וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי, אלי, שלא יגמר לעולם

8.1.2005 / 20:29

זו התפילה של סכנין, שרק רואה את בית"ר ומתעוררת כמו פנתר. הפעם זה נגמר 0:2, והקהל בטדי שוב דרש את ראשו של אוחנה

בסכנין יכולים רק להצטער שהם לא מקבלים את בית"ר כל שבוע. אחרי הרביעיה בסיבוב הקודם, הסכנינאים הסתפקו רק בשתי חתיכות וצירפו גם את הבית"רים לבאלגן בתחתית. 0:2 קליל, וסכנין היא הקבוצה עם הכי הרבה ניצחונות חוץ בליגה. לרבי לחמן מאומן מגיע שאפו גדול.

מהצד השני הקהל של בית"ר, שראה גול אחד ושלוש נקודות מחמשת המשחקים האחרונים, יכול עד מחר לקלל את אוחנה ולשלוח אותו הביתה. זה לא יעזור. אוחנה איתם עד הסוף, או לפחות עד למשחק הבא, בשבוע הבא בחוץ מול באר שבע.

תיאור המשחק

דקה 1: מאור מליקסון מגביה מצויין לעברו של ליאור אסולין, אך החלוץ לא היה מהיר מספיק וההגנה של סכנין הצליחה להרחיק.

דקה 32: הגבהה לרחבה של בסאם גנאים, מצאה את קאלדיירה וקורנפיין ברגע של חוסר תיאום. קינן נוגח פעם אחת ואלומיידה מקדים את השניים בכדי לקבוע ממטר 0:1 לסכנין.

דקה 68: דווקא לאחר לחץ כבד של בית"ר, שהסתיים בבעיטות מעל לשער של אסולין ונמני, מגיע אלומיידה למצב מצויין מול קורנפיין, אבל לא מצליח לייצר בעיטה טובה ומחמיץ מקרוב.

דקה 72: קינן חוטף בקלות לאמסלם, סואן מוצא בכדור ארוך את אלומיידה, שמסתדר בעזרת חוסנו הגופני עם קורנפיין ובנטו וכובש מקרוב. 0:2 לסכנין.

דקה 83: חמודי כיאל המחליף סידר כדור יפה לתומר אליהו, שבעט מרחוק והפציץ את המשקוף.

דקה 86: נמני מגיע למצב בעיטה נוסף מחוץ לרחבה ובועט מצויין, אלא שמאיר כהן היה מוכן והדף את הכדור מעל לשער.

דקה 90: מיקי עטיה מקצץ את אלמידה ורואה צהוב שני ואדום.

בית"ר י-ם: איציק קורנפיין, מיקי עטיה, פבריציו בנטו, אינדיו פריירה, אלירן דנין (דוד אמסלם 46), עופר טלקר (ברק יצחקי 58), אנדרה קלדיירה, אבי נמני, אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון (אופיר עזו 75), ליאור אסולין.

בני-סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים, עבאס סואן, נידאל חוג'יראת, עבד רבאח, תומר אליהו, קלבר רודריגז (חמודי כיאל 59), אנגוי אלומיידה.

אוחנה: "אני לא קורא לזה משבר"

אלי אוחנה אמר בסיום המשחק: "אני לא רוצה לקרוא לזה משבר. אנחנו בתקופה קשה, זה לא רק ההפסדים אנחנו לא משחקים כדורגל כמו שאנחנו יודעים ורוצים. אמרתי את זה אחרי בני יהודה, חזרנו רע מאד מהפגרה. חסרה לנו הרוח שאפיינה אותנו לפני הפגרה. השחקנים מתאמצים ורוצים יותר ממני, אבל כשאנחנו סובלים מירידה בכושר וחוסר ביטחון, כל הפעולות הקלות הולכות קשה. זה נובע מחוסר שקט. אנחנו עוברים שבוע קשה מאד ונצטרך לחזור לעצמנו".

לגבי הקריאות של הקהל: "אני צריך לחיות עם הקריאות האלה ולשמוע ולא להקשיב. ברור שזה לא נעים, אבל אני חושב שצריך לתת שקט לשחקנים. אני לא מתכוון לתת לשחקנים בראש, כי אני לא חושב שזה מה שצריך לעשות במצבים כאלה. עברנו תקופות יותר קשות ביחד ואנחנו נצא מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully