וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני? מורו? 10 פור למוריניו

איזי עין דור

15.1.2005 / 19:22

90 דקות לבן חיים בניצחון בולטון על ארסנל 0:1 ועזרה לצ'לסי לברוח בפסגה. 0:1 לרוני ומנצ'סטר על מוריינטס בליברפול

אמרו שמוריינטס כבש בכל משחק בכורה שלו. בנבחרת, במונאקו ובריאל מדריד וקיוו שהוא יעשה את זה דווקא מול היריבה השנואה, מנצ'סטר יונייטד. זה לא עבד וליברפול שוב הפסידה 0:1 בבית לקבוצת צמרת, למרות שהיתה טובה יותר (גם לפני כשבועיים מול צ'לסי זה נגמר באותה תוצאה). מנצ'סטר יונייטד, שהגיעה ללא גיגס, סיכנה רק פעמיים את השער של דודק, ובשני המקרים השוער הפולני לא נגע בכדור. פעם אחת זה נגמר ברשת, מבעיטה של ויין רוני, בפעם השניה זה נגמר רק במשקוף של רוי קין, שני השחקנים ששונאים את ליברפול יותר מכל קבוצה אחרת. גם במשחק הקודם בין שתי הקבוצות דודק לא נגע בכדור - אז זה נגמר בניצחון 1:2 של יונייטד מצמד נגיחות של סילבסטרה.

אבל עם כל הכבוד לניצחון של מנצ'סטר באנפילד, מי שגנבה את ההצגה, היתה בולטון, שניצחה את ארסנל 0:1 וסידרה למוריניו 10 יתרון בפסגה. צ'לסי כאמור, ברחה לליגה עם 0:2 קליל על טוטנהאם בדרבי, מצמד שערים של פרנק למפארד, מועמד לתואר שחקן העונה. אלן שירר, ששוב דיבר השבוע על פרישה, חזר והחזיר את החיוך לאוהדים של ניוקאסל. ברקוביץ' לא היה בסגל של פורטסמות שהפסידה בבית לבלקבורן מהתחתית.

המחזור יושלם מחר במשחקים:
מידלסבורו-אברטון (16:00)
פולהאם-ווסט ברומיץ' (18:05)

ליברפול-מנצ'סטר יונייטד 1:0

פרננדו מוריינטס פתח בהרכב ליברפול ושיחק 75 דקות אבל גם הוא, כמו כל חבריו, לא איים בצורה ממשית על שערו של רוי קרול. יונייטד, בדיוק כמו במשחק הגביע מול צ'לסי, ידעה להתגונן בצורה מרשימה ולעקוץ פעם אחת ויחידה, מרגליו המסוקסות של תפוח האדמה הבריטי- ויין רוני. כריסטיאנו רונאלדו מסר לחלוץ הצעיר בדקה ה-21 והאחרון ירה מחוץ לרחבה, מתחת לבטן של דודק ולרשת. גם ההרחקה של ווסלי בראון בדקה ה-65 לא עזרה למקומיים, שכשלו שוב מול קבוצת צמרת. מנצ'סטר הקטינה את הפער מארסנל לנקודה אחת וברחה מהיריבה, שאמורה לתת לה פייט על המקום השלישי, לפער 10 נקודות מבטיח עם ניצחון שביעי ב-9 משחקים.

טוטנהאם-צ'לסי 2:0

אין מה לעשות, כשהולך אז הולך. הכחולים של מוריניו סגרו ניצחון שישי רצוף ללא ספיגת שער, ועוד בדרבי הקשה מול טוטנהאם המתקאמבקת. זה לא היה אמור ללכת בקלות, אבל פנדל במתנה שקיבלה צ'לסי בדקה ה-38, הפך את העניינים להרבה יותר נוחים עבור מוריניו. סמרטין עשה הצגה, השופט הבכיר באנגליה, גרהאם פול קנה אותה ולמפארד תירגם את ההזדמנות לשער. אחר כך התחיל קרב טקטי בין מרטין יול לזו'זה מוריניו, כשהפורטוגזי מגיב לכל מהלך של ההולנדי. למוריניו יש כנראה ספסל יותר טוב, משום שבתוספת הזמן, איידור גודיונסן המחליף, סידר שער קל נוסף לפרנק למפארד. 0:2 קליל נוסף והפער מהתותחנים גדל ל-10 נקודות באופן זמני.

ניוקאסל-סאותהמפטון 1:2

אלן שירר שוב אישר השבוע כי הוא מתכוון לפרוש בסיום העונה, כשחוזהו בניוקאסל יסתיים. בינתיים הוא חזר מפציעה והביא עימו רוח חדשה בקבוצה למודת המשברים של גרהאם סונס. כבר בדקה ה-9 זוכה ניוקאסל לכדור עונשין מ-11 מטרים, כששולה אמאובי מוכשל ברחבה. השוער האורח אנטי ניימי נפצע ושירר קובע 0:1 מול המחליף פול סמית. טיטוס בראמבל הבלם מעלה ל-0:2 בנגיחה בדקה ה-39. פיטר קראוץ' מצליח רק לצמק בדקה ה-44 למרות לחץ אופטי לכל אורך המחצית השניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בולטון-ארסנל 0:1

טל בן חיים פתח בהרכב של בולטון במשחק החשוב מול ארסנל והיה טוב מאוד במשך 90 הדקות. התותחנים הציגו את אחד המשחקים היותר חלשים שלהם העונה והיו אנמיים מאוד בהתקפה. יאסקליינן אמנם היה מצויין ומנע שער בטוח של ואן פרסי, אבל אלמוניה היה זה שהיה עסוק יותר במהלך המשחק בזכות מתפרצות והגבהות מסוכנות של שחקני בולטון. גם השער היחיד במשחק הגיע מהגבהה. בדקה ה-41 אל חאדג'י דיוף מצא ברחבה את היווני סטליוס ג'יאנקופולוס, שנגח פנימה וסגר ניצחון ראשון של בולטון על התותחנים מזה עשור.

יתר המשחקים

מנצ'סטר סיטי-קריסטל פאלאס 1:3
אם ברקוביץ' אכן יגיע לפאלאס, צפויה לו הרבה עבודה. היום הפסידו חניכיו של איאן דאווי ב'סיטי אוף מנצ'סטר סטדיום' בתצוגה הגנתית חלשה. שון רייט פיליפס המצויין, קבע 0:1 בדקה ה-15, כשניצל אסיסט של ג'ואי ברטון בכדי לכבוש מקרוב. רובי פאולר הכפיל את התוצאה שתי דקות מאוחר יותר, לאחר מבצע אישי יפה. פאלאס חוזרת מיד למשחק עם שער של דארן פאואל בדקה ה-35, אבל שון רייט פיליפס השלים צמד בתוספת הזמן והבטיח לקיגן 3 נקודות נוספות בקרב על הכרטיס לאופ"א.

צ'רלטון-בירמינגהאם 1:3
קשה לחלץ נקודות ב'ואלי' של צ'רלטון והערב גם בירמינגהאם למדה את זה. טלאל אל קארקורי, שמתחיל לפתח לעצמו שם של מטווח בעיטות חופשיות, עושה זאת שוב עם טיל מ-30 מטר בדקה ה-9. מריו מלכיוט הישווה בדקה ה-62, אבל השיוויון החזיק מעמד רק חמש דקות. שון בארטלט החזיר את היתרון לכחולים של סטיב ברוס ודני מרפי (איפה הוא היה היום עבור ליברפול?) סגר עניין בדקה ה-75.

פורטסמות - בלקבורן 1:0
ניצחון חשוב מאוד לחניכיו של מארק יוז בקרב התחתית הזה ב'פראטון פארק'. אייל ברקוביץ' כלל לא היה בסגל ויעקובו היה בינוני ולא מצא את הרשת. חברו לחוליית ההתקפה, לומנה לואה לואה, הורחק בדקה ה-51, ופדרסן ניצל זאת ארבע דקות מאוחר יותר, כדי לעזור לבלקבורן לגנוב שער וניצחון חוץ גדול.

אסטון וילה-נוריץ' 0:3
קבוצת הילדים של נוריץ' מתקשה במשחקי חוץ והפעם זה לא היה שונה. ליאם רידג'וול כובש ראשון בדקה ה-10 מבעיטה חופשית שפגעה במגן אורח. בדקה ה-28 קיבל לי הנדרי כדור גדול מחואן פבלו אנחל והנחיל את הכדור ברשת של האורחים בפעם השניה. נולברטו סולאנו חתם את התוצאה בעוד שער יפה בדקה ה-76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully