וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן: "כל הליגה הזו היא מסע הישרדות"

14.1.2005 / 16:46

מאמן סכנין לא מתלהב מהנצחון השני ברציפות של קבוצתו ב-1:2 על אשדוד. מזרחי: "שיחקנו אחורה ושילמנו ביוקר"

לסכנין עדיין אין בית, ואת משחקיה הביתיים היא ממשיכה לשחק, אמנם לא ממש רחוק, אבל עדיין במגרש לא שלה - בעילוט. אבל כל זה לא מפריע לה להוכיח שגם בפיגור, ועד דחיפת הקהל והמגרש שהם יותר מורגלים אליו - הם מסוגלים לחזור ואף לנצח בצורה משכנעת ביותר.

על אשדוד מנגד, אין יותר מדי מה לומר. למרות היותה במקום השני בטבלה, היא עדיין לא ממש מצליחה לשכנע אותנו מה לה ולצמרת? מצד אחד היא נותנת משחקים מצויינים, מצד שני היא מתפרקת דיי בקלות ושומטת יתרון שכבר היה לה בידיים. אריק אג'יפור הורחק בתחילת המחצית השנייה והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים. שי הולצמן (61) העלה את האורחים ליתרון. אנגוי אלומיידה (68) ועבד רבאח (82) עשו את המהפך.

תקציר המשחק

דקה 16 - עמנואל אביידה מאשדוד ניסה להפתיע את מאיר כהן בבעיטה חזקה מ-18 מטר. השוער של סכנין הדף מצויין לקרן.

דקה 17 - הזדמנות מצויינת לסכנין. אלומיידה בעט מהאוויר מקרוב והצליח להכניע את אסי רחמים, אלא שיקיר אלקריף נגח מקו השער והציל את אשדוד משער בטוח.

דקה 27 - מבצע נוסף של שני החלוצים של סכנין, אלומיידה ורודריגז, משאיר את אלומיידה שוב במצב בעיטה בתוך הרחבה, אלא שהוא נבלם ברגע האחרון על ידי הגנת אשדוד.

דקה 53 - אשדוד נשארה ב-10 שחקנים אחרי שאריק אג'יפור, שתיקל בחריפות את קלבר רודריגז, מורחק באדום.

דקה 62 - 0:1 לאשדוד. יניב עזרן שלח כדור רוחב מצויין לשי הולצמן, שמכניע מקרוב את מאיר כהן.

דקה 69 - סכנין משווה ל-1:1. מוחמד קיאל, שנכנס כמחליף, הקשית כדור נהדר לאלומיידה, שנגח מקרוב קשתית והכניע את רחמים.

דקה 82 - בישול משותף, אם אפשר לקרוא לזה ככה, של חמודי כיאל והרכש החדש סאני (כיאל מסר, אבל סאני שינה כיוון) ועבד ראבח, מ-18 מ', שלח טיל לפינה של אסי רחמים ו-1:2 לסכנין.

דקה 90 - עאבס סואן יכל לסגור עניין סופית כשמצא את עצמו חופשי, אבל הכדור שלו, 10 מ' אלכסונית מהשער, היה גבוה בסנטימטרים מעל המשקוף.

הרכבים ותגובות

מאמן בני סכנין, איל לחמן, היה בסיום המשחק מרוצה מהניצחון על השנייה בטבלה. לחמן אמר לספורט 5: "ניצחון שני ברציפות קשה לעשות לכולם בליגה הזאת, לא רק לסכנין. מה שצריך להיות מטרה זה להיות מוכנים לכמה משחקים ברציפות. כל הליגה הזו היא מסע הישרדות. אשדוד היא לא בכדי במקום השני, אני לא אומר את זה בגלל שניצחנו אלא בגלל שהרגשתי כמה המשחק היה קשה. ידעתי שניצחונות על אשדוד, אם עושים, עושים בדקות האחרונות".

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד אמר בסיום: "שתי הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות בכלל וסכנין הובילו 1:2. כבר הובלנו 0:1 כשהיינו בעשרה איש אבל לא הצלחנו לשמור על התוצאה. קיבלנו גול ממצב סטטי מארבע מאות מטר. לא קל בעשרה איש, היינו צריכים להעביר קשר להיות בלם. הבעיה היא שגם אנחנו לא הצלחנו ליצור הזדמנויות. אי אפשר לנצח כשמשחקים אחורה ושילמנו על זה ביוקר".

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, שלעאטה, קינן, אטצ'י, גנאים, אליהו, סואן, חוג'יראת, רבאח, רודריגז, אולמיידה.

הרכב אשדוד: רחמים, עמר, אג'יפור, פאפו, טובול, אלקריף, עזרן, אלמושנינו, שריקי, אביידה, הולצמן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully