וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי הוציא תיקו בדרבי

8.1.2005 / 22:25

המסופסל החיפאי היה השחקן הבולט ב-1:1 המשמים בין מכבי ת"א להפועל חיפה. קלינגר: אני מבין את קריאות ה'ביזיון' מהקהל

כשהשחקן ה-20 בסגל של מכבי חיפה הוא הכוכב החדש של מכבי ת"א, אפשר להבין למה אין לנו כאן ליגה. ערן לוי, האיש והג'ל, כבש בהופעת הבכורה שלו במדים הצהובים והיה מספר אחת על המגרש, אבל זה לא הספיק מול הפועל חיפה, שחילצה נקודה חשובה ב-1:1 המשעמם בבלומפילד.

אז החיפאים מבסוטים מהנקודה אבל נמצאים עדיין מתחת לקו האדום. הצהובים, שלא ניצחו כבר ארבעה משחקי ליגה, מתרחקים מהצמרת, וגם התחתית לא ממש רחוקה.

אירועי המשחק

דקה 2: בעיטה חזקה מרחוק של כפיר ליבוביץ' הפתיעה את שטראובר, שהצליח רק להדוף לקרן.

דקה 5: ערן לוי לא מצליח להוציא בעיטה מתוך הרחבה ומוציא כדור להייס, שמוריד לאופיר חיים. החלוץ השני של מכבי, שבעצמו עורך בכורה מחודשת בקבוצה, מוציא בעיטה לא מדוייקת.

דקה 25: שלומי אדרי ניצל איבוד כדור של מוסא, פרץ מצד שמאל וסידר מצב בעיטה לג'ף טוטואנה, שבעט טיל מ-20 מטר לחיבורים של שטראובר. 0:1 מרהיב להפועל חיפה.

דקה 29: פריצה יפה של ראובן עובד נגמרה בבעיטה חלשה החוצה. מכבי יצאה להתקפה מסוכנת משלה, שהסתיימה בנגיחה לא מדוייקת של אופיר חיים.

דקה 32: בילבול של שגיא שטראוס והגנת חיפה, מספק הזדמנות טובה לערן לוי, שבועט בשמאל מעל לשער.

דקה 40: ערן לוי הפעלתן, שבעט לפני כן בעיטה חופשית ברגל שמאל מעל לשער, מקבל הזדמנות לכפר על ההחמצות וכובש שער יפה, תוך כדי סיבוב על איסלאם כנען בתוך הרחבה. 1:1.

דקה 45: ברונו הייס נפצע והוחלף על ידי לירן כהן עוד לפני ההפסקה. בהתקפה האחרונה במחצית, יכולה היתה חיפה לעלות שוב ליתרון, אחרי שטוטואנה בעט חלש בשמאל ואיפשר לג'ובאניני להרחיק.

דקה 53: ברוך דגו פורץ משמאל, מסדר כדור רוחב טוב ללוי, שלא מצליח להוציא בעיטה. הכדור נהדף לזיתוני, שבעט יפה, אבל לאמצע השער, שם חיכה לו שטראוס.

דקה 73: אחרי מקבץ החטאות מדהימות של אמיל אמבמבה המחליף, הגיעה הזדמנות גדולה של ג'ובאניני, שנוגח חזק מעל לשער.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, קובי מוסא, ג'ובאניני, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, אורן זיתוני (שוקי נגר 81'), ברונו רייס (לירן כהן 43'), ברק ורד, ברוך דגו, אופיר חיים (אמיל אמבמבה 57'), ערן לוי.

הפועל חיפה: שגיא שטראוס, איתן עזריה, סאלח חסארמה, אלירן אלקיים, איסלאם כנעאן, מזואה אנסומבו, כפיר לייבוביץ', גיל ורמוט (ברנרד האגן 65'), ראובן עובד (מאיר בן-מרגי 80'), שלומי אדרי (מנדוסה מומוני 73'), ג'ף טוטואנה.

"מכבי הייתה עדיפה"

ניר לוין: "שברנו את המאנחוס של הגולים בחתיכת גול. אנחנו לא מרוצים מהתיקו למרות שמכבי הייתה עדיפה במחצית השניה. מה שעשינו נכון במחצית הראשונה זה המתפרצות, ובשניה הפסקנו. באנו בחשש וחבל, אבל ככה זה עם קבוצה במצבנו. היינו עייפים במחצית השניה, אבל זה לא תירוץ אנחנו צריכים להיות יותר נמרצים ודינמיים. אני מקווה שהנקודה תוסיף משהו לביטחון".

לגבי המצב בתחתית אמר לוין: "הכוונה היא לחזק את הקבוצה. לא יודע בכמה שחקנים, נעשה את מה שצריך כי יש לנו בסיס טוב. אבל אם אנחנו רוצים להישאר, חייבים להתחזק".

ניר קלינגר: "לאור התוצאות אני מבין את קריאות ה'ביזיון' של הקהל. בסך הכל נראינו לא רע אבל זה לא מספיק. אנחנו מתמודדים עם חיסרון של הרבה שחקנים, אבל השחקנים שהיו נתנו מה שהם יכולים. אנחנו מסתכלים על הדרך שלנו ורוצים להשתפר. שחקנים כמו אופיר וערן יכנסו לכושר והמצב ישתפר.

לגבי ההתבטאויות של ערן לוי נגד מכבי חיפה אמר קלינגר: "הבעיה מתחילה אצל הגדולים מערן לוי. הם פותחים את הפה בעיתונים על המועדון שלהם, על הנשים שלהם. אני אעיר לערן לוי על הדברים שהוא אמר, אבל שוב: יש גדולים מערן לוי שפותחים את הפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully