וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'שופטים באדום': 6 חודשי מאסר בגין הטיית תוצאת משחק

איציק סולומון

5.1.2005 / 14:59

בית משפט השלום גזר 6 חודשי מאסר וקנס כספי על בהג'את רינאוי מכפר מראר, בגין הטיית משחק בליגה ג'

נשיא בית משפט שלום בנצרת, השופט תאופיק כתילי, גזר 6 חודשי מאסר שהומרו לעבודות שירות וכן קנס כספי של 15 אלף שקל, על בהג'את רינאוי מכפר מראר, שהואשם בסיוע בלקיחת שוחד, לצורך הטיית משחק כדורגל.

במסגרת עבודתו כנהג מונית נהג הנאשם להסיע את השופט משה אטיאס למשחקי כדורגל אותם שפט. הוא חשוד כי תיווך בין השופט אטיאס לחבר הנהלת הפועל מראר, כדי שידאג להטות את תוצאת משחק הצמרת שהתקיים בחודש מרץ 2000 במסגרת ליגה ג' מחוז גליל מערבי בין הפועל מראר להפועל מקר. המשחק התקיים 6 מחזורים לפני סיום העונה ולתוצאתו הייתה חשיבות רבה לגבי הקבוצה שתעלה לליגה ב', שכן הקבוצות דורגו בשני המקומות הראשונים.

שבוע לפני המשחק פנה לנהג המונית חבר בהנהלת הפועל מראר, וביקש ממנו לקשר אותו עם השופט משה אטיאס. "בשיחת הטלפון ביניהם שוחח האיש עם אטיאס על המשחק וביקש ממנו 'לדאוג' למשחק", נכתב בכתב האישום.

למשחק שובץ השופט בריק תחסין. על פי כתב האישום, יומיים לפני המשחק יידע אטיאס את תחסין בבקשה. תחסין דרש מאטיאס סכום של 20,000 - 15,000 שקל עבור התחייבותו לפעול להטיית תוצאת המשחק לטובת הפועל מראר. בימים שלפני המשחק נוהל משא ומתן לגבי הסכום הסופי. נקבע כי אטיאס יקבל 40 אלף שקל, מתוכם יעביר לתחסין את חלקו ואת השאר ייקח לעצמו כעמלת תיווך. הכסף הועבר לידי אטיאס לפני שריקת הפתיחה למשחק שהסתיים בתיקו 4-4.
בעקבות השגת התוצאה הרצויה, העביר אטיאס את השוחד לתחסין והיתרה נותרה בידיו כעמלה. כאמור, בהג'את רינאוי הואשם בסיוע בלקיחת שוחד.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully