וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל של קשטן

17.1.2005 / 22:31

הפועל פ"ת כבר היתה פעמיים בפיגור, אבל חזרה ל-2:3, השלימה ניצחון רביעי רצוף ועלתה למקום החמישי. בשבוע הבא היא מול מכבי ת"א ואפילו קשטן יודע שאשכרה "יהיה מעניין"

בשביל זה הביאו את קשטן. החכמה, הרעב, הצעקות, הדירבון וכמובן החמסה. הפועל פתח תקווה ניצלה היום מהפסד בטוח, הרבה בזכות הגנה נאיבית של הפועל חיפה ולא מעט בזכות המזל. זה נגמר ב-2:3 דרמטי, אבל צודק. עכשיו, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שלושה מהם תחת עידן קשטן, המלאבסים כבר במקום החמישי, נקודה אחת פחות ממכבי ת"א, רגע לפני המפגש ביניהן באורווה. הפועל חיפה המשתפרת יכולה להתנחם בכך שהיא עדיין נראית טוב יותר משתי יריבותיה העיקריות לתחתית, הפועל תל אביב והפועל באר שבע. בניגוד לשתי האחרות, לחיפה יש שוער בכושר טוב בשער. בשבוע הבא היא יוצאת לטדי.

מהלך המשחק

דקה 15: דניאל גוטיירס, שהגיע מקרית שמונה ונרשם ברגע האחרון בבקרה התקציבית, פתח לראשונה בהרכב הפועל חיפה, במקום שלומי אדרי החולה, וכבש. ראובן עובד הגביה קרן מימין, גוטיירס נותר חופשי ונגח חזק לרשת של רפי כהן. 0:1.

דקה 31: קלמי סבן מכניס כדור עומק לארבייטמן, שמצידו מוריד ליאבוריאן. זה נגמר בכדור חלש לידיים של שטראוס.

דקה 36: שלומי ארבייטמן נלחם וגובר על איתן עזריה בקרב על כדור אבוד. בדרך הוא מספיק להוריד כדור גדול למנור חסן, שמקרוב כובש את השיוויון. 1:1.

דקה 41: ג'ף טוטואנה נכנס לתיקול מול קלמי סבן ברחבה, נופל ודורש פנדל. שי שטרית מסרב בצדק ומורה להמשיך לשחק.

דקה 45: קרן קצרה של פתח תקווה מסדרת מצב בעיטה ליוסי שיבחון, שסוחט הדיפה מצויינת משטראוס.

דקה 50: הזדמנות מצויינת לקלמי סבן, שמנצל אי הבנה בהגנה החיפאית ומ-5 מטרים בועט חזק למרכז השער. למזלה של הפועל חיפה, כיסו את הקו שני בלמים שהצליחו להרחיק.

דקה 59: פריצה יפהפיה של איסלאם כנעאן מסדרת מצב טוב לגילי ורמוט. הילד עצר ובעט מיד בטאץ' יפה את שער היתרון השני של החיפאים. 1:2.

דקה 68: עוד פריצה של כנעאן מסתיימת במצב מסוכן. הפעם זאב חיימוביץ' מתקל בזמן וספק מכשיל את המגן השמאלי הצעיר של הפועל חיפה. המשרוקית של שטרית שוב דוממת.

דקה 72: קרן של בוקסנבוים עוברת מעל כל ההגנה, מגיעה לקשר יוקאן, שבועט חלש ולא מדוייק. איתן עזריה מנסה להרחיק ובטעות מכניע את השוער שלו וכובש שער עצמי. 2:2.

דקה 80: כדור גדול של יוסי שיבחון מוצא את יוקאן ברחבה, שעובר את שטראוס ובועט מזווית קשה פנימה. אלקיים מרחיק, אבל הכדור כבר עבר את הקו. 2:3.

דקה 88: עוד כדור מצויין של שיבחון, ששולח את מוזגובוי, הזר האוקראיני החדש של קשטן, לאחד על אחד מול שטראוס. השוער החיפאי ניצח בדו קרב, אבל חיפה הפסידה במלחמה.

הפועל חיפה: שגיא שטראוס; איתן עזריה, סלאח חסארמה, אלירן אלקיים, איסלאם כנעאן; מזואה אנסומבו, ראובן עובד, גילי ורמוט, כפיר לייבוביץ'; דניאל גוטיירס, ג'ף טוטואנה.

הפועל פ"ת: רפי כהן; קלמי סבן, דושקו דורישיץ', זאב חיימוביץ', אדורם קייסי; אבי יחיאל, עומר בוקסנבוים, מנור חסן, יוסי שיבחון; איליה יבוריאן, שלומי ארבייטמן.

האוהדים קיללו את עזריה

ניר לוין, מאמן הפועל חיפה: "הפועל חיפה, אם לומר בעדינות, לא מקבלת פריבילגיות מהשיפוט וזה אנדרסטייטמנט. במצבנו אסור לנו לקבל גול ממצב נייח ששובר אותנו. ב-1:2 הלכנו יותר מדי אחורה, במקום לחפש את השער השלישי, נתנו יותר מדי חופש לשחקנים המסוכנים של פתח תקווה. במצב שלנו היינו צריכים לשמור יותר קרוב, יותר חזק ולא לתת להם לחזור למשחק. כל משחק הוא קשה. קיבלנו את פ"ת במומנטום, עכשיו אנחנו מקבלים את בית"ר אחרי ניצחון. בסה"כ אנחנו משחקים טוב, אבל מחמיצים את הנקודות".

אוהדי הפועל חיפה קיללו לאורך הדקות האחרונות את מי שלדעתם היה אשם בשערים שנתנו לאורחים את הניצחון, איתן עזריה. גם בסיום המשחק כמה מהם התגודדו מתחת לחלון חדר ההלבשה וקיללו את השחקן. ניר לוין: "אם היו כמה בודדים שקיללו את עזריה, אני מניח שהקהל הטוב ישתיק אותם מהר מאוד".

דרור קשטן, מאמן הפועל פתח תקווה: "זה המקצוע שלנו. אם נשב רגועים ולא נתרגז, אז עדיף לשבת בבית. היו שתי שגיאות. בכדורגל יש שגיאות ואני פה בשביל לתקן אותן. אמרתי לשחקנים שלי שהמשחק היום זה משחק של בחירה בין שתי דרכים. דרך של תחתית, או דרך של אוויר פסגות שהוא קצת יותר נעים. אני שמח שהם בחרו בדרך השניה. הם חזרו מפיגור פעמיים, זה מראה על אופי, אבל אסור היה להיכנס לפיגור בכלל וזה עדיין רחוק מלהשביע את רצוני".

בהפועל פ"ת מצפים לאיצטדיון כמעט מלא בשבוע הבא במשחק מול מכבי ת"א, שיכול להעלות את הקבוצה למקום הרביעי. האוהדים סיימו את החרם וכאלף מהם אף הגיעו הערב לקריית אליעזר. קשטן: "אנחנו יותר קרובים עכשיו למאבקי הצמרת מאשר לתחתית, יש לנו עוד הרבה עבודה וכבר ביום ראשון יש לנו את מכבי תל אביב, שזה משחק שיכול לקרב אותנו עוד יותר לצמרת. יהיה מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully