וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "היו לי כבר משחקים גדולים יותר"

אסף פרת

3.2.2005 / 13:22

הבלם הישראלי של בולטון מצטנע למרות שער הבכורה בפרמייר ליג, אבל יותר מהכל מבסוט מהניצחון 1:3 על טוטנהאם

השער האנגלי הראשון שכבש טל בן חיים השבוע לרשת טוטנהאם, עדיין מעורר הדים. כזכור, ביום שלישי השבוע העלה הבלם הישראלי בדקה ה-86 את בולטון ל-1:2, לאחר שנגח פנימה כדור קרן של ג'יאנקופולוס. בולטון ניצחה בסיום 1:3.

בראיון לגל"צ היום בצהריים תיאר בן חיים את התחושה הנהדרת לאחר הכיבוש, אך נמנע מלהיסחף: "את ההרגשה קשה לתאר במילים. בהתחלה זה קשה לעכל, בכל זאת, זה שער ראשון וזו בסה"כ הקרן השנייה שעליתי למעלה מאז שהגעתי לאנגליה. בהחלט היתה שמחה גדולה, אבל צריך להסתכל הלאה"

"למען האמת, לא היה לי משחק כזה גדול. בסדר מבחינה הגנתית, אבל היו לי כבר משחקים יותר טובים. מה שחשוב במקרה הזה זה הניצחון".

לגבי עתידו, אמר בן חיים: "נכון לעכשיו אני מתרכז רק בהצלחה שלי בבולטון ועושה מה שאני יכול כדי להוציא את המקסימום ולא להסתכל מעבר לזה. יכול להיות שבשלב מאוחר יותר יגיעו גם דברים אחרים. בסה"כ זו התחלה בשבילי, שיחקתי פה רק 8 משחקים, יש לי עוד עבודה קשה".

בתשובה לשאלה על מצבו של הכדורגל הישראלי, הצביע בן חיים על מיעוט הקהל במגרשים כסיבה להדרדרות: "בשנים האחרונות אומרים שהכדורגל הישראלי הולך אחורה, אבל זה לא נכון לדעתי. להאשים את הכדורלגנים זו תהיה טעות גדולה. באנגליה כל משחק תחתית האיצטדיון מפוצץ מאנשים. הכדורגלנים פה רצים כמו מטורפים, יש להם אדרלנין שלנו בארץ אין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully