוקסיס, אבי כנפו, רמי חליס פנסטיל ואוגבונה, הבינו סוף סוף שכדי להציל את הסמל הפגוע הם חייבים להקיז קצת דם, והמאמץ השתלם. בשבוע הבא יוצאת הפועל ת"א לקרית אליעזר - המגרש בו התחילה את מסע ההחלצות מהבוץ, לקרב תחתית נוסף נגד האחרונה, הפועל חיפה. נצחון שם, ועוד שבועיים אפשר למרות העונה המייסרת הזאת, לפנטז על בלומפילד מלא, בדרבי של תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 1: כנפו נשלח אל תוך הרחבה ובועט מצוין אבל אלבז הודף. פנסטיל מגיע אל הריבאונד, בועט חזק אך אלבז נמצא במקום והודף לקרן.

דקה 19: אבי כנפו פורץ בשמאל ומכניס יפה את וסיליוק, שבועט מזוית קשה. הכדור מורחק לקרן.

דקה 46: אביתר אילוז מורחק בצהוב שני, ומשאיר את באר שבע בעשרה שחקנים, שתי דקות מפתיחת המחצית השניה.

דקה 53: פנסטיל מוריד כדור בראש שמעמיד את אוגבטנה מול אלבז, אבל פור ארוך מדי של החלוץ הנייגרי מאפשר לשוער באר שבע להגיע לפניו.

דקה 59: רמי חליס מגביה כדור טוב מצד שמאל, כפיר אדרי נוגח בזינוק, אך הכדור חומק ליד קורת השער של באר שבע.

דקה 62: כדור עומק מצוין של פנסטיל מוצא את הראש של אוגבונה שמקדים את אלבז ונוגח פנימה, 0:1 הפועל ת"א.

דקה 77: יוסי אבוקסיס בועט טיל מ-20 מטרים שפוגע במשקוף.

הרכב הפועל תל אביב: אלימלך, חליס, דומב, גרשון, אנטבי, חן, אבוקסיס (אבוטבול, 85), כנפו (צרפתי, 77), פנסטיל וסיליוק (אדרי, 58), אוגבונה.

הרכב הפועל באר שבע: אלבז, אילוז, מאטיץ', יפרח, בן דיין, אלימך (חליבה, 83), סאריץ' (אליהו, 68), אוליביירה, מינטואן, אברג'יל, מזרחי.

אבוקסיס: הנצחון בזכות הקהל

יוסי אבוקסיס: "פעם ראשונה בקריירה שנקלעתי למצב שהקבוצה לא נותנת שני פסים לאורך סיבוב. עשינו שני נצחונות מאוד חשובים, ומגיע למערכת למצח, כי יש לנו מערכת טובה. הקהל שהיה פה זה הכח שהיה לנו כדי לרוץ עד הסוף. הנצחון גם בזכותם".

גם שייע פייגנבוים ושאר השחקנים התייחסו בעיקר לקהל שחישמל את בלומפילד. שייע פייגנבוים: "ראינו את הקהל הענק שבא ותמך בנו ודחף את הקבוצה, והקבוצה החזירה ובגדול. אנחנו רוצים להישאר בליגה, וכבר ממחר אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא".

טל חן: "זה הרגשה שאי אפשר לתאר. זה רק להם. הם חזרו וחזרו בגדול. כשצריך אותם הם פה. תוספת הזמן היתה הארבע הדקות הארוכות שהיו לי בחיים".

יו"ר באר שבע, אלי זינו: "אף אחד לא רוצה לחשוב שאנחנו נרד. יש לנו את הסגל שיכול להשאיר אותנו לליגה. אנחנו עדיין רחוקים מאיך שאנחנו צריכים להראות. המאמן עושה את עבודתו נאמנה".

מאמן הפועל באר שבע, אלי כהן: "הפועל באה בטירוף, ואנחנו לא נכנסנו למשחק ואיבדנו הרבה כדורים. השחקנים שהיו צריכים לעזור לנו לא היו במשחק, והפועל גילו הרבה יותר הקרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully