וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד התהום, עד הקצה

שחר פרנהיימר

2.1.2005 / 22:44

בעיטת עונשין של עידן טל בדקה ה-43 היא זו שעשתה את ההבדל בין המוליכה מחיפה לסוגרת הטבלה מת"א. הפועל נשארת אחרונה, חיפה פותחת פער של 13 נקודות

מול בלומפילד ריק למחצה (צריכים להיות ריאליים ולדעת על איזה חצי כוס להסתכל), שוטטה מכבי חיפה לנצחון קטנטן על הפועל ת"א של שייע. האדומים לא נפלו מחיפה לאורך כל המשחק ואפילו היו קרובים לשני שערים בתחילתו ובסיומו, אבל זה לא הספיק. "זה היה כמו כישוף" אמר שייע בסוף, אבל כמו נגד בית"ר, הפועל נשארת עם המחמאות שלא ממש עוזרות לה כשהיא מביטה על הליגה ממעמקי המקום האחרון. רוני לוי קיבל בחזרה את יניב קטן ושיתף גם את זנדברג, אוזן ובירוק, אבל מי שהבטיח לו את הנצחון היה עידן טל, השחקן הכי יציב בעונה השקטה והבטוחה של האלופה שבדרך.

מהלך המשחק

דקה 1: קרן להפועל. הכדור מגיע לאוגבונה, שמחמישה מטרים בועט ישר לפניו של עידן טל שעומד על הקו, ומציל שער בטוח.

דקה 29: הפועל חוטפת כדור במרכז המגרש. טל חן מעביר למרקש שבמקום לנסות לעבור את גונזלבש בועט מ-20 מטרים לידיים של אלמדון.

דקה 43: בעיטת עונשין מ-25 מטרים. עידן טל בועט חזק, הכדור פוגע באוגבונה שעמד בחומה, ומטעה את שביט אלימלך. 0:1 מכבי חיפה.

דקה 57: יניב קטן עובר את טל חן באגף השמאלי ומגביהה לרחבה. קולאוטי ממשיך בקשת מהאויר, אלימלך לא זז, אך הכדור פוגע במשקוף.

דקה 84: עידן טל חודר בכוח לרחבה ובועט לידיו של שביט אלימלך.

דקה 90: קרן להפועל תל אביב. הכדור נהדף ואדרי שבא מאחור בועט חזק, מעט מעל המשקוף של תום אלמדון.

הרכבים:

הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חליס (אבי כנפו, 77), שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, טל חן, ג'ון פנטסיל, שי אבוטבול (ברק בדש, 78), יוסי רוזן, אדוארדו מראקש (כפיר אדרי, 60), איבזיטו אוגבונה.

מכבי חיפה: תום אלמדון, אלון חרזי (אורי אוזן, 70), גונסאלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשוילי, וואליד באדיר (מיכאל זנדברג, 74), דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, יניב קטן (שי בירוק, 83), רוברטו קולאוטי

"הקבוצה נעה ככספית"

מאמן הפועל ת"א, שייע פייגנבוים: "אנחנו מחפשים נקודות ונביא אותן. ביכולת הזאת וכמו ששיחקנו נגד בית"ר, השחקנים האלה יביאו את הנקודות. ראינו קבוצה שנעה ככספית ועומדת בקצב של חיפה. היום זה היה עוול, מי שראה, איך שהפסדנו את המשחק. חיפה לא הצליחה להגיע לאף מצב ואפילו בגול הכדור שלהם פגע בשחקן בחומה שלנו. זה היה כמו כישוף איך שהחטאנו מצבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully