וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש

תומר לוי

4.1.2005 / 8:15

לפני שלושה חודשים היה עידן טל עם רגל וחצי מחוץ לחיפה ובסכסוך עם המאמן. מאז הכל התהפך, גם הודות לפציעה של רוסו

לפני שלושה חודשים, אחרי עוד משחק שבו נכנס כמחליף, הגיע עידן טל לנקודת רתיחה. "החילופים במכבי חיפה לא נעשים בצורה מקצועית, יש להם ניחוח לא טוב", אמר בראיון לחדשות 'הוט'. המאמן רוני לוי זעם, למקורביו אמר כי הפעם הוא ינקוט בעונש חריף, אפילו השעייה לשבוע אימונים ומשחק באו בחשבון. אחרי מספר ימים העניינים נרגעו, טל נשלח למחנה אימונים בנבחרת, התנצל והזמין את הקבוצה לארוחה. אבל לוי לא שכח: "לא יכול שכל פעם כשיש לכם בעיה עם חילופים, אתם רצים לתקשורת ולא באים לדבר איתי", אמר באסיפת שחקנים. "מי שזה לא מתאים לו, שיעבור לשחק בהפועל ירושלים".

טל קלט את המסר והרגיש מושפל, הוא הרי הגיע מירושלים. פתאום שוב עלתה אופציית אירופה. אלא שמאותו רגע הוא עבר מפנה מקצועי ואישי, בכדורגל הישראלי קוראים לזה "סוויץ' בראש". טל הפסיק להתראיין, יחסיו עם השחקנים שופרו, באימונים הוא נשאר אחרי כולם כדי להתאמן על הבעיטות. במקביל, נפצע ג'ובאני רוסו. והפציעה של רוסו קריטית לסיפור, כי רוסו וטל היו שתי צ'ילבות. שני אנשים ישירים, מוחצנים, דומים באופיים. "אין אצל טל משחקים, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל", אומר אחד השחקנים. "טל הוא הכי אמיתי שיכול להיות, הוא אומר לך הכל בפנים. זה מה שגורם לשחקנים לאהוב אותו, כי הוא די שונה מאחרים". וגם רוסו, צריך לזכור, הוא לא איש של אנדרסטיימנט, וההתנגשות בלתי נמנעת.

אבל רוסו פצוע, הוא אמור לעבור ניתוח ארתוסקופיה ביום רביעי בגרמניה, וייעדר עוד חודש וחצי (סלובודן דראפטיץ' ילווה אותו). טל חזר להרכב, רוני לוי לא יכול היה להוציא אותו. הוא השתלט על מכבי חיפה, הבקיע שמונה שערים, אפילו רוסו מפרגן. אחרי שער הניצחון שלשום, אמר עליו רוני לוי כי "מדובר באחד השחקנים הנדירים בכדורגל הישראלי. הוא מביא את עצמו ליכולת גבוהה כל משחק מחדש, כיף שיש שחקן כזה בקבוצה". גם הנשיא יעקב שחר מפרגן וטוען כי "טל בכושר הטוב ביותר שלו אי פעם, ואני אומר את זה על סמך חוות הדעת של רוני לוי ואברהם גרנט".

יקיר האוהדים

הכל מתחבר לטל, גם הקהל לצידו. בשלב מוקדם הוא זיהה את יציע ג' כמוקד כוח בקבוצה, והתנהג בהתאם. הוא לעולם לא מסרב להגיע לפגישות עם אוהדים. את בית הקפה שלו "אומגה" (עזב לפני מספר חודשים) הסכים לפרסם באתר האינטרנט של "הקופים הירוקים". אחרי שנודע לו כי בסוף העונה הקודמת כי האוהדת שנושאת את השלט עם דמותו נפגעה ממנו ברמה האישית, הוא התקשר אליה להתנצל, הזמין אותה למשחק וקנה לה חולצה.

טל, דובר ספרדית, מתקשר עם הזרים הארגנטינאים והברזילאים של הקבוצה. בנסיעות הוא ישן לא פעם עם איתן עזריה הצעיר. בקבוצה זוקפים לזכותו את הקליטה המהירה של חיים מגרלשווילי. הוא גם בנה את ביתו בחיפה. "רק הצעה מאוד אטרקטיווית תצליח להוציא אותי ואת משפחתי מחיפה. אחרי שכבר כולנו התאקלמנו, זה לא יהיה פשוט לעבור למקום אחר", אמר אתמול.

איתן עזריה בדרך להפועל חיפה

"איתן עזריה צריך לשחק, המנכ"ל איתמר צ'יזיק מנהל שיחות עם הפועל חיפה". כך אמר אתמול נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בהתייחסו לשחרורו של עזריה. השחקן צפוי לשוחח היום עם רוני לוי. ההתבטאות של שחר מחזקת את ההערכה שהוא יושאל להפועל חיפה עד לסוף העונה. שחר ולוי התייחסו לביקוש הרב של השחקנים. שחר: "לכל הבקשות שקיבלנו עד עתה, אני מתייחס ברצינות מלאה, אבל אני רק צד אחד בעניין. צריכה להיות הסכמה גם של המאמן וגם של השחקן עצמו וכפי שאני מבין את זה, כרגע אף אחד לא מעוניין לעזוב". לוי: "אני רוצה ששחקנים בסגל ימשיכו עד סוף העונה, כפי שזה נראה כעת, לא יהיו כמעט שינויים".

השוער ניר דוידוביץ' לא מצליח להשתקם מהפציעה במפשעה, והוא עלול להיעדר גם מהמשחק בשבוע הבא נגד מכבי פ"ת. בהרכב הקבוצה במשחק גביע הטוטו ברביעי נגד מכבי ת"א אמורים לפתוח אליניב ברדה, מיכאל זנדברג ושי בירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully