וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמים מנקודה לנקודה

15.1.2005 / 17:00

ערן לוי שוב כבש, מכבי ת"א שוב סיימה ב-1:1, הפעם מול נצרת עילית. קלינגר התעצבן על השופט: "לא מבין למה שיבצו את צור"

בשורה התחתונה מכבי תל אביב שוב לא הפסידה, אבל מצד שני יש לה כבר שישה משחקים ללא ניצחון ותיקו 1:1 שלישי ברציפות. ערן לוי שוב כבש עבורה והיה נקודת האור היחידה, כשההגנה של שטראובר עזרה לנצרת עילית לחזור למשחק, למרות משחק טוב של השוער, שהציל את מכבי מהפסד.

אחרי האקשן של יום מועד ההעברות האחרון, מכבי העלתה את פרוחננקובס ומראקש רק כמחליפים לקראת סיום המשחק, אבל לא קיבלה מהם יותר מדי תפוקה. איציק זוהר, שעדיין אינו נמצא בכושר משחק, כמו גם דוארטה החולה, לא היו בסגל של מוטי איווניר למשחק. 1,500 צופים ראו את המשחק באיצטדיון בלומפילד.

מהלך המשחק

דקה 6: אבישי ז'אנו כמעט כובש שער עצמי, אבל למזלו ההרחקה שלו יצאה לקרן.

דקה 9: שלום עקיבא, המחליף של דוארטה מנצרת, נאבק על הכדור עם קובי מוסא מצד שמאל. מוסא מרחיק את הכדור החוצה, אבל שטראובר מחליט לזנק ולהחזיר את הכדור למגרש היישר לרגלי עקיבא, שמזווית קשה אך מול שער ריק - בועט לקורה ומחמיץ בסנטימטר.

דקה 13: ברוך דגו שולח את ערן לוי מצד ימין וזה משחרר כדור גבוה ולא מדויק לעבר שער נצרת.

דקה 25: פוקורן מנסה בבעיטה מרחוק, אבל שטראובר הודף לקרן.

דקה 42: סוף סוף התקפה משולבת של הצהובים. שוקי נגר שולח מהמרכז כדור עומק מצוין ללירן כהן, שפותח בצד שמאל ובנגיעה אחת מוצא את ערן לוי במרכז הרחבה שכובש. 0:1 למכבי.

דקה 45: דגו יכול היה להגדיל את התוצאה כאשר מצא כדור תועה ברחבת נצרת, אבל בעט את הכדור גבוה מעל השער.

דקה 48: המחצית השנייה נפתחת בלחץ של הצהובים. אורן זיתוני מוסר ללירן כהן שמתקדם ועל סף הרחבה משחרר בעיטה לא מדויקת.

דקה 51: קובי מוסא מעביר כדור רוחב משמאל לימין, דגו קולט ומעביר ללוי שמחמיץ ממצב נח.

דקה 52: כמעט אותו מצב: דגו מאותה זווית משאיר ללוי, שהפעם בועט למסגרת, אבל אושרי לוי נמצא במקום.

דקה 54: אייל צור שולף כרטיס אדום לקובי מוסא, לאחר שבעט בשחר סימן טוב ללא כדור. מאותה דקה נצרת השתלטה על המשחק.

דקה 60: ז'אנו מעלה לרחבה הצהובה, ההגנ נתפסת עם המכנסיים למטה וישראלביץ' הלא מכוסה, משתלט על הכדור מנסה פעם אחת, שטרואבר הודף, אבל בפעם השנייה זה בפנים. 1:1.

דקה 80: נדיב סימנטוב מפתיע בבעיטה מצד ימין אבל שוער מכבי ת"א הדף לקרן. מהרמת הקרן סקריפנטי נגח היטב ושוב שטראובר הדף היטב. פרוחננקובס וומארקש שנכנסו כמחליפים, לא עזרו למכבי לשנות את התוצאה לטובתה.

"ההרחקה של מוסא היתה מקסימום צהוב"

לניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א, היו הרבה טענות לשופט אייל צור בסיום: "אנחנו מתמודדים עם הקשיים ומתמודדים איתם טוב. לצערי היום נאלצנו להתמודד לא רק עם נצרת עילית, אלא גם עם השופט. מדובר בסה"כ בשופט טוב, אבל אני לא מבין את ההחלטה של איגוד השופטים. הוא הושעה לפני חודש במשחק של נצרת עילית (נגד הפועל ב"ש), אז אתם מחזירים אותו ישר למשחק נגד נצרת עילית? ההרחקה של מוסא היתה מקסימום צהוב ולכן זה מקומם אותי, המשחק היה בידיים שלנו, גם הובלנו, גם שלטנו. חבל".

איציק זוהר, שלא היה היום בסגל של מוטי איווניר, היה נראה מרוצה בסיום, למרות שלא שותף: "בשבוע הבא אני מקווה לחזור, מקסימום בעוד שבועיים. הרצון לשחק, זה הכל חוזר וכאילו כלום לא היה. שיחקנו היום. שטראובר הציל שתי הזדמנויות, אבל בסה"כ אני מרוצה מהנקודה שהקבוצה שלי השיגה".

מוטי איווניר, מאמן נצרת עילית, החמיא לשחקניו: "היינו יותר טובים ממכבי ושלטנו במשחק. מרגע ההרחקה השתלטנו על המשחק והיינו עדיפים. אנחנו מרגישים פספוס כי יכולנו לנצח. אנשים שוכחים שנצרת עילית היא קבוצה קטנה שעלתה מהלאומית, הגענו לבלומפילד לשחק מול קבוצה ששיחקה בליגת האלופות".

שוער נצרת עילית, אושרי לוי: "אם אנחנו יוצאים מאוכזבים מבלומפילד זה אומר הכל. אנחנו לא בנויים רק על ז'וזה דוארטה והוכחנו זאת היום. פספסנו היום ניצחון והיינו חסרי מזל אחרת היינו יוצאים מכאן עם שלוש נקודות".

מכבי ת"א: לירן שטראובר; קובי מוסא (אדום), ג'ובאניני, אבי סטרול, שוקי נגר; משה מישאלוף, אורן זיתוני, לירן כהן, ברוך דגו (אנדרס פרוחננקובס 65); ערן לוי (אדוארדו מראקש 78), אופיר חיים (יקיר שינה 58).

הפועל נצרת-עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, עמי אזולאי (קובי נכטיילר 82), גבריאל וואחין, ישראל דרור, חיים בנון (ליז'ורנו סקריפנטי 58), שחר סימנטוב, יאלן פוקורן, גיז'ירמו ישראלביץ', יואב זיו ושלום עקיבא (נדיב סימנטוב 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully