וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשזה עמוק

אסף פרת

24.1.2005 / 22:15

אז שלום תקווה הגיע, אבל הפועל תל אביב סיימה עם 0:0 עלוב מול בני יהודה ונותרה עמוק בצרות - ובמקום האחרון. פייגנבוים: "אני לא מתרגש מהמצב הזה"

לפני המשחק הערב היתה סוג של אווירה חיובית בבלומפילד. אולי היה זה נוכחתו על הקווים של "היהלום", שלום תקוה, שאוהדי הקבוצה הכינו לו שלט ענק, אולי זו היריבה הנוחה בדמות השכנים התל אביביים מהשכונה, ואולי התחושה שאי אפשר כבר להמשיך עם ההפסדים ומפה חייב לבוא השינוי.

האדומים, ללא שלושת הזרים, פתחו עם הרבה נחישות ואף הגיעו למספר מצבים סבירים ברחבת בני יהודה. אבל מהר מאד ניכר הלחץ הרובץ על השחקנים. המרחקים הגדולים בין ההגנה, הקישור וההתקפה, איבודי הכדור, אוזלת הרגל המסיימת, והזמן שהולך ואוזל היו המחשה נוספת ליכולתה של הפועל תל אביב מודל 2005.

בני יהודה התגוננה ברוב שלבי המשחק וניסתה לגנוב את הגול המנצח, אבל ההגנה האדומה הייתה הפעם קצת יותר יציבה והצליחה להסתדר. במחצית השנייה, שחקני הפועל נראו יותר ויותר מותשים, וגם השער היחיד שכבשו מרגלי אבי כנפו בדקה ה-84, היה מנבדל.

מהלך המשחק

דקה 2: ג'ון פנסטיל פורץ לבד לרחבת בני יהודה ומזווית קשה בועט לחוץ.

דקה 8: שוב פנסטיל, הפעם בנגיחה, אבל מחוץ למסגרת.

דקה 13: מהלך ראשון איכותי של האדומים. אבוקסיס שולח את כפיר אדרי במסירת עומק נפלאה מהחצי. אדרי משאיר את הכדור לבדש, שרק נוגע בכדור במקום לירות לשער. אוגבונה משתלט על הכדור ומוסר "קטנה" לאבוטבול שבועט לא מדויק.

דקה 15: הלחץ האדום נמשך. אוגובנה מרים כדור גובה לרחבת בני יהודה, פנסטיל מתרומם ונוגח לעבר בדש, שמחזיר לו בנגיחה, אבל הרכש של הצהובים לא מצליח ליצור מגע עם הכדור.

דקה 16: משה ביטון שולח מצוין את איבן מרוסלבץ' מול אלימלך, אבל האחרון מגיע ראשון וקולט את הכדור.

דקה 25: יוסי אבוקסיס מרים את הכדור לעבר אוגבונה, מעל כל הגנת בני יהודה, אבל והבה יוצא בזמן.

דקה 38: מרוסלבץ' נופל בתוך הרחבה בניסיון לחמוק משמעון גרשון ויוסי אבוקסיס. השופט מורה להמשיך לשחק. שחקני בני יהודה מוחים.

דקה 47: אוגבונה, במקום לפרוץ בעצמו, מנסה לשלוח את ברק בדש לתוך הרחבה, אבל מוסר לא מדויק.

דקה 60: גרשון מאבד את הכדור סמוך לקו ה-16, חליס מתקשה להרחיק ולוקמן משאיר לביטון, שמשחרר כדור אדיר. הכדור נושק למשקוף.

דקה 64: שי אבוטבול, כמעט מנקודת הקרן מצד שמאל, מכין כדור על הקו לאבי כנפו, שמפספס את הכדור ומחמיץ הזדמנות נדירה.

דקה 84: אבי כנפו כובש שער, האוהדים באדום קמים, אבל הקוון מסמל לנבדל.

שייע: "כבר הייתי במצב הזה ואני לא מתרגש"

מאמן הפועל תל אביב, שייע פיינגבוים: "המצב לא קל בשביל כולם. ראינו היום קבוצה שרצתה, שלחמה. אנחנו לא מרימים ידיים ולא יעזור לאף אחד כלום. בני יהודה לא הגיעה למצב אחד. אני כבר הייתי במצב הזה, ואני לא מתרגש. הפועל צריכה להדביק שני נצחונות. כשלון? אני לא רואה את זה ככה. היה לנו נצחונות בכיס ולא השכלנו להבקיע את השער המיוחל. אני צריך להשקיע את הראש שלי בשחקנים ורק בשחקנים. היום אני מצדיע להם על הלחימה".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי: "לא נראינו טוב היום, לא נראינו כמו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. תמיד כשאנחנו יכולים לעשות קפיצת מדרגה ברמה המנטלית, אנחנו לא עושים את זה. כנראה שזה לוקח זמן, מקווה שנתגבר על זה. הפועל ת"א? אימפריות לא נופלות מהר. המועדון הזה מספיק חזק, ויהיה טוב לליגה שהם יישארו".

ההרכבים

הפועל ת"א:
שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי; יוסי אבוקסיס, ג'ון פנטסיל, שי אבוטבול (ביסקוט אמבלה 86'), כפיר אדרי, ברק בדש (אבי כנפו 52'), איבזיטו אוגבונה (רומן וסיליוק 89').

בני יהודה:
יניב והבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, גבע ברקאי, רוני גפני, אימורו לוקמן, איבן מרוסלבץ', קובי דג'אני (אסי בלדוט 66'), בן לוז (מטה בטורינה 57'), משה ביטון, גבריאל לימה (מוטי ששון 90').

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully