וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם זרים כאלה נרד ללאומית"

דורון ברגרפרוינד

29.12.2004 / 8:39

כל שלושת הזרים ששייע התלהב מהם, איכזבו בגדול. עכשיו הולכים על חלוצים מארגנטינה. אמציה לבקוביץ' מצטרף כיועץ

מספר אנשי מקצוע הפנו בימים האחרונים את תשומת ליבם של בכירים בהפועל תל אביב ליכולתם החלשה של שלושת הזרים שהגיעו בשבוע האחרון למבחנים בקבוצה. אנשי המקצוע טענו כי בחירת הזרים של שייע פייגנבוים עלולה לגרום לקבוצה נזק רציני.

אתמול שיחקה הפועל ת"א מול צפרירים חולון, מתחתית הליגה הלאומית והתקשתה גם מולה. במשחק (2-2) צפו 300 צופים שראו את סביליוס בכושר בינוני ואת הבלארוסי רומן וסיליוק במשחק חלש במיוחד. הנבחן הנוסף, לואיס אלברטו מורנו, שוחרר כבר אתמול נראה שווסיליוק ישוחרר גם הוא בימים הקרובים.

שחקן בקבוצה אמר אתמול: "אוי ואבוי לנו אם אלה השחקנים שמגיעים. גם סביליוס היה חלש, אבל הוא לפחות כבש. החלוץ הבלארוסי מידרדר מאימון לאימון. עם זרים כאלה נרד לליגה הלאומית". כזכור, בתחילת השבוע פורסם שבכירים בקבוצה זועמים על ההתבטאויות של פייגנבוים אודות וסיליוק. "אלה היו התבטאויות לא במקום", אמר הבכיר, "לא צריך להתלהב מכל שחקן שמגיע".

על פי המסתמן יגיעו בשבוע הבא שני חלוצים מארגנטינה ובקבוצה ינסו לצרף את כפיר אודי או סלים טועמה. ברק בדש, חלוץ רמת עמידר, שהרשים במשחק האימון שלשום, הצטרף לקבוצה. בהפועל מקווים לשלב כבר בימים הקרובים את אמציה לבקוביץ' כיועץ מקצועי לדירקטוריון.

חשד לחוזה כפול עם דניס אונישנקו (ספורט 5)

האם הפועל ת"א חתמה עם דניס אונישנקו, הקשר האוקראיני ששיחק בקבוצה בין השנים 2001- 2003, על חוזה כפול? 'ידיעות אחרונות' מפרסם היום כי השחקן יתלונן רשמית בהתאחדות, ואף יגיש תלונה במשטרה אחרי שלטענתו מצא שני חוזים שונים עליהם הוא חתום.

אונישנקו טוען כבר תקופה ארוכה כי הפועל חייבת לו כספים על השנים ששיחק בקבוצה לאור הפרשי שער הדולר ומענקי עלייה לגביע אופ"א שלא שולמו לו. בפגישה עם עורך דינו, עו"ד צפריר פז, קיבלו השניים עותק מהחוזה שהוגש לבקרה התקציבית, והתברר להם כי מדובר בחוזה שונה מזה שבידיו של אונישנקו.

בחוזה שהחזיק אונישנקו, עליו חתום רפי עגיב, שבאותה תקופה היה אחראי על חתימת החוזים עם השחקנים, השכר והמענקים השונים נקובים בדולרים. ואילו בחוזה שהוגש לבקרה, השכר הוא בשקלים כמו גם מענקי התארים ואירופה.

אונישנקו אמר ל"ידיעות אחרונות" כי לא היה לו מושג על החוזה הנקוב בשקלים: "אנחנו נפנה למשטרה. לא נעים מה שעשו לי, חבל שלא עשיתי את זה מוקדם יותר, כי לא הייתי בארץ שנה וחצי".

רפי עגיב אמר אתמול: "יש לשחקן חוזה אחד שהופקד בבקרה, ועל פיו שילמנו לו. אין שום חוזה אחר, ואני לא חתום על כלום. מעבר לכך אני לא רוצה להתייחס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully