וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדרדל 'ה

שחר פרנהיימר

22.1.2005 / 20:48

אחרי משחק מצוין ועצירת פנדל, נכנעו מאיר כהן וסכנין לבעיטה מצחיקה של אליניב ברדה בדקה ה-90. חיפה בפלוס 16

"המשבשים" מסכנין באו הערב לקריית אליעזר, וכמעט הצליחו לצאת עם נקודה יקרה, אחרי ששיחקו יותר ממחצית בעשרה שחקנים, בעקבות הרחקתו של שלעאטה. משחק מלחמה אופייני, בתוספת הופעה מצוינת של מאיר כהן (שעצר פנדל לעידן טל), מנעו מחיפה לסכן את השער. אבל טעות אכזרית של השוער הותיק איפשרה לכדור חלש של אליניב ברדה לחדור לשערו בדקה ה-90.

עם בוקולי ובאדיר בכושר משחק שלא מזכיר במאום את הסיבוב הראשון המצוין, כשמגרלשוילי מוצהב ובנאדו נוטש את המגרש אחרי חמש דקות, מכבי חיפה נראתה רחוקה מאוד מהיכולת שהקנתה לה פער של 16 נקודות בראש הטבלה. אבל כשהסגל כל כך עמוק רוני לוי יכול להמשיך לשייט בביטחה אל עבר הנצחון.

מהלך המשחק

דקה 5: בנאדו, שהיה פצוע במהלך השבוע, מתח שריר והוחלף בידי אורי אוזן.

דקה 12: בעיטה חופשית של סואן מוצאת את אלמדון מוכן.

דקה 30: מסודי מבצע מספרת מצוינת שעוברת סנטימטרים ליד הקורה של אלמדון.

דקה 32: נידאל שלעטה סופג צהוב שני אחרי כניסה בנג'ואן גרייב. המשחק מתחמם אחרי כמה תיקולים חריפים של עבאס סואן ושחקני סכנין.

דקה 53: עידן טל חודר לרחבה ומסיט ליניב קטן, שבועט מעל השער של מאיר כהן.

דקה 60: יניב קטן עובר שחקן ברחבה, מעביר כדור למסודי בין הרגליים ומופל ברחבה. בוחבוט שורק לפנדל. עידן טל בועט חזק, אבל מאיר כהן הודף מצוין.

דקה 90: אליניב ברדה חודר לרחבה, ובועט חלש מזוית בלתי אפשרית כדור שעובר למאיר כהן בין הגוף לבין השער. 0:1 חיפה.

הרכבים:

בני סכנין: מאיר כהן; נידאל שלעאטה, דקל קינן, ארנסט איטצ'י, עבד רבאח; עלה גנאים (חאלד חאליילה, 58), עבאס סואן, אחמד קאסום (חמודי כיאל, 69), נידאל חוג'יראת; אלן מסודי, אלומיידה.

מכבי חיפה: תום אלמדון; אלון חרזי (אורי אוזן, 5), אריק בנאדו, ווסטלי גונזאלבש, נג'ואן גרייב; חאבייר דרסאו, עידן טל, וואליד באדיר (מיכאל זנדברג, 61), גוסטבו בוקולי (אליניב ברדה, 80); יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

שפט: משה בוחבוט, קרית-אליעזר.

"חבל על השער, כי היה לי משחק גדול"

מאיר כהן, שעמד במרכז העניינים לרעה ולטובה במשחק, אמר בסיום: "ידעתי שיהיה לי הרבה עבודה ושאני אצטרך להיות מרוכז. חבל כי היה לי משחק גדול, וברגע שספגתי הכל ירד לטמיון. זה מצער מאוד אבל צריך להמשיך הלאה".

אייל לחמן: "אנחנו יוצאים מחוזקים, ונראה לי שאנחנו נותנים הרבה עניין לכל מי שרואה את המשחק שחנו. קרה משהו לא טוב בדקה ה-90, אבל היו לנו עוד הרבה דברים טובים חוץ מזה".

רוני לוי: "אני לא יודע אם היה כדורגל בהתחלה. נכנסו פה לאנשים ברגליים בצורה בלתי רגיליה, והיה כאן מקום לשני אדומים. במחצית השניה סכנין צופפו והיה לנו קשה מאוד לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully