וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדו בלוז

1.1.2005 / 22:01

בני יהודה לחצה על בית"ר במשך 90 דקות, עד שבן לוז סידר לה 0:1 קטן ומקום חמישי בליגה

זוכרים את "בני יהודה ברזיל" של פעם? הערב יכלנו לקבל טעימה קטנטנה של אותה קבוצה מופלאה, עם שער הנצחון של בן לוז בדקה ה-90 מול בית"ר ירושלים, בתום מהלך כדורגל מרהיב. עד לאותו רגע, נראה היה שהאיש של המשחק הוא שוער בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, שהציל את הקבוצה פעם אחר פעם ממצבים מסוכנים של בן לוז ומטה באטורינה המצויינים.

בסופו של דבר, הגיע אותו מהלך מבריק שהסתיים בשער של בן לוז בתוך תוספת הזמן. בני יהודה חוגגת עליה למקום החמישי על חשבונה של בית"ר ירושלים. קבוצתו של אלי אוחנה הציגה משחק חלש ביותר, והיא ממשיכה לבזבז את הפוטנציאל העצום שלה. אותו אוחנה, שבדרך כלל משתף פעולה עם התקשורת אחרי הפסדים, ירד הפעם במהרה לחדר ההלבשה.

תיאור המשחק

דקה 12 - מאור מליקסון פורץ מימין ומוסר כדור רוחב, שחוצה את הגנת בני יהודה. אסולין עוזב לאלירן דנין, שבועט מ-10 מטר מעל השער.

דקה 15 - הזדמנות פז לבני יהודה לעלות ליתרון. בן לוז פורץ משמאל לרחבה ומוכשל ע"י מיקי עטיה מאחור. את בעיטת העונשין מ-11 מטר בועט בטורינה חלש ומאפשר לקורנפיין לקלוט.

דקה 42 - דאבל פס יפהפה בין גפני ללוז בתוך רחבת בית"ר, משאיר לבסוף את משה ביטון לבד מול קורנפיין, אבל הוא בועט החוצה.

דקה 49 - עם פתיחת המחצית השנייה אבי נמני מנסה את כוחו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, שחולפת סמוך לקורה ויוצאת החוצה.


דקה 59 - בטורינה שולח את לוז, שבנגיעה אחת מקפיץ את הכדור לעבר ביטון. האחרון מנסה להגביה בראש מעל קורנפיין, אבל שוער בית"ר מותח את ידיו וקולט.


דקה 68 - בטורינה מחלק כדור לביטון מימין, שמנסה להפתיע את קורנפיין בבעיטה מסובבת. הכדור מחטיא את המסגרת.

דקה 75 - בטורינה מוצא את לוז על קו ה-16. לוז קולט היטב את הכדור הגבוה ומשחרר בעיטה חזקה לשער. נחשו מי במקום? נכון, קורנפיין.

דקה 85 - בית"ר נזכרת להניע כדור ומגיעה למצב סביר - ליאור אסולין מוריד כדור גבוה לברק יצחקי, שבועט מתוך הרחבה לשחקים.

דקה 90: הצמד שעשה דברים מופלאים במשך כל המשחק מניב סוף סוף את הפרי המתוק. לוז מתמסר עם בטורינה, מקבל בנגיעה חזרה לתוך הרחבה, מקפיץ על הראש ומול קורנפיין המצוין מדייק לפינה הימנית וחותם את תוצאת המשחק. 0:1 צודק לגמרי לבני יהודה.

שירזי: "ידענו שצריך להיות סבלניים עם בן לוז"

מאמנה של בני יהודה ניצן שירזי הודה בסיום שבני יהודה נתנה הערב את ההצגה הטובה ביותר שלה העונה. בראיון ל'שבת של כדורגל' הוא אמר: "בני יהודה סובלת כבר 15 מחזורים מתסמונת של אי יציבות ואני שמח שאנחנו סוף סוף נראים כמו שאנחנו רוצים להיראות. זה כל מה שאפשר לבקש מבני יהודה. בית"ר ירושלים היא יריבה קשה, אבל היום שלטנו והגיע לנו לנצח. יזמנו לאורך כל המשחק וכשהגול הגיע בסוף זה עשה את זה עוד יותר מתוק". על כוכב המשחק בן לוז אמר שירזי: "אני אמרתי כבר שאנחנו צריכים להיות סבלניים איתו. לקח לו זמן לחזור להיות בן לוז האמיתי".

בן לוז עצמו היה יותר צנוע ואמר בסיום: "היה משחק טוב לכל הקבוצה וזה היה עוול גדול אם לא היינו מנצחים. סבלתי מהרבה מצבים של חוסר יציבות. אני צריך להמשיך להציג משחקים כאלה ואם זה ימשך ככה, אני מקווה שאברהם גרנט יזמין אותי לנבחרת".

הרכב בני יהודה: יניב והבה, ירון אביחיל, יאיר אזולאי, אדריאן גמאן, רוני גפני, אימורו לוקמן, קובי דג'אני, בן לוז, מטה בטורינה, אסי בלדוט, משה ביטון.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, מיקי עטיה, אינדיו פריירה, פבריציו בנטו, אלירן דנין, עופר טלקר, קלדיירה, אבי נמני, אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון וליאור אסולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully