וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן נעצר בחמסה

29.1.2005 / 18:37

דוקא הפועל נצרת עילית, בלי מוטי איוניר המורחק, ניצחה את הפועל פתח תקווה 1:2 וקטעה לה 5 נצחונות רצופים

הדהרה של דרור קשטן והפועל פ"ת (5 נצחונות רצופים) נעצרה היום דוקא ב"אורווה" ודוקא מול הפועל נצרת עילית, שמאמנה מוטי איוניר מורחק ולא יכול היה להעביר את המשחק.

הקבוצה המפתיעה מנצרת עילית, שאותה הדריך שאול דה צ'וקרל לפי ההוראות של איוניר, שיחקה בדיוק כמו שקשטן אוהב. היא הסתגרה יפה בהגנה וניצלה את שני המצבים המשמעותיים שלה במשחק. הפועל פתח תקוה הייתה קרובה להשוות במחצית השנייה, אבל לא הצליחה להכניע את אושרי לוי, שהיה מצויין. בסופו של דבר, היה זה מוטי איוניר שזינק לשמיים עם שריקת הסיום. נצרת עילית, עם חמישה משחקים ללא הפסד, מצטרפת להפועל פתח תקוה במאבק על המקום הרביעי. דרור קשטן רשם הפסד ראשון בקדנציה שלו כמאמן הפועל פתח תקוה.

תיאור המשחק

דקה 1 - סנדרו סקריפנטי מגיע למצב טוב מצד שמאל ומחליט לבעוט במקום למסור לסימנטוב. הכדור חולף ליד הקורה.

דקה 20 - שחר סימנטוב מחליט לבעוט כדור חזק וקשתי מרחוק. רפי כהן המופתע מגיב מאוחר והכודר חודר מעל ידיו המושטות. 0:1 לנצרת עילית.

דקה 27 - הפועל פתח תקווה חוזרת מהר למשחק, בזכות כדור קרן שהוגבה מימין. דווקא הבלם דורישיץ' התחמק מהשמירה של סימנטוב ונגח מקרוב פנימה, 1:1.

דקה 40 - הכשלה גבולית ברחבה שיכנעה את השופט רמי בן יצחק לשרוק לפנדל. איווניר המורחק, שעמד במנהרת השחקנים, ביקר מסימנטוב לבעוט, וזה תירגם את ההזדמנות לצמד. 1:2 לנצרתים.

דקה 49 - שחר סימנטוב מרגיש שזה היום שלו ומשחרר בעיטה אלכסונית מ-20 מטר, שחולפת מעט מעל המשקוף.

דקה 76 - בעיטה חופשית מסובבת של מנור חסן מ-20 מטר לתוך המסגרת, אבל אושרי כהן מזנק נפלא והודף לקרן. כדור ההמשך מהקרן מגע ליבוריאן שנוגח מצוין, אבל כהן בעוד זינוק חתולי הודף שוב.

דקה 88 - אבישי ז'אנו חוטף כדור ויוצא למתפרצת. קצת לפני קו ה-16 הוא מעביר כדור לשחר סימנטוב שממהר לבעוט כדור חזק, אבל רפי כהן במקום.

דקה 90 - הזדמנות טובה לפתח תקווה להשוות. מנור חסן משתלט על כדור ברחבת נצרת ומנסה למסור ליבוריאן, אבל הארמני לא מצליח ליצור מגע עם הכדור.

הרכבים

הפועל פ"ת: רפי כהן, חיימוביץ', דורישיץ', סבן, קייסי; בוקסנבאום, יחיאל (יוקאן, 46), פיטרס, שיבחון (חסן, 72); יבוריאן, ארבייטמן (מוזגובוי, 46)

נצרת עילית: אושרי לוי; אזולאי, נכטיילר, פדלון, ז'אנו; ש. סימנטוב (כבודי, 69), בנון, ישראלביץ' (עקיבא, 88), נ. סימנטוב; סקריפנטי (דרור, 82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully