וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מקום לשתי קבוצות בחיפה

5.2.2005 / 20:49

נראה כי אחרי ה-0:3 של מכבי חיפה בדרבי על הפועל, רק ההרכב השני של המוליכה יכול לאיים עליה. טל: "קשה לעצור אותנו"

הפועל חיפה לא ניצחה כבר עשרה משחקים ברציפות. מכבי חיפה ניצחה ולא ספגה תשעה משחקים. עם הסטטיסטיקה קצת קשה להתווכח. למכבי חיפה אין ממש מתחרות בליגה ולכן שאגות אוהדיה "אין הפועל בחיפה" מיותרות למדי. אגב, היה זה המשחק הביתי הדליל ביותר באוהדים של מכבי חיפה.

צמד של עידן טל, שהעלה את מאזן כיבושיו ל-10 העונה, הספיק לירוקים, שהיו יכולים לכבוש עוד עשרה שערים רק במשחק הזה. קבוצתו של רוני לוי חזרה ליתרון 17 בפסגה, לעומת זו של ניר לוין, שמצויה עמוק עמוק במקום האחרון. הפועל חיפה בקושי עברה את החצי.

לאחר פיטורי דורה השבוע, אומרים אנשים במועדון כי אף אחד לא מבין מי מקבל את ההחלטות ואיך. במוקד עומד הבעלים האקסצנטרי, יואב כץ, שנראה כמי שחי בעולם משלו, ומקבל החלטות תלושות ומוזרות. במקביל להענקת גיבוי גורף לניר לוין, הוא נפגש עם רן בן שמעון ולופא קדוש. הוא גם השווה את ניר לוין לוינס לומבארדי, המאמן האגדי של גרין ביי פקרס, שהפך את הקבוצה החלשה לאלופה. בינתיים נראה כי שום דבר לא יוכל למנוע מניר לוינס, לרדת ליגה.

יענקל'ה שחר, אמר לא מזמן כי "אין מקום לשתי קבוצות בחיפה", אבל נראה כי הוא לא לקח בחשבון את ההרכב השני שלו.

מהלך המשחק

דקה 7: זנדברג מקבל כדור עומק שמפתיע את ההגנה האדומה, מטייל ברחבה ובמקום לבעוט לשער, מפרגן יותר מדי ומבזבז את ההזדמנות. דקה אחר כך, יכול היה אלון חרזי להעלות את חיפה ליתרון, אך הגיע לכדור מזווית קשה.

דקה 10: לא לדאוג, חיפה הצליחה לעלות ליתרון מוקדם בכל זאת. יניב קטן בועט שטוח מרחוק, הכדור פוגע ביובלדיו וחודר בקשת מעל ידיו של שטראוס. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 21: נס שהתוצאה עדיין עומדת על 0:1. מגרלשווילי מגביה כדור מדוייק לראשו של מיכאל זנדברג, שממטר נוגח לחבר בלתי נראה, במקום לשער.

דקה 24: מחזה נדיר בקריית אליעזר. כדור קרן של הפועל חיפה נוחת על הראש של הקפטן אלירן אלקיים. דוידוביץ' מגיב באיחור ורק הודף, אבל ההגנה מחפה ומרחיקה את הכדור.

דקה 40: אחרי מקבץ החמצות של מיכאל זנדברג, מקבל עידן טל כדור מחוץ לרחבה, מכוון ובועט נהדר לפינה של שטראוס. שער אופייני של טל ו-0:2 למכבי. קולאוטי עוד הספיק לבעוט לקורה ממצב נוח, אחרי שחרש את כל ההגנה האדומה דקה לאחר השער.

דקה 69: מכבי חיפה הורידה הילוך ובכל זאת כמעט וזכתה לשער נוסף תודות לשחקן של הפועל. יניב קטן הרים קרן מסובבת, סיבוני בעט למשקוף שערו וההגנה נחלצה בנס משער מביך.

דקה 77: אחרי שתי החטאות של שי בירוק המחליף, חוזר עידן טל לעשות סדר ומשכפל את השער שלו מהמחצית הראשונה, עם עוד בעיטה מדוייקת מחוץ לרחבה. 0:3 ושער אישי עשירי העונה.

טל: "קצת קשה לעצור אותנו כשאנחנו משחקים ככה"

גיבור המשחק, עידן טל, אמר בסיום: "אני לא חושב שזה לא היה כוחות. אני יודע שלא היה להם מה להפסיד והם באו בשביל לנצח. הם ניסו ורצו מאוד. נכון שאנחנו בתקופה טובה ושאנחנו משחקים כדורגל טוב ומהר. היום עשינו את זה קצת יותר טוב וקצת קשה לעצור אותנו כשאנחנו משחקים ככה".

ניר לוין, מאמן הפועל חיפה, מסרב לוותר ומצטט את רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג: "חבל ועצוב שאין הרבה קהל וזה אולי חלק מהסיבה שהיום נראינו ככה. ידענו שמכבי חיפה קבוצה יותר טובה מאיתנו. לצערי גם ספגנו שער בפתיחה, אבל אלה הפערים בין הקבוצות ואנחנו נחפש את הנקודות במקומות אחרים. לאנס ארמסטרונג אמר פעם ש'כל מכשול הוא הזדמנות וכל בעיה צריך להפוך לאתגרש. אז זה אתגר להשאיר את הפועל חיפה בליגה ואני מתחייב שנעשה הכל עד הרגע האחרון".

אלירן אלקיים, קפטן הפועל חיפה: "היום הפסדנו לקבוצה הרבה הרבה יותר טובה מהפועל חיפה ומכל הליגה הזאת בעצם. אנחנו לא מתייאשים ובשבוע הבא יש לנו משחק תחתית חשוב ממנו ננסה לצאת לדרך חדשה". אלקיים מתכוון למשחק הביתי נגד הפועל תל אביב, שנמצאת לפניה בטבלה. גם למכבי חיפה מצפה משחק חשוב מול יריבה תל אביבית, אבל קשה להאמין שהצהובים יוכלו להנחיל לרוני לוי הפסד ראשון העונה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, ווסקלי גונזאלבס, חיים מגרלשווילי, חאבייר דירסאו, עידן טל (אליניב ברדה, 79), וואליד באדיר (רביד גזל, 74), מיכאל זנדברג, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

הפועל חיפה: שגיא שטראוס, רמי עזיז, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, איסלאם כנען (שי סיבוני, 45), סלאח חסארמה, מאיר בן מרגי, מזואה אנסומבו (ראובן עובד, 86), כפיר לייבוביץ', גיל ורמוט, ג'ף טטואנה (שלומי אדרי, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully