וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון הזה נולד בלידת עכוז"

21.1.2005 / 16:39

השריף יכול קצת לנשום אחרי ניצחון חוץ מוצדק לגמרי של הפועל ב"ש 0:2 על מ.ס. אשדוד, כולל שער מס' 203 של האווירון

הגשם הרב שירד במהלך השבוע שבר כנראה גם את הבצורת בנגב. הפועל באר שבע מנצחת, אלון מזרחי כובש, אלי כהן מחייך - הנה דברים שהרבה זמן לא ראינו בליגה שלנו. דווקא במגרש באשדוד שיחקו חניכיו של אלי כהן טוב ומשוחרר ואף התעלו במחצית הראשונה על שחקני אשדוד.

יוסי מזרחי ניסה להטריף את שחקניו במחצית, והחלק השני אכן התנהל ברובו בשליטת אשדוד שניסו ללחוץ מכל כיוון, ואף הגיעו לשלל מצבים מול השער של אלבז הצעיר, אבל חסרו את הרגל המסיימת. עידן שריקי עוד החמיץ פעמיים ממצב נח בדקות האחרונות, אבל אז הגיע השער מהכיוון ההפוך, שביסס את ניצחון הבאר-שבעים.

מהלך המשחק

דקה 5: מתפרצת של אשדוד עם ארבעה שחקנים על שניים מסתיימת בבעיטה של עמנואל אוביידה החוצה.

דקה 17: מזרחי מקבל כדור ברחבה, מסתובב טוב אך בועט מעל השער.

דקה 24: אלון מזרחי משתלט על כדור ברחבה, ודוחק פנימה בין 4 מגינים, 0:1 באר שבע.

דקה 69: שי הולצמן חודר לרחבה, מאטיץ' יורד לגליץ' ונוגע בכדור בידו. בן חמו מורה להמשיך לשחק.

דקה 85: דדי בן דיין מנסה למצוא את המסגרת, אבל הכדור שלו לא מדויק.

דקה 86: פאפו מאשדוד מכין כדור על מגש לעידן שריקי בתוך רחבת ב"ש, אבל החלוץ הצעיר ספק מוסר ספק בועט חלש, ושוערה של ב"ש קולט ללא קושי.

דקה 88: הזדמנות מצוינת לאשדוד לחזור למשחק. פאפו מרים כדור לתוך רחבת ב"ש, הכדור מגיע שוב לעידן שריקי שממצב נח מרים את הכדור לשחקים.

דקה 89: עזרן פורץ משמאל ומרים כדור רוחב מסוכן. אברמוביץ' מטרפד את המסירה ונוגח לחוץ.

דקה 90: למרות הלחץ האשדודי, ב"ש מצליחה להגדיל את התוצאה ממש על סף הסיום. אורן סגרון פורץ מצד ימין ומוסר לאביתר אילוז הצעיר, שנכנס כמחליף. אילוז מכין לעצמו את הכדור ומשחרר בעיטה אדירה שהכניעה את יניב בן ישי וקבעה 0:2 צודק לגמרי לב"ש.

יוסי מזרחי: "אם נמשיך כך נסיים מקום 7-8"

אלי כהן, מאמן ב"ש היה מדושן עונג בסיום והירבה לשבח את שחקניו: "הניצחון הזה נולד בלידת עכוז. הרבה זמן לא היה לנו סגל בריא ובכושר. החבר'ה ידעו שרק מלחמה תוציא אותנו מהבוץ, נלחמו על כל טיפת דשא ועשו את בצורה מוכבדת. לא משחק יפה, אבל אנחנו נתגבש ונהיה קבוצה טובה. הרבה שחקנים עדיין חסרי בטחון, מתפטרים מהר מהכדור, אבל זו תופעה של קבוצת תחתית. סבלנו בתקופה האחרונה מהרבה פציעות, ממש קללה. אני שמח שהניצחון הזה הגיע בזמן וייתן לנו אוויר להתאושש בהמשך".

לגבי השוער שלו מאור אלבז, אמר כהן: "זה שוער שלא חששתי לרגע להציב אותו אחרי שרחמין נפצע. ידעתי איזה כשרון טמון בילד הזה. הוא מוכשר בצורה בלתי רגילה. הוא יהיה אחד השוערים הגדולים".

יוסי מזרחי, מאמן אשדוד אמר בסיום המשחק: "לא שיחקנו היום טוב. אנחנו קבוצה שיודעת להניע כדור היום לא עשינו את זה. נתנו לב"ש יותר מדי מרחקים בין השחקנים והם ניצלו את זה. הם לא הגיעו להרבה להזדמנויות וניצלו את החולשה שלנו. הגיע לנו להפסיד".

"לא יעזור לנו לתרץ. אמרנו את הדברים לפני: קשה לשחק ארבעה משחקים רשמיים ב-11 ימים, אבל זה לא תירוץ. אם נמשיך ככה נגמור מקום 7-8. אם נשחק כמו שאנחנו יודעים, נגמור בצמרת".

הרכבים

מ.ס. אשדוד: יניב בן-ישי; עמר סלמן, עמנואל פאפו, אריק אג'יפור, אדיר טובול; אייל אלמושנינו, אנש עזיז, עמנואל אביידה, דוד רביבו; יניב עזרן, שי הולצמן.

הפועל ב"ש: מאור אלבז; מרטין סאריץ', סטפה מאטיץ', עוז יפרח, דדי בן-דיין; סתיו אלימלך, רוג'ריו דה אוליביירה, אלין מינטואן, רמי אליהו; אלון מזרחי, יניב אברג'יל.

שופט: יעקב בן-חמו, איצטדיון הי"א באשדוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully