וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולצמן מן

10.1.2005 / 21:43

שי הולצמן החטיא פנדל ואחר כך התאושש בכדי להנהיג את אשדוד מפיגור 0:2 לניצחון 3:4 על בני יהודה, בדרך חזרה לסגנות

איזה משחק סידרו לנו מ.ס אשדוד ובני יהודה, 3:4 עם שערים יפים, כדורגל טוב והרבה אירועים. כמו שצריך. בסיום הצופים היו יכולים אולי לחייך, אבל המאמנים הרבה פחות. ליוסי מזרחי יש עדיין הרבה חומר למחשבה לקראת המשחק הבא מול בני סכנין, אבל לפחות הוא חזר הערב למקום השני. ניצן שירזי, שיכול היה לעלות למקום השני, ינסה להתאושש מול מכבי חיפה. לא בטוח שהוא יצליח, אבל מצד שני הרי הוא עצמו אמר שבני יהודה היא קבוצה לא יציבה.

מהלך המשחק

דקה 4: שי הולצמן מנצל יציאה לא טובה של והבה, מנסה לחטוף לו את הכדור ומוכשל ברחבה תוך כדי נסיון להבקיע. השופט לירן ליאני שורק לפנדל, אותו בועט הולצמן הישר לידיו של והבה.

דקה 13: בן לוז שולח את אלי אברבנאל מימין, ומי ששולב בהרכב לראשונה העונה כקשר ימני, חולף על פני פאפו ובועט בשמאל לפינה הקרובה של רחמים. 0:1 לבני יהודה.

דקה 18: משה ביטון נשלח לכדור ארוך, ספק מכשיל את פאפו בדרך ומול רחמים מגלגל בלי בעיה פנימה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 25: יאיר אזולאי, ששיחק 3 שנים באשדוד לפני ששוחרר על ידי יוסי מזרחי בתחילת העונה, טועה ונכשל בהרחקת כדור. הולצמן מחכה, אומר תודה ומול והבה בועט חלש ולא מדוייק.

דקה 31: שלוש קרנות מסוכנות של דוד רביבו, הסתיימו בסופו של דבר בשער המיוחל. עימנואל אוביידה ניצל בלאגן ברחבת בני יהוד ודחק מקרוב את השער המצמק. 1:2.

דקה 37: דאבל פס בין הולצמן לדוד רביבו, סידר לחלוץ הזדמנות לכפר על כל ההחטאות שלו. הולצמן ניער מגן אחד והוציא טיל מקצה רחבת ה-16, לפינה של והבה. 2:2 מוצדק.

דקה 44: המהפך הושלם. דוד רביבו שולח כדור ארוך ומדוייק ליניב עזרן, שעוצר עם החזה תוך כדי ריצה, חולף על פני אביחיל, גמאן ולבסוף גם על פני השוער והבה ומגלגל מקרוב פנימה. 2:3 לאשדוד.

דקה 56: יניב עזרן שלח כדור עומק מצויין לשי הולצמן, שהסתדר עם הבלמים ושלח את יניב והבה להוציא עוד אחד מהרשת. 2:4.

דקה 58: בני יהודה יכולה היתה לצמק את התוצאה, אבל נגיחה טובה של בלדוט, אחרי הגבהה של גפני, מזעזעת את המשקוף.

דקה 90: אימורו לוקמן ניסה לעשות משהו עם שער יפה שכבש מרחוק, אבל זה כבר היה מעט מדי, מאוחר מדי עבור בני יהודה.

"השחקנים שלי החליטו לבדוק את מצב הלב שלי"

המאמן המפסיד, ניצן שירזי, אמר בסיום: "היה משחק מאוד מוזר. אשדוד החמיצו פנדל ואנחנו הובלנו 0:2 משום מקום. גם אז ראיתי שאנחנו לא מסודרים ושהיתרון שברירי, כי במקום לשלוט נתנו להם לחזור למשחק ממצב נייח ונתפסנו עם המכנסיים למטה. אשדוד התעשתו והמשחק עבר לשליטה מוחלטת שלהם. ההגנה שלנו לא היתה טובה וזה לא שחקן אחד, אלא כולם ביחד. היום ספגנו ארבעה שערים וזו לא הפעם הראשונה העונה. אנחנו צריכים לשפר את החלק הזה, אבל נחזק את החלק הקדמי עד לסיום חלון ההעברות. בני יהודה לא תרים דגל לבן, גם לא מול מכבי חיפה. אנחנו מנסים למנוע את חוסר היציבות הזה".

יוסי מזרחי: "השחקנים שלי החליטו לבדוק את מצב הלב שלי. אנחנו נמצאים בתקופה שבה היריב כמעט לא מגיע להזדמנויות וכובש נגדך שערים. זו תקופה קשה ולכן כשהיינו בפיגור, חשבתי לעצמי שאנחנו שוב בבוץ הזה. גם כשהובלנו 2:4 השחקנים היו בלחץ וראיתם את זה. אני שמח על הניצחון, על הדרך פחות. שיחקנו כבר הרבה יותר טוב העונה. שיחקנו היום עם קישור הרפתקני מאוד. שיחקנו במערך 5:5, עם חמישה בהגנה וחמישה בהתקפה. לקחנו הימור היום, שהשתלם מאוד לצופים, אבל לא ללב שלי. שי הולצמן הוא החלוץ הטוב בארץ וידעתי שהוא יחזור לעצמו בסופו של דבר".

שי הולצמן המצטיין: "אני לא חושב על הנבחרת, אלא על ההצלחה של הקבוצה שלי. הייתי פצוע הרבה זמן ומה שחשוב לי זה לחזור לשחק. הקדשתי את השער הראשון לשמוליק בוכריס שעובר תקופה לא קלה. כשבעטתי את הפנדל חשבתי על איך אני רץ לחבק אותו ואולי בגלל זה החמצתי".

אשדוד: אסי רחמים; סלמן עמר, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול; אייל אלמושנינו, דוד רביבו, עמנואל אוביידה (אנש עזיז 62), משה אוחיון, יניב עזרן (פליקס אבוקה 68); שי הולצמן.

בני יהודה: יניב והבה; ירון אביחיל (גבע ברקאי 46), יאיר אזולאי, אדריאן גמאן (איוואן מרוסלבץ' 46), רוני גפני, אלי אברבנאל, אימורו לוקמן, בן לוז, אסי בלדוט, מטה בטורינה (גבריאל לימה 62), משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully