וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיעה לנו לפחות נקודה"

29.1.2005 / 22:38

הפועל באר שבע של אלי כהן לא נפלה ממכבי חיפה, שפשוט ניצלה מצב אחד יותר וניצחה 0:1. הפער עלה ל-19 נקודות

שייע מתלהב, קשטן מתבאס, למאזן גנאים נשבר הלב ורק מכבי חיפה ממשיכה בשלה. הערב היא דפקה עוד כרטיס, הפעם בבאר שבע עם נצחון 0:1 על הקבוצה האורחת. באר שבע, שנלחמת על החיים שלה, דוקא נתנה פייט יפה למוליכת הליגה לאורך כל המשחק. אלא מה, שחקניו של אלי כהן לא הצליחו לנצל את המצבים. אלון חרזי היה זה ששבר את הבצורת עם שער יחיד בדקה ה-58, כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

בעקבות הנצחון, מכבי חיפה פתחה פער של 19 נקודות מהשנייה מכבי פתח תקוה. ודרך אגב, גם באיצטדיון בבאר שבע היו כמה אירועים לא נעימים. 9 אוהדים, שישבו בשער 5 של הבאר שבעים, נפגעו משאיפת עשן אחרי שנזרקו שלושה רימוני עשן ביציע. כוח המשטרה במקום, עצר קטין החשוד במעשה.

תיאור המשחק

דקה 3 - סיבוב של יניב קטן ברחבה ובעיטה למסגרת, אבל מאור אלבז היה במקום.

דקה 12 - גונזלבש תופס בידו של אלון מזרחי בתוך הרחבה, אבל השופט ערן פרוסט לא שרק.

דקה 17 - קטן מגביה כדור חופשי למרכז הרחבה, קולואוטי מגיע ראשון ונגח היטב מ-11 מטר, אבל מאור אלבז הדף היטב.

דקה 23 - שוב קולואטי נוגח מקרן, אבל רק לרשת החיצונית.

דקה 25 - הברזילאי של באר שבע, דה אוליביירה, בועט מהאוויר מ-18 מטר ומזעזע את המשקוף של אלמדון.

דקה 52 - זנדברג פורץ משמאל ומשאיר לבוקולי כדור על מגש 5 מטר מול השער, אבל הברזילאי בועט לשחקים.

דקה 58 - עידן טל מגביה כדור חופשי לרחבת ב"ש מצד שמאל, הכדור מגיע לאלון חרזי שבועט למסגרת, אבל אלבז הודף עם הרגל כלפי מעלה. חרזי מתרומם ונוגח, הפעם הכדור עובר את אלבז ונכנס לרשת. 0:1 לחיפה.

דקה 63 - אברג'יל מתעתע במגיני חיפה ולבסוף בועט חלש מ-14 מטר כדור שטוח לפינה הימנית של אלמדון, שהודף לקרן.

דקה 69 - יניב קטן עם בעיטה חופשית מ-20 מטר, מאלץ את אלבז להשתטח ולהדוף לכיוון בוקולי שמנסה במספרת להחזיר את הכדור לשער, אך לא מדייק.

אלי כהן: "אני בטוח שנישאר בליגה"

מאמנה של הפועל באר שבע אלי כהן, הרגיש תחושת פיספוס ענקית בסיום המשחק. לטענתו, התוצאה הסופית לא מוצדקת. כהן אמר ל"שבת של כדורגל": "לא נפלנו בהרבה ממכבי חיפה. הפער הוא עצום אבל זה לא נראה על המגרש. לא ניצלנו את המצבים ברחבה. מכבי חיפה ניצלה מצב נייח וספגנו שער. חבל שהפסדנו כי היה מגיע לנו לפחות נקודה". כהן הוסיף הצהרה: "אני בטוח שהפועל באר שבע תישאר בליגה".

מאמנה של מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום: "בבאר שבע אף פעם לא קל לשחק. לרגע לא חשבנו שיהיה לנו טיול קל. כל קבוצה באה נגדנו עם המון מוטיבציה. השחקנים שלנו עובדים בצורה מדהימה".


הרכבים:
הפועל ב"ש:
מאור אלבז, רמי אליהו (אביתר אילוז, 73), סטיפה מטיץ', עוז יפרח, דדי בן דיין, רוג'ריו דה אוליביירה (ינון ברדה, 90), מרטין סריץ', סתיו אלימלך (שרון לוי, 88), אלין מינטואן, יניב אברג'יל, אלון מזרחי.

מכבי חיפה:
תום אלמדון, אורי אוזן, אלון חרזי, ווסקלי גונזאלבס, חיים מגרלשוילי, חבייר דירסאו, מיכאל זנדברג (אליניב ברדה, 80), עידן טל, גוסטבו בוקולי (גזל, 72), רוברטו קולאוטי, יניב קטן (בירוק, 89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully