וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבוד של אוחנה לובש צורה

8.1.2005 / 7:48

משחקים איומים וספק סבוטאז', הספיקו לאוחנה שכבר שומע את הקהל קורא בגנותו. נגד סכנין, השחקנים מדברים על הכבוד

שריקת הסיום במשחק בין בית"ר לבני-יהודה ביום שבת שלחה את שחקני בית"ר לחדרי ההלבשה כשבגבם שריקות בוז צורמות וקריאות "ביזיון" מהקהל. גם המאמן אלי אוחנה לא יצא נקי, וזכה גם הוא לקללות וביקורות מגוונות מצד האוהדים. ביום רביעי אירחה בית"ר את הפועל פתח-תקווה למשחק רבע גמר גביע הטוטו, והפסידה 3:0. הדברים נראו ונשמעו כמעט אותו דבר - אבל רק כמעט. הפעם, לקראת סיום המשחק כבר קראו האוהדים לאוחנה להתפטר. הקללות שהופנו כלפי המאמן היו עסיסיות לא פחות. כעת יודעים כולם שהמבחן האמיתי יתקיים מחר, במשחק מול בני-סכנין. הפסד, וגם האוהדים שתמכו באוחנה עד כה יחצו את הקווים וידרשו בתוקף את פיטוריו.

זה לא סוד שמעמדו של המאמן בקרב האוהדים ידע השנה ירידה דרסטית. בעונה שעברה עוד קיבל אוחנה גיבוי מלא מהקהל, אך השנה חלה תפנית. וזו, כידוע, לא החזית היחידה שאוחנה צריך להתמודד בה. ביקורות על המאמן נשמעות גם בבית פנימה, בקולותיהם של שחקני הקבוצה, שפתחו השבוע את סוגר לבם. יום לאחר ההפסד לבני-יהודה צצו מיני שמועות שלפיהן השחקנים עשו דווקא, ולא היטיבו לשחק בכוונה, בגלל הסחבת במשכורות. בשפה המקצועית קוראים לזה סבוטאז'. אין שום ראיה שהדברים נכונים, וקשה להאמין שדומיהם יכולים לקרות במגרשים, אבל זה לא סוד שיש מתיחות בין אוחנה ובין כמה מהשחקנים. בשבוע שעבר אוחנה זעף ורגז כמעט על כל דבר שזז בבית-וגן. הוא רצה להעיר את חניכיו, אבל הם לא התרגשו, ואף עיקמו את האף.

את אימוני השבוע כבר העביר אוחנה בצורה רגועה יותר; הלחץ מצד האוהדים היה בימים האחרונים עז מספיק. מבחינת אוהדי הקבוצה, המשחק מחר הוא הרי החשוב ביותר העונה. את ההפסד לבני-סכנין ב~4.10 השנה הם לא ישכחו כל-כך מהר, והדרישה שלהם מהשחקנים חד~משמעית: ניצחון, ורצוי בהפרש ניכר. גם השחקנים עצמם מודעים לחשיבותו של המשחק בשבת, ורבים מהם כבר מעבירים את עצמם הכנה מנטלית מיוחדת לקראתו. בשיחות פנימיות אפשר לשמוע גם אותם אומרים שהמשחק מול בני-סכנין הוא המשחק החשוב ביותר העונה, ושרק ניצחון בו יחזיר לקבוצה את כבודה האבוד. "מול סכנין אנחנו נתאבד על המגרש בשביל לנצח", אמר אחד הכוכבים העולים למקורביו. "אנחנו חייבים הרבה לקהל מאותו משחק שחור בקריית-אליעזר. הקהל לא יסלח לנו אם לא ננצח בשבת. יותר מזה: גם אנחנו השחקנים לא נסלח לעצמנו אם לא נחזיר לעצמנו את הכבוד האבוד. כל השבוע אנחנו מדברים על המשחק הזה. אנחנו נעלה ונילחם בשביל מטרה אחת בלבד: לנצח את סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully