וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב דפקו אותנו

ינון ריאטי

6.1.2005 / 20:13

ינון ריאטי אף פעם לא היה אדם מאוזן, אבל אחרי העונה הזו, זה רק החמיר. צאו למסע במוחו ההזוי כדי להיזכר בעונה שהיתה

הטלפון צלצל בשתיים. בחושך.

בצלצול החמישי הבנתי שאני צועק לתוך השעון המעורר ושמשם לא תבוא תשובה. האמת שלא אני הבנתי אלא האישה שאיתי, שאגרפה את השעון וצעקה לי , כמו ההיא של הפרסומת לדקסמול, שהטלפון מצלצל. על הקו היה העורך שלי, רחביה, שמאז שנולד לו ילד הוא לא מפסיק לצלצל אלי באמצע הלילה.

בנימה הכי אמיצה של עצבים שהצלחתי לאמץ בשתיים בחושך אמרתי, "הלו?"

"הליגה נגמרת" הוא הודיע לי, בקול של איש שיודע על מה הוא מדבר. "'תה מבין, צריך לעשות סיכום. אז תכתוב משהו ותחזיר לי עד ... מחר בשמונה בבוקר".

"אני מבין" אמרתי, למרות שלא הבנתי על הוא מדבר, אבל גיליתי כבר מזמן שעם אנשים שמתקשרים באמצע החושך מוטב לגמור את השיחה מהר.

מכיוון שאני תמיד אוהב לכתוב לבד התקשרתי לבו סיפוס, חבר נאמן שאפשר לסמוך עליו. סיפוס רק שאל שאלה אחת "יש לך אוכל ושתיה בבית?" שלוש דקות מאוחר יותר סיפוס דפק בדלת. הוא שכח את המפתח בבית והוא היה צריך לחזור. הוא גר בקומה שלוש, אני בשתיים.

טוב אז איפה נתחיל...

שונאים אותנו כי אנחנו קומוניסטים

סיפוס ואני החלטנו לנסות לסכם את העונה בפחות משמונה מאות מילים ובאופן שכולם יבינו שגם השנה השופטים דפקו אותנו, שונאים אותנו כי אנחנו קומוניסטים (טוב וגם כי אנחנו משחקים בונקר אבל זה לא קשור) ומעל לכל, יש קונספירציה נגדנו, אחרת אי אפשר להסביר למה אנחנו יושבים פה ומייק טייס מאמן קבוצה בNFL. מייק פאקינג טייס. (אני חושב שיצנזרו את הפאקינג אז אולי עדיף לכתוב מייק פ@#$%ג טייס).

נתחיל מהסוף- סיפוס ואני בוחרים את 10 הרגעים הגדולים של השנה מ-1 עם 10 כולל הסבר מאיתנו למה הבחירה, אז בלי הקדמה מיותרת נתחיל (אלא אם סיפוס רוצה להוסיף משהו?)
-למען האמת כן, אני רוצה לציין שיש לך חרא של אוכל בדירה, והאסלה שלך סתומה.

מה? האסלה שלי לא הייתה סתומ... תגיד למה אתה סותם לי את השירותים?

אין לך שירותים בדירה....

עזוב, לא משנה אני לא רוצה לשמוע את התשובה. נתחיל?

כדי שלכולם יהיה יותר פשוט חילקנו את הרגעים הגדולים לחטיבות, לא, לא ל AFC- NFC, אלא הרגעים המסריחים וספיישל מיאמי-קליבלנד-דנבר-סן פרנסיסקו וארון ברוקס.. וכדי להיות ברורים נתחיל מה-AFC ונעבור באמצע ל NFC, אבל נתחיל, כמו שאמרנו מה-CFL וה-NFLE ברור?

מוויני שקשוקה עד קללת רוזנטל

10
ההתפטרות של דייב וונסטאד. מי שלא מבין מה מגוחך בסיפור נסביר: וונסטאד הוא, איך להגיד... לא צריך לאמן. הוא היה אמור ללכת הביתה כבר לפני שלוש שנים. אז דייב- כולנו אוהבים אותך (טוב לא באמת כולנו אוהבים אותך, בטח לא במיאמי, שם די מתעבים אותך, וגם בארץ אין לך קהל מעריצים) אבל התרגילים ההתקפיים של מיאמי מהיום שריקי הלך היו מאוד חדשניים, כולל התרגיל הבלתי נשכח של מסירה לקו ההתקפה. הי דייב, שמענו שבישראל מחפשים מישהו שיוביל את ההתאחדות לכדורגל...

9
ויני טסטוורדי!! (בצבעים)
ויני, המכונה גם שקשוקה, הוא הגיבור שלנו. הוא לא גבוה, הוא לא יפה, הוא לא מסוגר למסור לקבוצה שלו (לקבוצה היריבה הוא דווקא מוסר יופי), הוא לא רץ טוב עם הכדור, הוא לא רץ בכלל, הוא ממש לא צעיר וכשחושבים על זה אין שום סיבה שהוא ישחק פוטבול. ויני הוא ההוכחה שכל אחד יכול להיות ק"ב ב-NFL, ועל זה ויני אנחנו אוהבים אותך!

8
METV או בשמו העברי –ערוץ שידורי הפוטבול האלטרנטיבי, אם אלטרנטיבי מתייחס לקליבלנד ול-NFL אירופה. . למי שרוצה לראות את לוח המשדרים שלהם לשנה הבאה:
שבוע 1:
אמסטרדם- ברלין פייר במשחק המוקדם.
קליבלנד (הם חולים על הקבוצה הזו) – נבחרת קנדה .
שבוע 2:
קליבלנד – קבוצת הפלאג פוטבול של טהרן
משחק מוקלט משבוע 1- קליבלנד – נבחרת קנדה.
שבוע 3:
אמסטרדם- קליבלנד
ברלין- סקוטלנד
וכך הלאה. צמודים אליהם הם כל שדרי הפוטבול בארצות הברית ששידרו את ברט פארב, וזה נשמע בערך ככה:
"וואו! איזה שחקן ענק" (אחרי שברט פארב מוציא סנאפ מוצלח)
"הוא לא מפסיק להדהים אותנו!" (ברט פארב מוסר לאף אחד)
"יש לו את המבט הזה בעיניים" (ברט פארב מאבד כדור)
"הוא במשחק ה-203 ברציפות בקריירה" (ברט פארב יורד פצוע לספסל)
"איזה מסירה מעולה!" (ברט פארב מוסר ב-700 קמ"ש ושובר לתופס שלו את היד)
"יש לו כבר 754,535 קאמבקים בקריירה" (ברט פארב מפסיד משחק)

7
סן פרנסיסקו 49.
ציון מיוחד: ניצחו את אריזונה פעמיים, באותה תוצאה, והפסידו 14 פעמים בתוצאות שונות (כולל 0-34 ו-7-41). החוזה של אריקסון עומד להסתיים ולמרבה התדהמה הם עמדו בפיתוי להחתים אותו על חוזה ארוך טווח. מה שהכי מצחיק, זה שכולם ידעו בדיוק מה הולך בחווה הטיפולית של אריקסון ועוד לא אמרנו אף מילה על קוואן בארלו שהיה אמור לרוץ ליותר מ-1500 יארד, וסיים עם קצת יותר מ-67.

6
ארון ברוקס. עוד איש יקר שהביא לשכלול ולשיא את המונח "לאבד יארדים". מהלך אופייני בשיטת פוטבול חדשנית זו הוא המראה של ברוקס רץ 9 יארד אחורה כדי לא לקבל סאק, ואז בשיא הטבעיות מוסר 7 יארד אחורה לסטקר כדי שזה יאבד עוד 3 יארד על הקרקע. על מנת לגוון את הרפרטואר, הוא ניסה גם לחקות את ההמצאה של מאור הגולה ג'יי פילדר – מהלך מהפכני של מסירה לסנטר.

5
איילי מאנינג- איך בעונה שבה אח שלו שובר את כל השיאים ומציג מחדש את ההסבר מדוע אנחנו קוראים לו "הגרמני", מגיע הילד הזה ומשחק יותר גרוע מג'יי פילדר! איך יכול להיות שהוא והגרמני באו מאותו מאגר גנים?! מה איילי, לא ברור לך שהחברה שרצים אליך לא באים לחבק אותך? איפה קור הרוח של משפחת מאנינג?? בקיצור איילי, מהיום והלאה אתה האוסטרי- רוצה להיות יעיל כמו הגרמני אבל תמיד מזכיר את הרומני והבולגרי.

4
מייק טייס. איזה איש! איזה יהודי יקר! איזה חוסר הבנה בסיסי בפוטבול! לקבוצה הזו יש את ההתקפה הכי טובה במשחק- בנוסף למוס ולקולפפר בכל עמדה יש לו כוכבי על – ובכל זאת הבנאדם בקושי רב מצליח להביא את החברה האלה לפלייאוף. למה מייק, למה? למה אתה לא מבין שאם אתה רוצה שמישהו חוץ מהקווטרבק יזרוק את הפוטבול, כדאי שזה לא יהיה הבנאדם היחיד על המגרש שעוד יותר טיפש מהקווטרבק? אתה שונא אותנו מייק? למה? ולמה האריכו לו את החוזה בעוד שנה?? למהההההההההההההההההההההה?!

3
אריק מבולטימור- למי שלא מכיר, סיפוס ואני מציעים לחכות ארבע שעות מפרסום טור זה ולקרוא את התגובה של eric מבולטימור. מדובר באיש קאלט משכמו ומעלה. מחקרים מראים שאם היו ממצאים מכונת זמן אריק מבולטימור היה הולך ליום שבו אלוהים ברא את העולם, עושה קמפיין להדיח אותו מהג'וב ומתווכח איתו שעות על כל נושא שנברא, חוץ מבולטימור. טוב, נו אולי גם על בולטימור. סיפוס נשבע שאם אריק היה חי עם גנדי ההודי, גנדי היה מתאבד הרבה לפני שהסיקים דפקו אותו.
אריק, שיהיה לך יום יפא! (השגיאות במקור)

2
מיאמי דולפינס.
למען השם, ג'יי פידלר, אתה רוצה שכל העולם ישנא את היהודים?! מה, לא מספיק שיש לנו אימאג' של חננות שאתה מנסה להוכיח שאין לנו את זה? לא לימדו אותך בליגת הילדים שאסור לך למסור לקו ההתקפה שלך? או את החוק הבסיסי שאומר "החברה עם החלוצות בצבע שונה משלך משחקים נגדך, ולכן לא צריך למסור להם?" ופילי, מה הסיפור שלך?! מה, אתה מהמר נגד הקבוצה שלך כל משחק? אין פלא שווילאמס ברח משם כל עוד נפשו בו, מי לא היה בורח.

פרס פוליצר לטרוויס מיינור שכל העונה חגגו על השם שלו בקהילת הפוטבול- "תפוקה מינורית למיינור" היה אחד המשפטים שהופיעו הכי הרבה פעמים בפנטזי פוטבול, זה ו"אל תשימו אף שחקן ממיאמי בהרכב העונה בשום מצב, לא משנה מה קורה, אפילו אם אין לכם מה שחקן אחר".
רגע השיא (שומרים את הטוב לסוף) צ'יימברס נותן לפילי כאפה בבפציעה ומוריד אותו לספסל. מאותו רגע המצב של מיאמי רק השתפר.


1
הרגע האולטימטיבי של שנת 2005
קללת דייב רוזנטל. למי שלא מכיר- דייב הוא מהמר הבית של ואללה. לפני שנתיים הוא הימר על קליבלנד להגיע לסופרבול ומאז, כמו כל קללה טובה, קליבלנד לא דומים לכלום. נזכיר רק שווילאם גרין כמעט נרצח על ידי אשתו, ווינסלו גמר את העונה במשחק הראשון, ג'ף גארסיה (שגם קשור לדייב) גמר את העונה, וכמובן המשחק מול היריבים למדינת אוהיו, הסינסינטי בנגאלס, שהוכיח את קיום הקללה- לשים 48 נק' על הלוח ולהפסיד ב-8.... אין מילים. ולמי שעוד רוצה הוכחות – לי סאגס שיחק חצי עונה בקושי, מחזיר הבעיטות שלהם היה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully