וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום כחול

4.1.2005 / 23:32

צ'לסי סיימה את חג המולד במקום ה-1 עם 100 אחוזי הצלחה, אחרי 0:2 על מידלסבורו 0:2 ופער 7 נקודות מארסנל שסיימה רק ב-1:1 מול מנצ'סטר סיטי. יונייטד גנבה 0:0 מהתרנגולים

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו, יכול לצאת לפגרה בשלווה ובנחת. הערב הבחורים שלו גברו על מידלסבורו 0:2 (צמד של דרגובה) והשיגו 12 נק' מ-12 אפשריות מארבעת מחזורי חג המולד המתישים. לא זאת בלבד. שתי היריבות שלו במירוץ לתואר, סיימו רק בתיקו אחרי שלושה נצחונות ויצרו מצב מעודד מאד בתום המחזור ה-22 - הפער בצמרת גדל ל-7 נק'. באופן מסורתי אגב, מי שמסיים במקום ה-1 לאחר הכריסמס באנגליה - בדר"כ גם זוכה באליפות.

המדורגת שנייה ארסנל, לא יכלה למנצ'סטר סיטי שהובילה החל מהדקה ה-34 משער של שון רייט פיליפס. פרדי לוינגברג הישווה בדקה ה-75 והציל את ונגר מהפסד מביך. גם פרגוסון לא יכול להיות מבסוט היום מחניכיו שסיימו בתיקו 0:0 מאכזב מול טוטנהאם המשתפרת, לה נפסל שער חוקי בדקה ה-90. בן חיים ראה מהספסל את בולטון מנצחת 1:2 בברמינגהאם. יעקובו הישווה זמנית עבור פורטסמות בהפסד 2:1 לאברטון (אייל כלל לא היה בסגל).

צ'לסי - מידלסבורו 0:2

מוליכת הטבלה פגשה את מחזיקת גביע הליגה בסטמפורד ברידג' וכבר מהפתיחה היה ברור שהנקודות ישארו בלונדון. דידייה דרוגבה הצרפתי פתח עם צמד (15, 17) והעלה את צ'לסי ליתרון 0:2 כבר אחרי 17 דקות. עד לסיום הורידו שחקניו של ז'וזה מוריניו קצב, אבל להולנדים של סטיב מקלארן לא ממש היה סיכוי לכבוש מול ההגנה הכחולה הטובה בליגה שספגה עד עתה 8 שערים בלבד. החבורה הבלתי מנוצחת של מוריניו, סיימה את מחזורי חג המולד בצורה מושלמת ועם יתרון של שבע נקודות בפיסגה.

ארסנל – מנצ'סטר סיטי 1:1

אחרי 31 דקות השתיק שון רייט פיליפס את הייבורי כשהעלה את הסיטיזנז ליתרון 0:1 בשער יפהפה. אבא איאן ביציע היה גאה, למרות שהשער נכבש נגד הקבוצה בה הפך לכוכב. ארסנל לחצה ורק רבע שעה לסיום המשחק הצליחה להשוות משער של הקשר השבדי פרדי ליונברג, לאחר בישול יפה במספרת של תיירי הנרי. רייט פיליפס המשיך להשפיל את פטריק ויירה פעם אחר פעם והוכיח לונגר שכדאי לו לשלם את 30 מיליון הליש"ט שהסיטי דורשת עליו.

אח"כ גם נכנס אחיו הצעיר של שון, בראדלי רייט פיליפס בן ה-19, אבל הסיטיזנס לא הצליחו להשיג ניצחון ראשון בהייבורי מאז שנת 1975. מצד שני, גם התותחנים של ארסן ונגר לא הצליחו לנצח, הרבה בזכות יכולת מצויינת של דייויד ג'יימס וריצ'ארד דאן. הבשורה הטובה מהייבורי הגיעה מהר מאוד לצד הכחול של העיר.

מנצ'סטר יונייטד – טוטנהאם 0:0

השדים האדומים לא הצליחו לנצל את איבוד הנקודות של ארסנל במטרה להתקרב למקום השני, וסיימו בתיקו מאופס עם התרנגולים החמים מלונדון. בעקבות התיקו הביתי מדורגת יונייטד במקום השלישי, מרחק של 11 נקודות מצ'לסי.

אבל האירוע של המשחק היה כמובן בדקה ה-90: פדרו מנדס בעט פדרו כדור קשתי מסמוך לחצי המגרש, רוי קרול קלט אך הדף את הכדור לתוך שערו - השופט והקוון לא אישרו את השער החוקי. קרול נראה היה כאילו הוא משלים עם ההפסד של יונייטד, אך חידש בזריזות את המשחק בשעה שאוהדי שטוטנהאם לא מאמינים שזה קורה להם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

יתר המשחקים

ברמינגהאם סיטי - בולטון 2:1
טל בן חיים היה על הספסל במשחק החוץ של הוונדררס בברמינגהאם ולא שותף כלל. אל חאדג'י דיוף העלה את בולטון ליתרון אחרי 17 דקות. המארחים הצליחו להשוות בדקה ה-66 משער של מתיו אפסון הותיק, אבל קווין נולאן כבש את שער הניצחון לזכות בולטון בתוספת הזמן. אגב, זהו הניצחון הראשון של בולטון בחודש אוקטובר. הכריסמס העלוב במיוחד של סאם אלרדייס, לפחות הסתיים בטעם טוב.

אברטון - פורטסמות' 1:2
פומפי, ללא איל ברקוביץ' בסגל, יצאה למשחק חוץ בגודיסון פארק. אלן סטאבס העלה את המארחים מליברפול ליתרון אחרי 29 דקות. אברטון לא הספיקה לחייך וכעבור שתי דקות הרשית איגביני יעקובו את שערו השמיני העונה והשווה ל-1:1. לאון אוסמן עשה את המהפך הדרמטי בתוספת הזמן כשכבש את שער הניצחון לזכות אברטון. עכשיו הפער ממנצ'סטר יונייטד צומק לנקודה אחת בלבד ואחרי שני הפסדים, ממשיכה אברטון לשמור על שאיפות ליגת האלופות, כשהיריבה העירונית נושפת בעורפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully