וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע על האפס

איזי עין דור

22.1.2005 / 17:23

ניצחון שביעי ללא ספיגה לצ'לסי ומוריניו, 0:3 על פורטסמות. יונייטד כבר שניה וליברפול במשבר, אחרי עוד הפסד ליגה

צ'לסי ברחה (עד למשחק של ארסנל מחר), ליתרון 11 בפסגה, אחרי עוד הפועה מושלמת ונטולת טעויות ב-0:3 על פורטסמות. מנצ'סטר יונייטד הרשימה גם היא, עם ניצחון עשירי ב-13 משחקים ללא הפסד. מחר תוכל ארסנל לחזור למקום השני (אם תנצח את ניוקאסל), אך סביר להניח שיותר מעניין אותה הקרב הישיר על הסגנות מול יונייטד ביום שלישי ה-1 בפברואר.

ליברפול במשבר, אי אפשר להגדיר זאת אחרת. חניכיו של רפא בניטז ספגו היום את ההפסד הרביעי בחמישה משחקים (שלושה בליגה ואחד בגביע) והפעם למנג'ר הספרדי אין תירוצים. סאותהמפטון היתה טובה יותר ב-0:2 שהשיגה על ליברפול, אך עדיין נותרה מרחק 7 נקודות מהמקום שישאיר אותה בליגה.

סאותהמפטון-ליברפול 0:2

מחצית אחת גרועה ומשחק שלם של חוסר ריכוז מצד היריבה, הספיקו בשביל הארי רדנאפ, כדי לצאת עם 3 נקודות יקרות בתחתית. ליברפול עלתה עם לא פחות מ-8 שינויים ביחס להרכב שפתח בהפסד לברנלי בגביע. דיויד פרוטון, החליף מסירות עם פיטר קרואץ' וניצל טעות בהגנה של מאוריציו פלגרינו כבר בדקה ה-5. הדיכאון הליברפולי שאחרי ההפסד באמצע השבוע החמיר והאדומים כאילו נעלמו מהמשחק. רק בדקה ה-24 הגיעה ליברפול להזדמנות הראשונה שלה, כשסטיבן ג'רארד הפציץ את המשקוף. ביזבוז ההזדמנות עלה ביוקר, משום שמיד אחר כך הכפילה סאותהמפטון את התוצאה, משער של קראוץ' עצמו, אחרי שפרוטון חתך את ההגנה הליברפולית והחזיר לו אסיסט.

בניטז הגיב בסיום: "היו לנו את ההזדמנויות שלנו, אבל קשה לחזור מפיגור של שני שערים מהירים. היינו צריכים לתקוף יותר, אבל הם ניסו להעביר את הזמן במסירות ארוכות. זה תמיד עוזר אחרי הפסדים לחשוב על המשחק הבא וזה מה שנעשה. ננסה להתאושש מהר". המשחק הקרוב של ליברפול יהיה נגד ווטפורד במסגרת גומלין חצי גמר גביע הליגה.

צ'לסי – פורטסמות 0:3

כבר במחצית הראשונה היה ברור שמהשחק הזה לא כוחות. פורטסמות, שהגיעה למשחק ללא אייל ברקוביץ' בסגל, לא יכולה היתה לעמוד בפני התאום ההתקפי המושלם בין אריאן רובן ודידיה דרוגבה, שהתחלקו ביניהם גם בשערים. דרוגבה השלים צמד (15, 39) ורובן כבש אחד (21) כדי לסגור עניין כבר במחצית הראשונה. פורטסמות, שמתחילה לאבד גובה ומתקרבת בצעדי ענק לתחתית, קיבלה יום בינוני של יעקובו ולא יכלה מול הקבוצה של מוריניו, שהגדילה זמנית את יתרונה בצמרת ל-11 נקודות. צ'לסי גם השלימה ניצחון שביעי על האפס.

מנצ'סטר יונייטד – אסטון וילה 1:3

משחק שהיה בשליטה ברורה של חניכיו של פרגוסון, הוכרע רק עמוק במחצית השניה, כשלואיס סהאה כבש את שער היתרון לזכות השדים האדומים ועזר לקבוצתו לחלוף (לפחות באופן זמני) על פני ארסנל בדרך למקום השני. יונייטד התחילה מצויין את המשחק ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-9 משער יפה של כריסטיאנו רונאלדו. אסטון וילה חזרה למשחק כמעט משום מקום, אחרי שגארת בארי איזן את התוצאה בדקה ה-53. יונייטד נלחצה והחלה לתקוף את ההגנה של דיויד אולירי שוב ושוב. זה השתלם ובתוך שתי דקות (69 ו-70) ברחה היונייטד ל-1:3 משערים של סאהא וסקולס מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קריסטל פאלאס – טוטנהאם 0:3

פאלאס, עדיין בלי אייל שצפוי להגיע בקרוב, הפתיעה את כולם בדרבי הלונדוני הקטן מול טוטנהאם, שספגה הפסד שני ברציפות ללא שער זכות, דווקא אחרי תקופה טובה. איאן דאווי הפתיע כשעלה לשחק עם שני חלוצים, דני גראנוויל ואנדי ג'ונסון. השניים גמלו לו בשערים (70 של גראנוויל ו-77 בפנדל של ג'ונסון). מיקל ליגרטווד כבש את השער הראשון בדקה ה-66 ונתן את האות להתפרקות התרנגולים.

נוריץ' – מידלסבורו 4:4

המשחק של המחזור. הקנריות הוליכו 0:1 משער של דמיאן פרנסיס בדקה ה-18, אבל אז התעוררה הקבוצה המיני-הולנדית עם רביעייה. האסלבנק כבש צמד (34, 78) ופרנק קודרו העתיק ממנו (49, 55). דין אשטון, כוכב נבחרת אנגליה הצעירה ששבר בפגרה את שיא ההעברות של נוריץ', כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-80. נוריץ' קיבלה ביטחון ומשום מקום חזרה למשחק. אדם דרורי ולאון מקנזי הישוו את התוצאה בתוספת הזמן. נוריץ' נותרה במקום הלפני אחרון ובורו נצמדה לליברפול החמישית.

יתר התוצאות

אברטון – צ'רלטון 1:0
זה אמנם מחזה נדיר לראות את אברטון מפסידה בבית, אבל מה שנדיר עוד יותר זה לראות את צ'רלטון מנצחת בחוץ. חניכיו של אלן קרבישלי רשמו הערב ניצחון שני רצוף והשתוו במספר הנקודות שלהם לאלו של ליברפול, משמע, נכנסו לקרב על המקום הרביעי. את השער היחיד במשחק, כבש מאט הולנד האירי, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

ברמינגהאם – פולהאם 1:2
שער עצמי של וולץ (51), כבר ביאס את האורחים מלונדון, אבל אנדי קול הישווה בפנדל (78). פפה בובה דיופ הסנגלי, כבש את שער הניצחון עבור פולהאם בדקה ה-83, בכדי לשמור על פער 7 הנקודות מפאלאס שמתחת לקו האדום.

ווסט ברומיץ – מנצ'סטר סיטי 0:2
עוד ניצחון לקבוצת תחתית. גם ווסט ברום של בריאן רובסון עשתה נקודות ולא נתנה לקבוצות שמעליה לברוח. קווין קמפבל הותיק העניק לאחרונה בטבלה יתרון ורוני וולוורק הבלם, סגר עניין בדקה ה-81. הסיטי תיפרד השבוע מניקולס אנלקה, שיעבור לפנרבחצ'ה.

משחקים נוספים:
ארסנל – ניוקאסל (ראשון, 18:00, ערוץ 1)
בלקבורן – בולטון וונדררס (שני, 22:00, ערוץ הפרמיירליג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully