וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן: "לא לילד הזה פיללתי"

4.2.2005 / 17:11

אייל לחמן לא מבין את הרכות של שחקניו במשחק ההפסד למכבי פ"ת. גיא לוזון: "אסור להספיד אותנו"

שחקניו של אייל לחמן הציגו היום באורוווה את מה שכל כך הרבה פרשנים רצו לראות. אמנם מבחינת הסטטיסטיקה, הם לא הורידו משמעותית בכמות העבירות (25), אבל כדורגל מסוכן לא נראה לשם שינוי במשחק הזה והשאלה הגדולה היא האם מישהו בסכנין התקפל לנוכח העליהום התקשורתי, או שהחבר'ה של לחמן פשוט לא רצו להירטב יותר מדי מהגליצ'ים על הדשא.

בכל מקרה, המשחק הרך הזה הוביל להפסד 2:0 לסכנין מול מכבי פ"ת, הפסד שהיה השלישי ברציפות של הקבוצה. בני סכנין הולכת ומסתבכת בתחתית ואם זה לא מספיק, יש לה על הראש גם ארבעה משחקי רדיוס. כל מה שנותר זה רק לאחל בהצלחה לחבורה של מאזן גנאים.

ולמשחק עצמו, המחצית הראשונה הייתה אחת הנוראיות שנראו השנה בליגה, כאשר לא נרשמה ולו הזדמנות אחת לשתי הצדדים. גל אלברמן שבר את הבצורת 20 דקות מפתיחת המחצית השנייה, שזרמה בקצב קצת יותר ראוי לליגת העל.

תיאור המשחק

המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד, ללא אירועים מיוחדים ואפילו רגועה יחסית.

דקה 48 - התקפה ראשונה רצינית למכבי פ"ת. כפיר אודי מוצא את איסמעיל עמר ברחבה. עמר ממהר ובועט לעבר השער ומפספס אותו.

דקה 60 - פרינס דאייה חודר לרחבה ומעביר עקב יפה לעומר גולן, שלא מספיק להגיע לכדור.

דקה 65 - 0:1 למכבי פ"ת. גל אלברמן מתרומם לכדור גובה ונוגח מקרוב. מאיר כהן נוגע בכדור, אבל שומט אותו לתוך הרשת.

דקה 80 - 0:2 למכבי פ"ת. שער יפהיפה של הליברי פרינס דאייה, שפורץ לרחבה ןמקשית לחיבורים עם החלק החיצוני של הנעל.

דקה 84 - עומר גולן קרוב מאוד לכבוש את השלישי של הלוזונים, אבל מאיר כהן מזנק יפה לנגיחה שלו והודף לקרן.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמר, מוראד מגאמדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, פרינס דאיה (רפואה, 90), סטניסלב דוברובין, סולי צמח, עומר גולן, כפיר אודי (סרסור,88).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, אבי דנן, דקל קינן, בסאם גנאים, תומר אליהו (קאלי סאני, 74), חאלד חלאילה, נידאל חוג'יראת (סלאמה, 74), אחמד קאסום, עבד רבאח, קלבר רודריגז (כיאל, 59).

לוזון: "אסור להספיד אותנו"

מאמנה של בני סכנין אייל לחמן, אמר בסיום המשחק לספורט 5: "הרכות שלנו היום לא מספיקה לליגת העל. אנחנו חייבים ללחוץ כל הזמן במיוחד מול קבוצה כמו מכבי פ"ת. לא שיחקנו היום לפי הדרך שלנו". על העובדה שבני סכנין קיבלה כרטיס צהוב אחד בלבד במשחק הזה אמר לחמן: "לא צריך לעשות מזה צחוק. קבוצה שהיא פחות מוכשרת מאחרות צריכה להשתמש בנשק שלה. היום לא עשינו את זה. לא לילד הזה פיללתי".

מאמנה של מכבי פ"ת גיא לוזון, סיכם: "מזג האוויר לא היה אידיאלי. היריב היקשה עלינו. אחרי הגול הראשון היה לנו ברור שיהיו חיים יותר קלים. שיחקנו מאז כדורגל יותר טוב והיו עוד הזדמנויות. אני מקווה שביום שני טועמה יצטרף אלינו ויוסיף להתקפה. אסור להספיד אותנו, כי אפילו במשחק כמו היום לקחנו שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully