וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה משלו

8.1.2005 / 18:49

דרור קשטן, אי של יציבות בליגה סוערת, הוביל את הפועל פ"ת ל-1:4 על ב"ש. בית"ר הפסידה לסכנין 2:0, הפועל ת"א נתקעה במקום האחרון אחרי ה-1:0 בנצרת עלית, מכבי ת"א-הפועל חיפה 1:1

המחזור ה-16 הביא לשיאה את מגמת קריסת הגדולות בכדורגל הישראלי. הפועל תל אביב תקועה חזק במקום האחרון, בית"ר ירושלים המשיכה להביך מול סכנין, ומכבי תל אביב חילצה תיקו ביתי מול הלפני אחרונה, הפועל חיפה. מנגד, קבוצה שהתיימרה תמיד להשתייך למועדון הגדולות, הפועל פ"ת, מתאוששת בזכות מינויו של דרור קשטן, אי של יציבות בכדורגל הישראלי הסוער והשכונתי. מעניין כמה כסף יעלה להפועל תל אביב הויתור על שירותיו - בהחלפת שחקנים, שידרוג זרים ואולי בניית קבוצה שתנסה לעלות מהלאומית.

זה התחיל עם קרב תחתית בנצרת בו גברה הקבוצה המקומית על הפועל ת"א 0:1. זה המשיך עם מופע הקסמים של דרור קשטן, שהמשיך להפציע עם 1:4 משכנע על הפועל ב"ש המגמגמת. אחר כך הגיעה הקריסה של בית"ר בטדי: הפסד שני העונה לבני סכנין, הפעם לעיני הקהל המקומי (0:2). מכבי ת"א והפועל חיפה המשיכו בתקופה החלשה שלהן עם 1:1 בבלומפילד.

נצרת עילית – הפועל ת"א 0:1

הפועל הגיעה למשחק אחרי שמיצתה את כל האפשרויות להעזר בגורמים מבחוץ - זה התחיל בביקור בקברי צדיקים, ונמשך למתקפה על התקשורת, אולי בכדי להוריד לחץ מהשחקנים. שייע אמר שמאז שהוא הגיע הפועל משחקת טוב יותר, ולמען ההגינות, את זה אכן אפשר היה לראות בנצרת עלית. אבל את הנקודות השאירו האדומים בצפון. שער אחד של שחר סימנטוב, אחרי מהלך מצוין של יואב זיו בדקה ה-87, נתן לנצרת עלית שלוש נקודות ובריחה מהתחתית, היכן שהפועל תישאר כנראה עוד הרבה הרבה זמן.

הפועל פ"ת – הפועל ב"ש 1:4

הפועל פ"ת נכנסה ל'זון' מטורף בתקופה האחרונה והשיגה היום את ניצחונה השלישי ברציפות, השני בליגה מאז נחת בקבוצה דרור קשטן. כבר בפתיחה היה נראה שאצל דרור, השחקנים נלחמים יותר כששלומי ארבייטמן כבש בנגיחה. לקשטן יש את המגע הנכון שיודע להדליק את הצעירים המוכשרים וארבייטמן כך נראה, הולך לפרוח תחתיו. החלוץ שהגיע מבית"ר גם סגר עניין בדקה ה-85 ובתווך כבש מנור חסן שני פנדלים, אחרי עבירות ברחבה שנעשו על יאבוריאן. דה אוליביירה רק המתיק את הגלולה המרה של אלי כהן, כשכבש בדקה ה-89, אבל ספק אם זה ישנה משהו בממלכת זינו, המתקרבת בצעדי ענק לליגה השניה.

בית"ר ירושלים – בני סכנין 2:0

מבלי להתייחס לטררם התקשורתי בנוגע לאלימות במפגש הטעון ומבלי להתייחס לשירים הגזעניים שנשמעו ביציעי טדי, אלי אוחנה ובית"ר ירושלים שקועים בצרות. המאמן הירושלמי ראה את קבוצתו מבקיעה רק שער אחד בחמישה משחקים, כשהערב היא כמעט ולא הגיעה למצבים מסוכנים ליד שערו של מאיר כהן. אנגוי אלומיידה ניצל פעמיים טעויות בהגנה של בית"ר, בכדי לכבוש שערים קלים מקרוב (32, 72) ולתת ללחמן וסכנין עוד קצת אוויר לנשימה, עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות.

מכבי ת"א – הפועל חיפה 1:1

כולם דיברו על ראובן עובד, שחוזר לבלומפילד בתור שחקן הפועל חיפה. רבים דיברו גם על אופיר חיים המתקאמבק במכבי ת"א, אבל אף אחד כמעט לא לקח בחשבון את ערן לוי. החיפאי איים על השער מכל מצב ובשער השיוויון שלו הוכיח שהאופי הסוער לא תמיד משפיע על הרגליים, למרות שלא נגע בכדור באופן סדיר כבר יותר מחצי שנה. עוד קודם לכן השיגה הפועל חיפה שער יפהפה, אחד המרשימים של השנה, כשג'ף טוטואנה הפציץ מ-20 מטרים לחיבורים של שטראובר. זה נגמר ב-1:1 שהוא טוב ורע עבור שתי הקבוצות. מצד אחד הן לא הפסידו; מצד שני, מכבי לא ניצחה כבר ארבעה משחקים והפועל חיפה האחרונה לא עשתה זאת כבר שישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully