וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תצוגת נפל

31.1.2005 / 22:25

משחק תשיעי ללא נצחון להפועל חיפה, שהפסידה 3:1 לאשדוד ונראה שעתידם של ניר לוין ורוני דורה בקבוצה לא מזהיר. יואב כץ: "אני צריך לעשות חושבים". אשדוד חזרה למקום השני

הפועל חיפה רשמה הערב משחק תשיעי ללא נצחון בליגת העל, אחרי שהפסידה 3:1 למ.ס אשדוד בקרית אליעזר. חיפה שקועה עמוק במקום האחרון בליגה ועכשיו, כשגם הפועל ת"א עברה אותה, יודע הבעלים יובל כץ שהוא חייב לנקוט בפעולה דרסטית, כדי לנסות ולהציל איכשהוא את העונה הזאת.

אשדוד חזרה בסיום המשחק הזה למקום השני, אבל זה לא שהיא הייתה כל כך טובה. ההגנה של הפועל חיפה לא הייתה ראויה אפילו לקבוצת ליגה לאומית וספק אם לקבוצת ארצית. הקלות שבה הגיעו שחקניה של אשדוד לרחבה פשוט לא ראויה לליגת העל. ניר לוין התלונן הסיום על השיפוט של אייל צור. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שלפחות באחד מהמקרים לא נשרק פנדל ברור לזכותה של הפועל חיפה, אבל אחרי תצוגת הנפל של הפועל חיפה, זה ממש לא תירוץ.

תיאור המשחק

דקה 8 - הזדמנות ראשונה להפועל חיפה. גילי ורמוט משתחרר יפה בין שני מגינים מחוץ לרחבה ובועט מסובבת לשער. אסי רחמים מזנק יפה והודף.

דקה 21 - 0:1 לאשדוד. פליקס אובוקה מוסר כדור רוחב למאור זוהר, שבועט מרחוק. שי הולצמן, שממוקם בתוך הרחבה מסיט את הכדור לפינה הימנית של שגיא שטראוס.

דקה 22 - הפועל חיפה מגיבה במתפרצת מהירה. כפיר לייבוביץ' מנסה להפתיע את רחמים מרחוק, אבל הכדור יוצא החוצה.

דקה 25 - דניאל גוטיירס מחיפה משתחרר ברחבה ובועט חלש לעברו של רחמים, שלא מתקשה לעצור.

דקה 41 - הפועל חיפה נשארת ב-10 שחקנים. דניאל גוטיירס נכנס בגסות באדיר טובול ומורחק באדום.

דקה 44 - כפיר לייבוביץ' מגביה כדור משמאל לעברו של אנסומבו, שנוגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 56 - 0:2 לאשדוד. עמנואל אוביידה מוסר יפה לפליקס אובוקה, שנכנס בחופשיות לרחבה ומכניע את שגיא שטראוס.

דקה 75 - מאיר עזרן מוצא את עצמו חופשי לגמרי ברחבת חיפה. אפילו הוא מופתע מהקלות הזאת, אבל בועט מעל לשער.

דקה 81 - 1:2 לאשדוד. גילי ורמוט מקבל עקב יפה מאנסומבו ודוהר על הרחבה כדי להכניע את אסי רחמים.

דקה 90 - 0:3 לאשדוד. עמנואל אוביידה עובר כמה קונוסים בהגנה של הפועל חיפה כדי לכבוש את השלישי לאשדוד ולסגור עניין.

הרכב הפועל חיפה: שגיא שטראוס; איתן עזריה (עובד, 87), איבוס יובלדו, רמי עזיז, איסלאם כנען; מאיר בן-מרגי, מזואה אנסומבו, כפיר לייבוביץ', גיל ורמוט; ג'ף טוטואנה, דניאל גוטיירס.

הרכב מ.ס אשדוד: אסי רחמים; עמר סלמן, עמנואל פאפו, אריק אג'יפור, אדיר טובול; מאור זוהר (אלקריף, 45), אייל אלמושנינו, עמנואל אביידה, יניב עזרן; שי הולצמן (דוד רביבו, 45), פליקס אובוקה.

יואב כץ: "אני צריך לעשות חושבים"

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, ישב ביציע וראה עוד תצוגת נפל של קבוצתו. למרות המצב העגום, הוא דאג לשמור על חיוך כשהתראיין בסיום המשחק ל"שבת של כדורגל". כשנשאל לגבי מעמדו של ניר לוין בקוצה אמר כץ: "אני צריך לעשות חושבים. נסיק מסקנות בקרוב". לגבי מצבה של הקבוצה אמר כץ: "אף על פי שהתצוגה לא הייתה טובה, אני חושב שהפועל חיפה תישאר בליגת העל. הכל בסדר, הקבוצה תישאר בליגה ואני לא מודאג".

ניר לוין עצמו אמר בסיום: "מבחינתי אני אמשיך לאמן את הפועל חיפה. הקבוצה אמנם הפסידה, אבל שיחקה טוב. ספגנו את השערים כשהיינו בעשרה שחקנים. בסך הכל, בהתחשב במה שעברה הקבוצה מתחילת העונה, אני לא חושב שאנחנו נראים כל כך גרוע. זה נכון שאנחנו לא מספקים את הסחורה. אנחנו עושים טעויות ומקבלים שערים יותר מדי בקלות". על חומר השחקנים, שממש לא נראה הערב כמתאים לליגת העל אמר לוין: " אם אני מסתכל על קבוצות אחרות, מבחינת יכולת משחק, אנחנו במצב יותר טוב מהנקודות שיש לנו. ננסה להראות טוב יותר בהמשך. אם אכן אני אמשיך לאמן את הקבוצה יש לנו דרבי בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully