וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד המשפחה

שחר פרנהיימר

9.1.2005 / 22:48

הלוזונים הצדיקו את מיקומם בטבלה, וחזרו הביתה עם 0:0 מכובד מול המכונה החיפאית, שהוכיחה הערב שגם היא לא מושלמת

אחרי שלקחו לנו העונה כמעט את כל הכיף, אפשר סוף סוף לחזור להשתמש בקלישאות. כי הערב, לפחות לפי מה שראינו על הדשא בקרית אליעזר, הטבלה לא משקרת. מכבי פ"ת הצדיקה את מקומה השלישי בטבלה, והחזיקה את מכבי חיפה על משחק צמוד לאורך כל 90 הדקות. למרות שנראה כי האלופה שבדרך לא חזרה עדיין מהפגרה, מגיע כל הכבוד למכבי פ"ת שהופכת לקבוצה השניה בלבד אחרי בית"ר ירושלים שחוזרת מקריית אליעזר עם סוג של שלל, ותופסת לפחות זמנית את המקום השני בטבלה.

מהלך המשחק

דקה 3: קרן לחיפה. באדיר מוריד עם הראש לגונזאלבש שמחמיץ מקרוב.

דקה 20: מהלך יפה שמתחיל עם חדירה של קטן לרחבה, וממשיך עם הגבהה של בוקולי, מסתיים בבעיטה של טל מהאוויר אותה הודף אוהד כהן.

דקה 30: הזדמנות ראשונה לפ"ת. גולן חודר לרחבה ומוריד אחורה לקובי רפואה כדור נוח, אבל החלוץ הותיק בועט חלש לידיים של אלמדון.

דקה 32: פרינס דאייה בועט כדור מ-20 מטר ששורק ליד העמוד של אלמדון.

דקה 75: וואליד באדיר מקבל כדור בפינת הרחבה ובועט לפינה הנגדית והחוצה.

דקה 86: כדור חופשי לפ"ת. איסמעיל עמאר מסובב טוב, ודוברובין נוגח חזק למסגרת. אלמדון מזנק מצוין, ומציל את חיפה.

הרכבים:

מכבי חיפה: תום אלמדון, אלון חרזי, ווסקלי גונסאלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, דירסאו, וואליד באדיר (אליניב ברדה 75'), עידן טל, גוסטבו בוקולי (שי בירוק 51'), יניב קטן (מיכאל זנדברג 82'), רוברטו קולאוטי.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, אסי משיח (סולי צמח 46'), אדהם הדיה (סטניסלב דוברובין 67'), פרינס דאייה, עומר גולן, קובי רפואה (תומר בן-יוסף 89').

"נגמרו הזמנים שפ"ת היתה קבוצה סימפטית"

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון אמר בסיום: "לא באנו עם טיטולים כמו כל קבוצות הליגה, אלא באנו להפריע למכבי חיפה ולהוציא את המקסימום. אני מקווה מאוד שסלים טועמה יקבל את השחרור ויחזור אלינו. מכבי פ"ת היום היא קבוצה גדולה וכל אחד גאה לשחק בה. נגמרו הזמנים שהיינו קבוצה סימפטית שהיו עושים טובה כדי לשחק בה. אני רוצה שכך המצב יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully