וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב איתכם

5.2.2005 / 16:55

אחרי תקופה לא יציבה, אשדוד סגרה ניצחון שני רצוף, 0:2 על מכבי ת"א שגם חזרה לעצמה. קלינגר: שחקנים לא באו נחושים

ניר קלינגר אמר בסיום משחק הנצחון במחזור הקודם על בית"ר ירושלים כי קבוצתו יוצאת עכשיו לדרך חדשה. על פי מה שנראה היום באצטדיון הי"א באשדוד, שום דבר לא השתנה בקבוצה האפורה והמפורקת שלו. חוסר ברק במרכז השדה, והתקפה אנמית (עם דגו כחלוץ), השאירו את מכבי ת"א עם מספר שערי הזכות הנמוך ביותר אחרי הפועל חיפה והפועל ת"א, וזה עוד לפני שאלו שיחקו את משחקיהן. רק תחשבו שבמחזור הבא מחכה לקלינגר הקטר הדוהר של רוני לוי ותבינו את חומרת המצב.

אשדוד לעומתה, חזרה להראות קבוצה שמחה וקצבית כמו זו שדרסה את הליגה במחזורי הפתיחה. בראש החבורה עמדו היום פליקס אובוקה ויניב עזרן, שכבש שני שערים יפים והיה קרוב לעוד אחד לפחות. אשדוד השלימה דאבל ראשון על מכבי תל אביב והוכיחה שהיא פשוט יותר טובה ממנה העונה, גם ללא מלך שעריה שי הולצמן. חבל רק שאוהדיה לא ממלאים את האיצטדיון והיום נכחו בו רק 1,500 צופים, מרביתם הגיעו דווקא מתל אביב. במחזור הבא יוצאת אשדוד לביקור באורווה של קשטן.

מהלך המשחק

דקה 2: פרוחננקובס בועט שטוח כדור שמגיע למסיקה חמישה מטרים מן השער. מסיקה מתבלבל ומבזבז הזדמנות מצוינת.

דקה 14: אוביידו מקבל כדור ברחבה, מסתובב ובועט ליד הקורה.

דקה 28: פליקס אובוקה פרץ באגף ימין, הרים כדור מצוין, ויניב עזרן דחק מקרוב פנימה, 0:1 אשדוד.

דקה 45: פרוחננקובס מוריד בראש למסיקה, שבועט מקרוב החוצה.

דקה 49: מהלך קבוצתי מצוין של אשדוד, מסתיים בעוד שער של עזרן, 0:2.

דקה 71: אוביידו מהתל בהגנת קדימה, מוסר קצר אחורה לעזרן, אך הגנת מכבי מחלצת בשניה האחרונה.

דקה 77: אמבמבה מפספס כדור על קו רוחב השער.

דקה 81: ערן לוי משתלט על כדור מהאויר ובועט חזק ושטוח כדור שמפספס את המסגרת בסנטימטרים.

מזרחי: חשובה יותר הדרך מהתוצאה

מאמן מכבי ת"א, ניר קלינגר, נשמע מאוכזב בסיום: "כל השבוע ניסינו להתמקד בהמשך המגמה משבוע שעבר אבל לצערי אנחנו מתעסקים עם אנשים ושחקנים לא באו נחושים. הייתי בטוח שהקבוצה תיראה יותר טוב".

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס אשדוד: "בסה"כ אני מרוצה גם מהתוצאה וגם מהתוצאה. אני רוצה שהקבוצה שלי תשחק כדורגל חיובי ואטרקטיבי ולא רק תסתכל על התוצאה. מה שמעניין את כולם בשנים האחרונות, זה רק התוצאות ולא איך שהקבוצה משחקת. אנחנו כמאמנים צריכים להסתכל פחות על התוצאה ויותר על הדרך, זה גם מה שיחזיר את האוהדים למגרש".

גיבור המשחק, יניב עזרן, היה מרוצה: "שנת הההתחשלות ברעננה עזרה וחזרתי לאשדוד משופשף ומוכן".

מכבי ת"א: גל ניר; קובי מוסא, יקיר שינה, שוקי נגר, אבי סטרול; אורן זיתוני (54, ערן לוי), תמיר כהן, אדוארדו מראקש; ארז מסיקה (60, אלעד בונפלד), ברוך דגו, אנדרס פרוחננקובס (74, אמיל אמבמבה).

מס. אשדוד: אסי רחמים; עמר סלמן, עמנואל פאפו, אריק אג'יופור, אדיר טובול; יוסי אופיר, עמנואל אוביידה, דוד רביבו, מאור פרץ (81, ז'אן טלסניקוב), יניב עזרן; פליקס אוגבוקה (86, עמיר תורג'מן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully