וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה בלי כוכב

30.1.2005 / 22:46

כולם דיברו על נמני, בנין וקלינגר, אבל גיבורי המשחק היו דווקא גל ניר ופרוחננקובס, שהובילו את מכבי תל אביב ל-0:1 על בית"ר ירושלים וקטעו רצף של שישה משחקים ללא ניצחון

בשבוע האחרון שוב נזכרו כולם בפרשת סילוקם של אבי נמני וטל בנין ממכבי תל אביב וחיממו את האווירה לקראת הגעתם לבלומפילד, שהתמלא ב-15 אלף צופים. בסוף זה נגמר בניצחון 0:1 קטן למכבי, וכוכב המשחק היה דווקא גל ניר השוער.

בלומפילד אמנם היה מלא באוהדי בית"ר, שהגיעה אחרי שני נצחונות רצופים, אבל מכבי לא הפסידה לירושלמים באיצטדיון ביפו מאז דצמבר 1987. זה עבד גם הפעם. אנדראס פרוחננקובס כבש, עצר רצף של שישה משחקים ללא ניצחון והקפיץ את קבוצתו שוב למקום הרביעי עם 27 נקודות, לפני המשחק שיוכל לקרב אותה למקום השלישי מול אשדוד. בית"ר ירדה למקום השביעי (25 נק'), רגע לפני הגעתו של קשטן לטדי.

מהלך המשחק

נמני פתח בהרכב בית"ר, לאחר שבועיים של מחלה בהם דווקא ניצחה הקבוצה. טל בנין היה על הספסל של אוחנה, ונשאר שם לאורך כל המשחק. נגר ומישאלוף החליפו בהרכב מכבי את ג'ובאניני ואבו-סיאם הפצועים. ערן לוי, שכבש את שני השערים האחרונים של מכבי תל אביב בליגה, ירד לספסל של קלינגר, בעקבות היכולת הבינונית בהפסד להפועל פתח תקוה בשבוע שעבר. גם שטראובר שנפצע במיניסקוס וייעדר לשלושה שבועות, פינה את מקומו לטובת השוער המחליף, גל ניר.

דקה 1: ברוך דגו עט על כדור תועה ופורץ מצד שמאל. בנטו מספיק להגיע אליו ודגו מסתפק בבעיטה מזוית קשה שפוגשת את הקורה.

דקה 15: מכבי ממשיכה בלחץ ומספקת שלוש הזדמנויות. פרוחננקובס נופל ברחבה וטוען לעבירה שנעשתה עליו על ידי השוער קורנפיין, אך במקום זאת מקבל מהשופט מאיר לוי כרטיס צהוב על התחזות. מארקש מייצר שתי בעיטות חזקות, שנעצרות על ידי השוער הירושלמי.

דקה 29: הלחץ התל אביבי מניב סופסוף פירות, אחרי שפרוחננקובס משתלט על כדור, מסתובב ומוציא מתוך הרחבה בעיטה שטוחה וחזקה פנימה. 0:1 למכבי.

דקה 37: אוחנה עורך חילוף ראשון. הוא מוציא את אלי ששון, קשר אחורי, ומכניס את מאור מליקסון ההתקפי. דקה לאחר מכן מליקסון מעורב במצב הטוב הראשון של בית"ר ירושלים במשחק. אבי נמני בועט מהאוויר כדור שלא מורחק היטב וסוחט הצלה נהדרת של גל ניר.

דקה 40: בית"ר המשיכה ללחוץ וברק יצחקי כמעט מנצל הדיפה לא טובה של גל ניר, אבל מחמיץ את הריבאונד בבעיטה חזקה ולא מדוייקת.

דקה 86: מחצית רגועה עברה על מכבי, שהתרגלה לנוכחות של מליקסון. דגו השאיר כדור ענק לפרוחננקובס שפרץ. במקום למסור בחזרה, פרוחה בעט מזווית קשה ומצא את קורנפיין מוכן.

דקה 90: מסיקה שלח כדור רוחב מסוכן לאמבמבה, אך הקמרוני פיספס את הכדור תוך כדי נפילה. בית"ר שלחה את כל שחקניה למעלה במטרה להשוות בתוספת הזמן. פאריירה ניסה לבעוט מתוך הרחבה, אך גל ניר שוב היה מוכן והפך לגיבור המשחק.

"למה כשאנחנו נפגשים, זה ממשיך ונהיה משהו סמלי?"

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א, לא הבין למה ממשיכים לעשות ביג דיל מהמפגש בינו לבין בנימני: "אין לי תחרות, לא עם אבי נמני ולא עם אף אחד אחר. למה כשאנחנו נפגשים, זה ממשיך ונהיה משהו סמלי? שנתיים וחצי עברו. אבי הוא שחקן מצויין, אני אף פעם לא אמרתי שלא, אבל הוא בבית"ר עכשיו. אלי אוחנה הוא חבר שלי ואני לא מבין למה עושים מזה מלחמה".

מכבי ת"א: גל ניר; קובי מוסא, אבי סטרול, משה מישאלוף, שוקי נגר; אורן זיתוני, תמיר כהן, אדוארדו מארקש (לירן כהן 80), ברוך דגו (יקיר שינה 90), ארז מסיקה; אנדראס פרוחננקובס (אמיל אמבמבה 88).

בית"ר י-ם: איציק קורנפיין; עופר טלקר, פבריציו בנטו, פריירה, אלירן דנין; קאלדיירה (אופיר עזו 89), עידן מליחי (אבירם ברוכיאן 75), אלי ששון (מאור מליקסון 37), אבי נמני, ברק יצחקי; ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully