וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבש בנגב

1.1.2005 / 20:46

המשחק כבר היה בידיים של באר שבע. אלא שטעות של עוז יפרח איפשרה למכבי ת"א להשוות בפנדל ל-1:1, במשחק איום

זה היה מסוג המשחקים שבו גם הצופים הנאמנים ביותר שישבו ביציעי וסרמיל, אמרו לעצמם: "על זה אני מבזבז את השבת שלי?". הפועל ב"ש, שנלחמת על חייה בתחתית ומכבי ת"א, שלא ממש ברור על מה היא נלחמת, סיפקו בוסרמיל ערב של אנטי כדורגל, והמזל הגדול הוא שלפחות אפשר היה איכשהו להתענג על כמה ביצועים מרשימים של יניב אברג'יל, שכבש את שער היתרון לבאר שבע. חוץ ממנו, השחקנים בשני הצדדים היו חושך. באר שבע שלטה יותר לאורך כל המשחק ורק טעות איומה של עוז יפרח, שנגע בכדור בידו לקראת הסיום, איפשרה לברוך דגו להשוות בפנדל ולחזור הביתה עם נקודה, שממש לא מגיעה למכבי ת"א.

באר שבע, שפיספסה הזדמנות לשפר משמעותית את מעמדה בתחתית, נותרה במקום העשירי עם 16 נקודות. מכבי ת"א השתוותה זמנית בנקודות למכבי פ"ת מהמקום הרביעי.

תיאור המשחק

דקה 10 - יניב אברג'יל פורץ מצוין מצד שמאל אבל מעביר כדור חזק מדי לרחבה. האווירון, בנסיון הראשון שלו בקאמבק, לא מספיק להגיע.

דקה 17 - רמי אליהו שולח את אלון מזרחי לאחד על אחד מול גל ניר. האווירון מנסה להעלות את הכדור, אבל השוער התל אביבי יוצא בתזמון מצוין והודף.

דקה 33 - יניב אברג'יל כובש במהלך כדורגל נהדר. אברג'יל החל את המהלך בתוך רחבת מכבי ת"א מצד שמאל, שלח את דדי בן דיין שהגיע מאחוריו וקיבל חזרה כדי לכבוש מקרוב מול ניר. 0:1 לב"ש.

דקה 48 - ב"ש ממשיכה להפגין שליטה עם פתיחת המחצית השנייה. אלון מזרחי מוצא על קו ה-16 את חברו לחוד ההתקפה, אברג'יל, שמסתובב על המגן שלו, אבל בועט לא מדויק.

דקה 52 - מכבי ת"א מחזירה בלחץ משלה. ישמעאל אדו מקבל כדור גבוה לתוך הרחבה, ובמאבק עם עוז יפרח מול השער משחרר בעיטה חלשה. רחמין מרחיק בבעיטה.

דקה 56 - שוב אברג'יל עושה שמות בהגנה התל אביבית. פריצה של החלוץ המהיר מצד שמאל, הטעייה לימין, הטעייה לשמאל והוא כבר מול גל ניר, אבל בועט לרשת החיצונית. מזרחי, שהמתין בסבלנות למסירה, זועם. האם גם בקדנציה המשותפת הזו השניים שוב יתעמתו בלי הפסקה, כמו בימי הפועל כפר סבא?

דקה 59 - ברוך דגו פורץ מאחורי ההגנה הבאר שבעית אבל מטיס את הכדור גבוה מעל המשקוף.

דקה 71 - דגו מנסה לקחת אחריות, פורץ בעצמו לעבר השער ומשחרר בעיטה לא חזקה אבל מדויקת לפינה השמאלית. רחמין מזנק לכיוון וקולט.

דקה 84 - בעיטת עונשין מ-11 מטר למכבי ת"א, אחרי נגיעת יד מכוונת של עוז יפרח ברחבה. ברוך דגו מדייק בפנדל ומשווה ל-1:1.

דקה 93 - אלון מזרחי מקבל כדור יפה על סף הרחבה, אבל האווירון לא מספיק מהיר כדי לייצר איום על גל ניר, בהזדמנות האחרונה במשחק.

דקה 94 - כרטיס אדום לברונו הייס, אחרי עבירה חריפה על דדי בן דיין.

קלינגר: "נביא עוד חלוץ ויהיה טוב"

מאמנה של מכבי ת"א ניר קלינגר אמר בסיום המשחק ל'שבת של כדורגל': "שיחקנו היום בלי 5-6 שחקנים שהיו חסרים לנו ועד עכשיו גם לא הבנתי למה ההתאחדות הודיעה לנו פתאום שאופיר חיים לא יכול לשחק. אנחנו צריכים עוד חלוץ ויהיה בסדר. אני חושב שיש מה להתעודד מהמחצית השנייה, במחצית הראשונה שיחקנו רע".

מאמן הפועל ב"ש אלי כהן התייחס בסיום לפנדל שנשרק נגד קבוצתו ואמר: "אני מאוכזב כי שיחקנו טוב ונלחצנו בסוף. אני לא יודע אם כל שופט היה שורק לפנדל במקרה הזה. לא הייתה סכנה לשער. חבל שאין אחידות בשיפוט".

כובש השער לבאר שבע יניב אברג'יל אמר: "חיכיתי לאלון מזרחי. אנחנו מבינים אחד את השני בעיניים עצומות וזה הולך יפה".


הרכב הפועל באר שבע: ניר רחמין, עוז יפרח, אביתר אילוז, אלון אברמוביץ', איגור טומאסיץ', דדי בן דיין, סתיו אלימלך, רמי אליהו, רוג'ריו דה אוליביירה, אלון מזרחי, יניב אברג'יל.

הרכב מכבי תל אביב: גל ניר, אבי סטרול, קובי מוסא, משה מישאלוב, סאלם אבו סיאם, לירן כהן, אורן זיתוני, שירן ייני, אלי ביטון, ברוך דגו, אמיל אמבמבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully