וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש לפני המלחמה

23.1.2005 / 20:48

מכבי ת"א הפסידה להפועל פ"ת 1:0, סגרה משחק שישי ללא ניצחון וירדה למקום השישי. בשבוע הבא קלינגר מארח את בנין ונמני, שחלפו על פניו. רצף הנצחונות של קשטן שווה מקום רביעי

שער מקרי, לא הרבה כדורגל והרבה גשם - זה מה שקיבלו הערב האוהדים שהגיעו לאורווה כדי לצפות בקרב על המקום הרביעי. הפועל פתח תקוה ניצחה לבסוף 0:1 וחלפה על פני יריבתה, שירדה למקום השישי. להפועל פתח תקוה היה זה ניצחון חמישי רצוף, רביעי מאז שהגיע הגנרל דרור קשטן. למכבי היה זה משחק שישי ללא ניצחון, כשבית"ר ירושלים כבר חלפה על פניה. בשבוע הבא מחכים לקלינגר מכרים ותיקים, אבי נמני וטל בנין, שיגיעו לבלומפילד ויוכלו לברוח עוד יותר.

מזג האוויר הקשה, שהבריח את הצופים במחצית הראשונה אל מתחת ליציעים, היה גורם במשחק. מכבי תל אביב, ששוב שינתה את פניה, הציגה אנמיות בהתקפה ומצאה בדרך כלל את רפי כהן מוכן. הפועל פתח תקוה היתה טובה יותר, אבל נתקלה בקשיחות יתרה של מכבי תל אביב, שסיימה את המשחק עם 30 עבירות ושישה צהובים.

מהלך המשחק

במכבי ת"א פתחו אדוארדו מראקש ואנדראס פרוחננקובס בהרכב. במקומו של קובי מוסא המורחק שיחק הצעיר יקיר שינה. בפתח תקווה קיבל יוקאן אשראי במקום מנור חסן.

דקה 10: כדור מקרי שמרחיק קלמי סבן מגיע עד לשלומי ארבייטמן. הוא מנצל יציאה מאוחרת של שטראובר ובועט מזוית לא קלה לרשת. 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 32: מכבי השתלטה על שדה המגרש לאחר השער, אך לא מצאה את הרשת. בעיטה חזקה ברגל שמאל של ערן לוי מוצאת את רפי כהן מוכן.

דקה 45: אבי יחיאל מכניס כדור מקרי לרחבה, יבוריאן בועט מחמישה מטרים, אך הכדור בורח מעל לשער.

דקה 56: יבוריאן מוריד כדור מצויין מתוך הרחבה לארביטמן שמגיע מאחור, אבל החלוץ הצעיר בועט סנטימטר מעל למשקוף.

דקה 67: מכבי שוב ניצלת במזל משער בטוח. יבוריאן מוציא כדור רוחב בחצי גובה, ארביטמן ממשיך עם הברך ומנור חסן בועט חלש לידיים של שטראובר.

דקה 74: בעיטה חופשית מדוייקת של תמיר כהן נעצרת על ידי רפי כהן.

דקה 91: אחרי שאמבמבה מתבלבל בתוך הרחבה ולא מצליח להוציא בעיטה, מגיע הכדור ליקיר שינה, שבועט מרחוק ברגל שמאל מעל השער.

קשטן לא מת על הגשם, אבל שמייח

"הגשם טוב לחקלאים, אבל לא לכדורגל. למרות התנאים הצלחנו להבקיע שער אחד ולעלות למקום הרביעי ואני מאוד מרוצה. על המשחק עצמו אין יותר מדי מה להרחיב".

הפועל פ"ת: רפי כהן; קלמי סבן, זאב חיימוביץ', דושקו דוריצ'יץ', אדורם קייסי; אבי יחיאל, עומר בוקסנבוים, אמר יוקאן (מנור חסן, 53), יוסי שבחון (גיא שמיר, 90); איליה יבוריאן, שלומי ארבייטמן (אולג מוזגובוי, 78).

מכבי ת"א: לירן שטראובר; יקיר שינה, אבי סטרול, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, אורן זיתוני, תמיר כהן (ארז מסיקה, 80), אדוארדו מראקש, ברוך דגו (אופיר חיים, 65); ערן לוי (אמיל אמבמבה, 65), אנדראס פרוחננקובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully