וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס: "אם אעזוב את ריאל זה יהיה רק לסנטוס"

ליאור וייץ

4.1.2005 / 12:10

מגן ריאל מדריד מכחיש את השמועות למעבר אפשרי לצ'לסי. "הקבוצה הברזילאית היא חלק מליבי". ירוסקי, שחקן צסק"א, עשוי לנחות בסטמפורד ברידג'


לא מעט שמוערות רצות לאחרונה בעיתוני אנגליה וספרד על מעבר אפשר של רוברטו קרלוס מהגלקטיקוס אל צ'לסי של מוריניו. את השחקן הברזילאי עד היום לא שמעו מגיב לעניין, אבל היום הוא שם את כל השמועות בצד כשנשאל האם הוא מצטרף לסמפורד ברידג'.

כזכור, רוברטו קרלוס לא היה בסגל של ריאל במשחק מול סנטאנדר לפני הכריסמס, אבל מאז בואו של לושמבורגו מעמדו רק הלך והתחזק ולדבריו הוא מתכוון להמשיך בקבוצה עד 2007, מועד סיום החוזה שלו.

"טוב לי בריאל ואני רוצה להישאר במועדון הזה לעת עתה. אם אחליט לעזוב את הקבוצה, רק מועדון אחד יבוא בחשבון מבחינתי - סנטוס, הקבוצה היחידה שהיא חלק מליבי".

מוריניו ייפגש עם יירוסקי, שחקן צסק"א


מי שכן אמור למצוא את עצמו בדרך לצ'לסי הוא שחקנה של צסק"א מוסקבה הקשר הצ'כי יירי ירוסקי. על פי השחקן, הוא במגעים עם הקבוצה הלונדונית. ירסקי אמר לסוכנות ידיעות צ'כית: "אני אמור להיפגש לשיחה אישית עם מוריניו. אני עדיין לא יודע מעבר לכך, אבל ההתעניינות של צ'לסי בי היא משהו שכל שחקן כדורגל חולם עליו".

כידוע, לרומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, יש גם חלק במניות קבוצת הפאר הרוסית, דבר שעשוי להגדיל את הסיכוי שירסקי יגיע לקבוצה. שתי הקבוצות נפגשו השנה בליגת האלופות ובשני המשחקים ירסקי הצטיין. ברוסיה הליגה נמצאת בימים אלו בפגרה ותחזור לפעילות רק בסביבות חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully