וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם ראשונה העונה שגור מתקלח אחרי משחק"

יואב בורביץ' ושמרית ברמן

3.1.2005 / 9:14

לא בטוח שקפטן מכבי ת"א יאהב את הבדיחה של המאמן שלו. דרוקר בנאום הקבוע: "החב'רה נתנו מה שהם יכולים"

בשפת הספורט מכנים זאת רגשות מעורבים. בשפת המציאות זה נקרא הישג. גדול. הפועל ירושלים, קבוצה גוססת, הצליחה אמש להפסיד למכבי תל אביב 95:92, בשילוב מרשים של אינטליגנציה, הקרבה ואומץ.

ואומנם, כל המאמץ הזה לא הספיק מול כוח טבע עליון הקרוי מכבי תל אביב. כוח טבע עליון, מכיוון שבערב בו כוכבי-העל האירופאים, ניקולה וויצ'יץ' (חזר מפציעה) ומייסיאו באסטון כמעט אינם על המגרש, שארונס יאסיקוויצ'וס משחק חלש וטל בורשטיין כמעט ואינו מורגש, מגיחים הרזרבות דיון תומאס, דריק שארפ, שביחד עם אנתוני פארקר מכריעים משחק שאמור היה להיות של ירושלים.

"מצד אחד יש לנו סיפוק גדול על מה שעשינו ומצד שני תיסכול על כך שהיינו כל כך קרובים ולמרות זאת לא ניצחנו", סיכם אייברי המחוייך מחוץ לחדר ההלבשה.

"אני גאה מאוד בבחורים על המשחק וההקרבה, אבל זה לא מונע את התיסכול שבא אחרי הפסד", סיכם המאמן שרון דרוקר בחצי חיוך ובצדק: הוא הכין את קבוצתו בצורה מופתית. אך החשוב מכל הם החיוכים שנראו אמש על פני 3,000 אוהדי הפועל ירושלים. לקהל הכדורסל הטוב בישראל מגיע הטוב ביותר. לפחות אתמול הוא קיבל זאת.

פיני: "הפועל ירושלים שיחקו נכון"

שלא כמו במשחקים בין מכבי ת"א והפועל ירושלים, המקום הכי רגוע אמש במלחה היה בחדרי ההלבשה אחרי המשחק. לא אכזבה גדולה מצד אחד, לא שמחה גדולה מצד שני. שרון דרוקר, מאמן ירושלים, מסר את הנאום הקבוע שלו: "החבר'ה נתנו את מה שהם יכולים. אמנם הפסדנו, אבל זה היה משחק עם הרבה מאמץ ואופי, ועשינו יותר מהמקסימום".

פיני גרשון, מאמן מכבי ת"א, לא התנגד: "לא מכניסים למחשב שמות של קבוצות ושחקנים ויוצא עשרים הפרש. צריך לשחק. הפועל ירושלים שיחקו נכון והם השתמשו בכל השחקנים שלהם. גובה זה לא תמיד יתרון, והיום בשבילנו זה דווקא היה חיסרון".

גור שלף, ששמע את אוהדי ירושלים מבקשים מגרשון לתת לו לשחק ובתגובה מחא כף לקצב הקריאות שלהם, שיחק 13 דקות. "חכו לו רגע", ביקש פיני גרשון בחיוך מהעיתונאים, "זו פעם ראשונה שהוא מתקלח אחרי משחק". שלף עצמו אמר: "זה היה משחק קשה, אבל הצלחנו לעבור אותו כמו שצריך. אנחנו מתחילים להתכונן לסיינה כבר מעכשיו".

וויליאם אייברי, שקלע שליש מהנקודות של ירושלים: "היה קשה לשחק בלי שני הבחורים הגדולים שלנו, כך שהנסיבות למשחק מלכתחילה לא היו רגילות. אבל דווקא החיסרון שלנו עבד רוב הזמן כיתרון. חבל שהמהלך האחרון לא עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully