וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המבול, הגיע ברק

22.1.2005 / 22:50

יכולת מצויינת של ברק יצחקי, כולל שער, עזרו לבית"ר לצאת מטדי הגשום עם 0:2 על הפועל חיפה. בנין כבר מוכן לקלינגר

שש נקודות מלאות השיגה בית"ר ירושלים ללא אבי נמני החולה, שש נקודות שהושגו אחרי ניצחונות לא משכנעים במיוחד, ניצחנות שהביאו הרבה שקט לאוחנה והרבה רעש לקראת המפגש מול מכבי ת"א בשבוע הבא בבלומפילד. על ה-0:2 של היום, שהושג הרבה תודות ליכולת הטובה של ברק יצחקי ליאור אסולין, חתומים גם שחקני הפועל חיפה ששוב איבדו את הראש בדקות האחרונות. אחרי הניצחון של באר שבע אתמול, הפועל חיפה נראית כיורדת ודאית.

מהלך המשחק

השפעת לקחה לשתי הקבוצות אולי את שני השחקנים החשובים ביותר שלהם. אבי נמני התאמן לקראת סוף השבוע, אך עדיין לא החלים לגמרי מהמחלה וגילי ורמוט הוא נדבק טרי, שלא שיחק היום.

במחצית הראשונה התנהל משחק מאוד לא מדוייק בין שתי הקבוצות והצופים שהחלו להתרטב מהגשם, הצטערו על שיצאו מהבית. במחצית השניה לא קיבלנו יותר מדי, עד שהגיעה שריקה לפנדל משום מקום בדקה ה-75. השופט מנשה משיח, ראה את ג'ף טוטואנה תופס את חולצתו של פבריציו בנטו שניסה להגיע לכדור גובה. המשרוקית נשלפה וליאור אסולין ניגש לבעוט. שגיא שטראוס היה מוכן, הדף עם הרגליים, אבל ברק יצחקי תיקן. 0:1 לבית"ר.

כעבור ארבע דקות נכנס לשדה המגרש טל בנין להופעת הבכורה שלו בבית"ר ירושלים, אחרי שלא שיחק מאז המחזור האחרון של העונה שעברה במדי בני יהודה. מספר 34 (כמספר שנותיו), לא הספיק לתרום יותר מדי, אבל בית"ר הצליחה להגדיל את התוצאה. ליאור אסולין נשלח לכדור ארוך של מליחי, הציל אותו ברגע האחרון לפני שהוא יוצא החוצה, הכניס כדור רוחב שנהדף דווקא אליו ומשם הוא כבר שבר סופסוף את הבצורת הארוכה שלו. 0:2 לבית"ר.

בנין מחמם את הגזרה. לוין נשאר

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים: "עדיף לשחק יפה ולהפסיד? לא שיחקנו טוב במיוחד בחצי השני. הגשם הקשה לנו לשחק וחיפה התגוננה רוב הזמן. הסבלנות שלנו השתלמה, וקיבלנו פנדל שאני חושב שהגיע. ראיתי את סכנין וחיפה, וזה היה משחק דומה. חיפה שלטו אבל לא הגיעו למצבים, אבל בסוף הבקיעו גול. אני שמח שהצלחנו לנצח פעמיים ברציפות ונכון להיום אנחנו במקום הרביעי. טל בנין יוסיף לנו אגרסיביות, והוא יגדיל לנו את הרוטציה. רצינו חלוץ וזה לא הסתדר".

טל בנין, שסגר 10 דקות ראשונות במדי בית"ר: "זה הדבר הכי טוב שיכול להיות, וחשוב מאוד שנכנסתי ביתרון וחוויתי שוב את המשחק והריצה בין שחקנים. אני מקווה שתהיה המשכיות לקהל שמגיע ולנצחונות".

ניר לוין, מאמן הפועל חיפה: "אין לי שום מסקנות אישיות, צריך לשכוח את מצב הקבוצה. ידענו מה מצבנו לפני תחילת העונה ולכן עם כל האחריות, ממנה אני לא בורח, המחשבה היא עדיין לתקן ולראות מה אפשר לעשות יותר טוב לקראת המחזור הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully